Strona 1 z 1

co jeszcze może pukac w tyle?

: pt kwie 11, 2008 18:55
autor: kapalek
już nie mam siły dosłownie. ciągle cos mi w tyle puka. wymieniłem tulejki belki, amory, odboje.. wyeliminowałem tłumik (owinąłem guma bellke pod tłumikiem i tłucze sie cos dalej, gume wywaliłem oczywiscie juz) co jeszcze moze pukac??? jedyna rzecz co jej nie ruszałem to mocowania górne amorów ale przy wymianie były ok. co puka??

: pt kwie 11, 2008 19:00
autor: wolfzan
Ja kiedyś miałem taki problem, głowiłem się głowiłem. W końcu okazało się, że tylne pasy wisiały luzem, zamiast w tym plastikowym uchwycie specjalnie na nie. Włożyłem je tam i problem zniknął :grin: Może masz to samo :chytry:

: pt kwie 11, 2008 19:07
autor: kapalek
oj nie to na bank nie to. ale sprawdze. odgłosy dochodzą raczej z zawieszenia.

: pt kwie 11, 2008 20:29
autor: rysiektr
a moze tylna polka??to jest czesty problem

: pt kwie 11, 2008 20:43
autor: kapalek
z tymi amorami to może być. kupiłem kyb i to raczej sparwdzona firma. jednka jeżdze juz na tym apre miesiecy i puka od niedawna w sumie. poza tym jak auto stoi i nim bujam to amorki ładnie syczą i niby z nimi wszytsko ok. pika jak jade. i takji odgłos jakby cos było niedokręcone.

: pt kwie 11, 2008 21:56
autor: Kisiel
kapalek pisze:mocowania górne amorów
dokladnie, przydaloby sie sprawdzic gorne poduchy i pierscienie

: pt kwie 11, 2008 22:02
autor: pamor
napisz czy puka czt raczej dzwoni? I czy przy jeździe na równej drodze czy na gruntowej-dziurawej.
U mnie dzwoniło na dziurach i okazało się, że to poluzowany-niewyregulowany korektor siły hamowania.

: pt kwie 11, 2008 22:07
autor: kapalek
puka i tylko na nierónościach.
sprawdzałem to gorne mocowanie przy wymianie amorów i wyglądało ok (ten element metalowo-gumowy z którym styka sie spręzyna) fakt ze to było w styczniu i wtedy smigałem na wyższym profilu opony. teraz jest 195/45 i mogło sie cos szybciej wyrobic. a czy spręzyna sama w sobie może pukać? jak trzeszczy to sie nadaje już do wymiany?

: pt kwie 11, 2008 22:15
autor: pamor
A łożyska?

: pt kwie 11, 2008 22:52
autor: kapalek
łożyska ok wymienione na skfy zima i luzów na kołach nie ma żadnych.

: sob kwie 12, 2008 14:37
autor: pamor
Dalej nie odpowiedziałeś czy to nie przypadkiem korektor hamowania się tłucze. U mnie się tłukł na dziurach ale przy małym obciążeniu. Jak był obciążony (3 osoby z tyłu) to było cicho.

: sob kwie 12, 2008 17:57
autor: horacjuszz
hmm u mnie sie okazało że mocowanie pod fedrą na belce nie trzymało jej jak trzeba i co dziurka czy zakręt słyszałem swoiste brzdęk!! no szło kur... dostać dopiero jak zacząłem ją z buta traktować to wyszło co było bo ręką to i owszem ale w dwójkę z kumplem, ktoś powie że sam ją tak wyszarpałem ale potem problem znikł jak ręka odjął ;)