Strona 1 z 1

da sie to zalozyc do GTD ???

: śr cze 08, 2005 15:46
autor: bielik
mam pytanko pewien mechanior powiedzial mi ze mozna zalozyc do GTD komputerek od GTI a dokladnie chodzi o ten bajer co pokazuje spalanie paliwa co wy na to czy tak mozna :crazy:

: śr cze 08, 2005 21:53
autor: Michael G60
No niektóre je miały, czyli pewnie można...

: śr cze 08, 2005 22:35
autor: bielik
no wlasnie jestem ciekaw gadalez z tym gosciem i powiedzial ze to nie jest takie trudne
ciekawe :goof:

Re: da sie to zalozyc do GTD ???

: śr cze 08, 2005 22:52
autor: Borys
bielik pisze:mam pytanko pewien mechanior powiedzial mi ze mozna zalozyc do GTD komputerek od GTI a dokladnie chodzi o ten bajer co pokazuje spalanie paliwa co wy na to czy tak mozna :crazy:
da sie ale gdzie tyz znajdziesz zegary do 5 tys rpm i z MFA chyba ze z MKIII

: sob cze 11, 2005 15:18
autor: 1 6 D
W mk2 diesle nie miały MFA. Mk3 to miały. W mk2 nie ma np skąd wziąć podciśnienia do spalania.

: ndz cze 12, 2005 15:53
autor: daaroo
1 6 D pisze:W mk2 diesle nie miały MFA. Mk3 to miały. W mk2 nie ma np skąd wziąć podciśnienia do spalania.
a własnie, to skąd idzie podcisnienie do serwa od hamulców ? Nie wiem jak jest w osobówkach ale u mnie w LT-ku to jest pompa podcisnienowa a jak w golfie też jest coś takiego to i by jakoś sie podłączyło to spalanie :P

: ndz cze 12, 2005 18:13
autor: 1 6 D
Bo to podciśnienie jest z innego miejsca wzięte.

: ndz cze 12, 2005 20:19
autor: daaroo
1 6 D pisze:Bo to podciśnienie jest z innego miejsca wzięte.
z innego miejsca tzn ?? Ciekawi mnie skad w golfach z silnikiem diesla jest to podcisnienie. To jak jest ta pompa podcisnieniowa czy jej nie ma ??

: ndz cze 12, 2005 20:26
autor: vorlog
Jasne, że jest pompa podciśnienia, w każdym Dieslu...
V.

: pn cze 13, 2005 01:28
autor: daaroo
No to jaki problem pociągnąc weżyk do licznika ? Bo ja nie widze :niewiem:

: pn cze 13, 2005 15:26
autor: Trochim
coś mi się wydaje że podcisnienie z pompki ma się nijak do podcisnienia z kolektora sącego benzyny

od zwykłego diesla mozna by brać to podciśnienie z kolektora ale z turbo to bedzie problem.

jak masz wszystkie czujniki i licznik z mfa to powinno udać się tobie wszystko uruchomić poza oczywiście spalaniem podobno na obrotomierz też jest jakiś sposób (trzeba by w nim wymienić tarczę)

: pn cze 13, 2005 19:47
autor: 1 6 D
Właśnie o to mi chodziło Trochim, że nie z pompki tylko z kolektora ssącego.