Strona 1 z 1

Kasowanie małego licznika

: czw kwie 10, 2008 13:21
autor: zpoe
Mam problem z kasowaniem licznika przebiegów dziennych tzn. przycisk normalnie działa (tak mi się wydaje bo normalny skok ma) a licznik się nie zeruje.

Re: Kasowanie małego licznika

: czw kwie 10, 2008 13:37
autor: sawik160284
zpoe pisze:Mam problem z kasowaniem licznika przebiegów dziennych tzn. przycisk normalnie działa (tak mi się wydaje bo normalny skok ma) a licznik się nie zeruje.

hmm chyba jak dobrze pamietam tam go sie naciska lekko i przekreca a nie tylko wciska :) ale glowy nie dam uciac.sprobuj

: czw kwie 10, 2008 13:57
autor: zpoe
jak kupiłem samochód to prawie rok działał bez zarzutu...z dnia na dzień przestał...

: czw kwie 10, 2008 15:17
autor: mustang7

: czw kwie 10, 2008 16:59
autor: zpoe
a mam pytanie...czy swobodnie można wypiąć wszystkie przewody od zegarów? nie będzie póżniej problemu po wmontowaniu z powrotem...tzn. czy nie będzie krzyczał o jakiś kod itp??

: czw kwie 10, 2008 23:51
autor: mustang7
mysle, ze trzeba odpiac pierw akumolator i mozna dzialac, ale poczekajmy az ktos to potwierdzi...

: pt kwie 11, 2008 00:45
autor: Sztomel
mustang7 pisze:trzeba odpiac pierw akumolator i mozna dzialac, ale poczekajmy az ktos to potwierdzi...
dokładnie tak !

: pt kwie 11, 2008 00:50
autor: rakczek
zpoe pisze:a mam pytanie...czy swobodnie można wypiąć wszystkie przewody od zegarów? nie będzie póżniej problemu po wmontowaniu z powrotem...tzn. czy nie będzie krzyczał o jakiś kod itp??
nie nie bedzi epotem problemu z podpieciem ich to znaczy nie bedzie chcial zadnego pinu itd.Aku watro odpiac przed zabiegiem

: pt kwie 11, 2008 13:28
autor: greg
zegary wpinałem i wpypinałem kilkakrotnie z nieodpietym aku - nic się nie dzieje - tylko odpowiedni kolor wtyczki do takiego samego koloru gniazda i ok

: pt kwie 11, 2008 16:51
autor: Sztomel
Przestrzegam zawsze zasady aby przy każdej wymianie, sprawdzaniu i naprawie podzespołu kontrolowanego przez czujniki zespołu sterującego odpinać zasilanie na klemie akumulatora i wtedy wiem, że ECU nie będzie zapisywał w swojej pamięci błędu ani też nie będzie to potem skutkowało jakąś nieprzewidzianą niespodzianką i fiksowaniem auta powodowanym przez ECU.
Można wszystko robić na podłączonym akumulatorze jak kto woli ale ja osobiście tego nie polecam i nie stosuję.