co jeszcze może pukac w tyle?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
co jeszcze może pukac w tyle?
już nie mam siły dosłownie. ciągle cos mi w tyle puka. wymieniłem tulejki belki, amory, odboje.. wyeliminowałem tłumik (owinąłem guma bellke pod tłumikiem i tłucze sie cos dalej, gume wywaliłem oczywiscie juz) co jeszcze moze pukac??? jedyna rzecz co jej nie ruszałem to mocowania górne amorów ale przy wymianie były ok. co puka??
nowe świerze fotki wnętrza - radio,vento tunel,zegary, nakładki alu od audi tt, polerka wydechu
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1986712#1986712
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1986712#1986712
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
a moze tylna polka??to jest czesty problem
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
z tymi amorami to może być. kupiłem kyb i to raczej sparwdzona firma. jednka jeżdze juz na tym apre miesiecy i puka od niedawna w sumie. poza tym jak auto stoi i nim bujam to amorki ładnie syczą i niby z nimi wszytsko ok. pika jak jade. i takji odgłos jakby cos było niedokręcone.
nowe świerze fotki wnętrza - radio,vento tunel,zegary, nakładki alu od audi tt, polerka wydechu
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1986712#1986712
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1986712#1986712
dokladnie, przydaloby sie sprawdzic gorne poduchy i pierscieniekapalek pisze:mocowania górne amorów
[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]
puka i tylko na nierónościach.
sprawdzałem to gorne mocowanie przy wymianie amorów i wyglądało ok (ten element metalowo-gumowy z którym styka sie spręzyna) fakt ze to było w styczniu i wtedy smigałem na wyższym profilu opony. teraz jest 195/45 i mogło sie cos szybciej wyrobic. a czy spręzyna sama w sobie może pukać? jak trzeszczy to sie nadaje już do wymiany?
sprawdzałem to gorne mocowanie przy wymianie amorów i wyglądało ok (ten element metalowo-gumowy z którym styka sie spręzyna) fakt ze to było w styczniu i wtedy smigałem na wyższym profilu opony. teraz jest 195/45 i mogło sie cos szybciej wyrobic. a czy spręzyna sama w sobie może pukać? jak trzeszczy to sie nadaje już do wymiany?
nowe świerze fotki wnętrza - radio,vento tunel,zegary, nakładki alu od audi tt, polerka wydechu
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1986712#1986712
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1986712#1986712
-
- Mały gagatek
- Posty: 67
- Rejestracja: ndz maja 14, 2006 23:02
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
hmm u mnie sie okazało że mocowanie pod fedrą na belce nie trzymało jej jak trzeba i co dziurka czy zakręt słyszałem swoiste brzdęk!! no szło kur... dostać dopiero jak zacząłem ją z buta traktować to wyszło co było bo ręką to i owszem ale w dwójkę z kumplem, ktoś powie że sam ją tak wyszarpałem ale potem problem znikł jak ręka odjął
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 397 gości