Ładowanie aku, obroty...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » pt kwie 11, 2008 23:55

Czy jak odpalił to silnik przygasał?

Może regulator napięcia
Może jedna dioda się spaliła

Proponował bym na początek restart ECU


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

robertrog
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: sob gru 01, 2007 10:16
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Kontakt:

Post autor: robertrog » sob kwie 12, 2008 09:49

Za słabo napięty może tak powodować,ewentualnie tak masz rozładowany akumulator ,że alternator nie wyrabia żeby obsłużyć wszystko,ale może też być tak jak kolega wyżej pisze padł regulator



robertrog
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: sob gru 01, 2007 10:16
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Kontakt:

Post autor: robertrog » ndz kwie 13, 2008 12:28

szczotki sprawdzisz tylko jak wymontujesz regulator jest on z nimi połączony,jeżeli masz alternator Boscha to prosta czynność a sam regulator ze szczotkami ,to koszt około 20 zł ,z tych tańszych



marecki_vitor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: czw sty 25, 2007 18:33
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: marecki_vitor » ndz kwie 13, 2008 13:06

Witaj . Miałem ten sam problem co ty . Po sprawdzeniu naciągu paska padło "To jest wina alternatora", a co za tym idzie diód prostowniczych . Ja wymieniłem najpierw szczotki z reg. napięcia ale nic nie pomogło , padło na mostek diodowy . Kupiłem za 90 zł nówkę i po sprawie . Przy okazji wymień łożyska alternatora

Wszystko robił mi Elektryk .

Pozdrawiam



robertrog
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: sob gru 01, 2007 10:16
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Kontakt:

Post autor: robertrog » pn kwie 14, 2008 14:36

szczotki powinny wystawać 1-1,5 cm po za obudowę ,jeżeli wcale nie wystają lub trochę to są do wymiany.Jeżeli już stwierdzisz ,że są złe to po wymianie mierzysz jeszcze raz napięcie,tak jak opisałeś w pierwszym poście ,jeżeli ładowanie jest nadal złe przy dobrych szczotkach ,to przyczyna tkwi gdzieś dalej w alternatorze,ale tu już się nie będę wypowiadał,mam na ten temat za małą wiedzę



robertrog
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: sob gru 01, 2007 10:16
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Kontakt:

Post autor: robertrog » pn kwie 14, 2008 15:11

Tego nie wiem przy jakim napięciu ,nigdy nie zastanawiałem się nad tym i zgłębiałem tematu



bugalek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: śr kwie 09, 2008 12:43
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalek » pn kwie 14, 2008 18:13

A z prostszych rzeczy przeczyść styki połączeń kabla od alternatora z plusem akumulatora ;)



Awatar użytkownika
Brzechu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 249
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 22:49
Lokalizacja: Konin
Kontakt:

Post autor: Brzechu » wt kwie 15, 2008 09:07

robertrog pisze:szczotki powinny wystawać 1-1,5 cm po za obudowę ,jeżeli wcale nie wystają lub trochę to są do wymiany.Jeżeli już stwierdzisz ,że są złe to po wymianie mierzysz jeszcze raz napięcie,tak jak opisałeś w pierwszym poście ,jeżeli ładowanie jest nadal złe przy dobrych szczotkach ,to przyczyna tkwi gdzieś dalej w alternatorze,ale tu już się nie będę wypowiadał,mam na ten temat za małą wiedzę
Szczotki moga sie zetrzeć do 5 mm, ponizej tej wartosci sa do wymiany.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=155251]MÓJ GOLF[/url]
[img]http://img160.imageshack.us/img160/5822/clok2qu4.jpg[/img]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 164 gości