filter powietrza

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Czerwony22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt kwie 08, 2008 20:38
Lokalizacja: Poznań

filter powietrza

Post autor: Czerwony22 » czw kwie 10, 2008 17:28

Przepraszam z góry ale jestem nowy i zielony... za bardzo nie wiedziałem gdzie to wrzucić wiec proszę tylko nie krzyczeć :jezor:

Posiadam odziedziczonego po starszych golfa 2 1.6 benzyna z gaźnikiem.. nie będę rozpisywał się że się w nim zakochałem itd. po prostu mój cel to go wyremontować..odpicować itd. ale jestem bardzo młody i mało co jeszcze wiem..

i Tu moje pytanie..

w moim golfie brak tzw. puchy od filtra powietrza.. i przez 3 lata auto jeździło na gołej rurze zaklejoną jedynie jakąś śmieszną watą by syf nie wlatywał do środka.. pewnie i tak wleciało nie jedne kupa.. nie ważne.. chce to zmienić.. oto foto..

Obrazek

i teraz czy kupić oryginalna zabudowę do filtra powietrza jaka jest stosowana w golfie 2, chodzą na allegro używane za około 100zl czy szczerze mówiąc bardziej mi pasującą opcja założyć kolanko aluminiowe i filtr stożkowy? np. taki: http://moto.allegro.pl/item339701900_fi ... olory.html

jeśli chodzi o pierwszą opcje to wiadomo założę i można jechać..
jeśli chodzi o drugą opcje czy też wystarczy założyć i można śmigać? czy będzie potrzebna jakaś regulacja skoro mam na gaźnik silnik? czy to ma jakieś znaczenie?czy sam będzie odpowiednio tyle pobierał powietrza ile potrzebuje silnik? i to właśnie jest moje pytanie główne..

z góry dzięki za odpowiedzi.. :grin:



Awatar użytkownika
bombel-g2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 360
Rejestracja: śr gru 12, 2007 14:26
Lokalizacja: SŁOKÓW/OPOLE
Kontakt:

Post autor: bombel-g2 » czw kwie 10, 2008 17:37