Ustawienie rozrzadu i zaplonu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Gashkas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
Lokalizacja: OKlahoma City
Kontakt:

Ustawienie rozrzadu i zaplonu

Post autor: Gashkas » śr kwie 09, 2008 14:44

Witam!

Mam wrazenie, ze Golfik ostatnio mulowato chodzi, malo elastyczny na wyzszych biegach. zaraz po kupnie i to jeszcze na Pierburgu chodzil lepiej, potem juz gorzej, zdecywdowalem sie na SWAP gaznika na Webera, auto stalo sie jakby mocniejsze ale dalej jakos wydaje sie zamulac. Moze mi ktos napisac jak sprawdzic czy rozrzad jest dobrze ustawiony? A potem jak ustawic zaplon? Bo rozrzad byl robiony a przy zaplonie tez bylo grzebane. Tak w miare prosto, gdyz nie jestem mechanikiem :bajer:
Silnik to 1.6 RF i jeszcze dodam, ze z obrotami nie moge zejsc ponizej 1000-1100. Da rady cos z tym zrobic przy takich obrotach?

PozdraVWiam!


vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.

Awatar użytkownika
maryjan
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 862
Rejestracja: śr lip 04, 2007 09:04
Lokalizacja: Ostrowite city of country

Post autor: maryjan » śr kwie 09, 2008 15:57

Wszystkie przypadłości o których mówisz maja miejsce po modach przeprowadzonych na gaźniku. Nie szukaj przyczyny w rozrządzie tylko ustaw dobrze gaźnik...
Fakt rozrząd ma również taką przypadłość ale nie wspomniałeś o wcześniejszej wymianie.


Dziki

Awatar użytkownika
Gashkas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
Lokalizacja: OKlahoma City
Kontakt:

Post autor: Gashkas » śr kwie 09, 2008 16:09

maryjan pisze:Wszystkie przypadłości o których mówisz maja miejsce po modach przeprowadzonych na gaźniku. Nie szukaj przyczyny w rozrządzie tylko ustaw dobrze gaźnik...
Fakt rozrząd ma również taką przypadłość ale nie wspomniałeś o wcześniejszej wymianie.
rozrzad tez byl robiony, tylko nie pamietam dokladnie kiedy. po prostu pomyslalem, po co mam regulowac gaznik jesli byc moze jest cos nie tak z rozrzadem albo zaplonem i wtedy regulacja nie ma sensu. chcialem po prostu sprawdzic i wykluczyc te dwie rzeczy


vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 220 gości