Strona 1 z 1
Po odlaczeniu masy pilot i alarm nie dziala
: śr kwie 09, 2008 20:17
autor: grax
Witam.
Dawalem auto do warsztatu tam na robote silnika. Musieli tam odlaczac mase itp i tak stalo 2 dni odlaczone. Teraz pilot w ogole nie reaguje, nie pika i centralny nie dziala. tzn jak wlacze do dzwi klucz i przekrece to centralny dziala, ale pilotem nie i nie pika alarm. Co to moze byc? Ogolnie aku dziala i wszstko, ale to nie.
: śr kwie 09, 2008 20:28
autor: marecki_vitor
Słabe omasowanie centralki alarmowej
: śr kwie 09, 2008 20:30
autor: Paweł Marek
a może po prostu odłączyli alarm bo im zaczął wyć w warsztacie, najlepiej spytaj ich.
: śr kwie 09, 2008 20:36
autor: grax
Mowili tylko ze odlaczli mase bo musieli przy tej robocie. Nic wiecej nie robili.
: śr kwie 09, 2008 20:42
autor: miś fazi
a spawali coś przy aucie ?
: śr kwie 09, 2008 20:42
autor: Paweł Marek
odłączenie masy nie tłumaczy tego. Alarm ma swój bezpiecznik sprawdź go.
: śr kwie 09, 2008 21:05
autor: grax
bezpiecznik jest ok. tam w centralce jest przycisk programujacy piloty. Pisze przytrzymac 5 sek wyda dzwiek i nacisnac pilotem. Ale trzymam i w ogole nie wydaje dzwieku ani nie mrugna swiatla. Wydaje mi sie ze cos z masa gdzies sknocili, bo musiali ja odlaczac. hm
: śr kwie 09, 2008 21:14
autor: Paweł Marek
masę na pewno odłączali zdejmując klemę z aku, ewentualnie kable od silnika, jak mogli w ten sposób naruszyć kabel masowy alarmu podłączony gdzieś koło skrzynki bezpieczników? nie wyobrażam sobie. Weź po prostu miernik, sprawdź czy alarm dostaje plusy staly i po zapłonie oraz masę. I już wykluczysz czy winny jest sam alarm czy okablowanie.
: śr kwie 09, 2008 21:21
autor: grax
no wiadomo ze mi chodzi od strony aku. Wyjmowalem bezp tam od alarmu na + to iskrzylo sie tzn ze plus jest, a Masa to nie wiem jak sprawdzic czy jest podlaczona hmm..bo chyba do aku nie jest tylko gdzie indziej pod maska sam juz nie wiem..
: śr kwie 09, 2008 23:14
autor: marecki_vitor
Jak masz miernik to sprawdź w następujący sposób : przełącz miernik na sprawdzanie przewodów , tzn. czy przewód jest cały , będzie tak piszczeć jak zewrzesz końcówki miernika . Przyłóż 1 końcówkę do (-) w wiązce alarmu , a 2 końcówkę do masy samochodu , gdzieś do śruby pod deską albo cuś i jak będzie piszczeć , albo będzie opór sie pokazywał na mierniku to znaczy ze centralka walnięta a jak nie będzie piszczeć i nic nie będzie sie zmieniać na mierniku to znaczy ze okablowanie
PS: miernik musi być cyfrowy .
Pozdroooo