Ładowanie aku, obroty...
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Czy jak odpalił to silnik przygasał?
Może regulator napięcia
Może jedna dioda się spaliła
Proponował bym na początek restart ECU
Może regulator napięcia
Może jedna dioda się spaliła
Proponował bym na początek restart ECU
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Użytkownik
- Posty: 462
- Rejestracja: czw sty 25, 2007 18:33
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
Witaj . Miałem ten sam problem co ty . Po sprawdzeniu naciągu paska padło "To jest wina alternatora", a co za tym idzie diód prostowniczych . Ja wymieniłem najpierw szczotki z reg. napięcia ale nic nie pomogło , padło na mostek diodowy . Kupiłem za 90 zł nówkę i po sprawie . Przy okazji wymień łożyska alternatora
Wszystko robił mi Elektryk .
Pozdrawiam
Wszystko robił mi Elektryk .
Pozdrawiam
-
- Użytkownik
- Posty: 273
- Rejestracja: sob gru 01, 2007 10:16
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Kontakt:
szczotki powinny wystawać 1-1,5 cm po za obudowę ,jeżeli wcale nie wystają lub trochę to są do wymiany.Jeżeli już stwierdzisz ,że są złe to po wymianie mierzysz jeszcze raz napięcie,tak jak opisałeś w pierwszym poście ,jeżeli ładowanie jest nadal złe przy dobrych szczotkach ,to przyczyna tkwi gdzieś dalej w alternatorze,ale tu już się nie będę wypowiadał,mam na ten temat za małą wiedzę
Szczotki moga sie zetrzeć do 5 mm, ponizej tej wartosci sa do wymiany.robertrog pisze:szczotki powinny wystawać 1-1,5 cm po za obudowę ,jeżeli wcale nie wystają lub trochę to są do wymiany.Jeżeli już stwierdzisz ,że są złe to po wymianie mierzysz jeszcze raz napięcie,tak jak opisałeś w pierwszym poście ,jeżeli ładowanie jest nadal złe przy dobrych szczotkach ,to przyczyna tkwi gdzieś dalej w alternatorze,ale tu już się nie będę wypowiadał,mam na ten temat za małą wiedzę
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=155251]MÓJ GOLF[/url]
[img]http://img160.imageshack.us/img160/5822/clok2qu4.jpg[/img]
[img]http://img160.imageshack.us/img160/5822/clok2qu4.jpg[/img]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 164 gości