Strona 1 z 2

Problem z obrotami

: wt kwie 08, 2008 01:59
autor: andrzej gti
Witam póbowałem swoim golfem spalić gume, na jedynce koła się slizgały a gdy wrzuciłem dwójke to koła się tylko troche ślizneły. Czy golfy tak mają że nie da sie spalić gumy na dwójce, np audi mającym 136KM bez problemu można tak zrobić, obawiam się że z moim golfem jest coś nie tak, i jeszcze jedno w czasie jazdy auto dociąga mi do 6500 obr po czym przerywa nie jest to równomierne odcięcie obrotów tak jak bym przetrzymał na np 3000 Jak sti w miejscu to dociąga do ok 5000- 5500 też prezerywa czy to jest normalne a jeżeli nie to co może być przyczyną tego?

: śr kwie 09, 2008 11:54
autor: maryjan
Czy Ty mówisz serio? To chyba jakiś kawał...

A jak nie to kto Ci dał prawko?

: śr kwie 09, 2008 15:09
autor: tekken82
masakraaaaaa....

: śr kwie 09, 2008 15:59
autor: andrzej gti
maryjan pisze:Czy Ty mówisz serio? To chyba jakiś kawał...

A jak nie to kto Ci dał prawko?
Po to kupiłem gti a nie disela, a po drógie jak niewiesz o co mi chodzi to nie pisz zbednych odpowiedzi. :green_fuck:

: śr kwie 09, 2008 16:13
autor: maryjan
No dobra znawco który kupił golfa z pakietem GTI - bo takiego posiadasz podajże.

Więc posiadasz "sportowy" samochód a nie masz pojęcia od odcięciu obrotów.
Wiesz po co powstało odcięcie? Po to aby tacy jak Ty nie skatowali silnika na paleniu kapcia. Radze dobrze sie zastanowić podczas następnego palenia gumy, bo pewno nie wiesz co to półoś, przegub,skrzynia a sprzęgło kojaży Ci się z Pedałem.

Fakolce możesz pokazywać znajomym a nie ludziom z forum.

: śr kwie 09, 2008 17:08
autor: andrzej gti
maryjan pisze:No dobra znawco który kupił golfa z pakietem GTI - bo takiego posiadasz podajże.

Więc posiadasz "sportowy" samochód a nie masz pojęcia od odcięciu obrotów.
Wiesz po co powstało odcięcie? Po to aby tacy jak Ty nie skatowali silnika na paleniu kapcia. Radze dobrze sie zastanowić podczas następnego palenia gumy, bo pewno nie wiesz co to półoś, przegub,skrzynia a sprzęgło kojaży Ci się z Pedałem.

Fakolce możesz pokazywać znajomym a nie ludziom z forum.
1. Znawco Golf nie ma pakietu gti tylko wersje
2. U mnie odcięcie obrotów nie jest równomierne , i dlatego się pytam , podejżewam że ma to związek z przepustnicą , przewodami lub pleciaka która łączy turbine z rurą wydechu.
3. Jeśli już wież że istnieją sprzągło skrzynia.. to się ciesz, ja również wiem co to jest ale zachowam to dla siebie , a ciekawe czy byś sam wyciągnoł skrzynie i wymienił np sprzęgło , lub półosie,
4. Kupiłem gti po to to żeby nim jeżdzić tak jak pozwala na to jego moc, a nie jak jakieś wapniaki którzy dociągają zaledwie do 2000obr, nie mówie że jeżdze do odcięcia obrotów ale dociągam tak do 5000 /5500
5 jesli ci żal żek ktos ma gti to kup sobie też i wtedy bedziamy mogli popisać o wrazeniach a narazie to Fuck OFF :green_fuck:

: śr kwie 09, 2008 18:02
autor: tekken82
andrzej gti pisze:
maryjan pisze:No dobra znawco który kupił golfa z pakietem GTI - bo takiego posiadasz podajże.

Więc posiadasz "sportowy" samochód a nie masz pojęcia od odcięciu obrotów.
Wiesz po co powstało odcięcie? Po to aby tacy jak Ty nie skatowali silnika na paleniu kapcia. Radze dobrze sie zastanowić podczas następnego palenia gumy, bo pewno nie wiesz co to półoś, przegub,skrzynia a sprzęgło kojaży Ci się z Pedałem.

Fakolce możesz pokazywać znajomym a nie ludziom z forum.
1. Znawco Golf nie ma pakietu gti tylko wersje
2. U mnie odcięcie obrotów nie jest równomierne , i dlatego się pytam , podejżewam że ma to związek z przepustnicą , przewodami lub pleciaka która łączy turbine z rurą wydechu.
3. Jeśli już wież że istnieją sprzągło skrzynia.. to się ciesz, ja również wiem co to jest ale zachowam to dla siebie , a ciekawe czy byś sam wyciągnoł skrzynie i wymienił np sprzęgło , lub półosie,
4. Kupiłem gti po to to żeby nim jeżdzić tak jak pozwala na to jego moc, a nie jak jakieś wapniaki którzy dociągają zaledwie do 2000obr, nie mówie że jeżdze do odcięcia obrotów ale dociągam tak do 5000 /5500
5 jesli ci żal żek ktos ma gti to kup sobie też i wtedy bedziamy mogli popisać o wrazeniach a narazie to Fuck OFF :green_fuck:
tym się różnią normalni kierowcy od dresów - kultura jazdy.

andrzej gti - może cię mama na widłach do komunii podawała i coś nie chało - bo na kubice to ty mi nie wyglądasz :)

: śr kwie 09, 2008 18:48
autor: TomiTT
niestety podczas takiego użytkowania już wiele rzeczy mogło się wysypać i dlatego to już nie jest ten samochód... GTI nie oznacza że można nim palić gumsko na każdym biegu tylko że można kogoś szybko odstawić na wyścigu itd....a jeśli już koniecznie chcesz palić gume na każdym biegu to załóż troche węższe kapcie i wtedy może się udać ale nie polecam

: śr kwie 09, 2008 19:35
autor: maryjan
andrzej gti, taki z ciebie gti jak z koziej d...y charmonia.

To dla takich jak Ty caly czas istnieje nagroda darwina (przyznawana posmiertnie za wyczyn godny najlepszego gamonia)

Tak na marginesie nie ma wersji jest pakiet GTI wiec nie pokazuj wszystkim ze jestes dresem o pustej glowie bo to nie przystoi na tak powaznym jak to forum.

Szerokiej i przede wszystkim prostej drogi do urwania polosi zycze.

: śr kwie 09, 2008 21:01
autor: andrzej gti
Oj chłopaki czy ja napisałem że pale gume non stop?? Chciałem się tylko zapytać czy jak sie ma sprawa w golfie ale głównie to chodziło mi o te obroty.Na biegu jałowym nie powino się gazowac ale ostatni zrobiłem tłumnik i przy obrotach 5tyś 5,5tyś outo zaczeło przerywać i nawt tak jakby strzelało z tlumnika. Moje pytanie polegało na tym jak powino wyglądać odcięcie obrotów na biegu jałowym? Obrazek Obrazek

: czw kwie 10, 2008 08:18
autor: maryjan
No widzisz a wystarczyło określić o co Tobie chodzi a nie fakolce pokazywać!

Tak na marginesie co to za zderzaki? Sorki za OT ale śmierdzi jakąś podróbą z allegro. Nie dość że spasowanie tragiczne to kolor jakiś inny niżeli całe autko.

: czw kwie 10, 2008 10:25
autor: greg
andrzej gti pisze:Moje pytanie polegało na tym jak powino wyglądać odcięcie obrotów na biegu jałowym
no właśnie powinno polegać na przerywaniu tak jakby falowaniu obrotów - a jak ciągniesz na 2 biegu to do ilu dociąga żeby zaczął tak falować? Bo maksymalna moc masz ok 5700 (jeśli 1,8) czyli powinien się wkręcać wyżej - nie mówię tu o przypadku na luzie, tylko podczas jazdy. Drugie pytanie ASR i ESP jest? Trzecie pytanie - szerokość gum na kołach w twoim a w audi które testowałeś

: czw kwie 10, 2008 17:23
autor: andrzej gti
Na drugim dociągam ok 6,5 tyś w audi miałem R14 195/65 a w golfie r16 215/55 ,ASRi ESP jest. O taką odpowiedz mi chodziło Dzięki

[ Dodano: 10 Kwi 2008 17:29 ]
maryjan pisze:Tak na marginesie co to za zderzaki? Sorki za OT ale śmierdzi jakąś podróbą z allegro. Nie dość że spasowanie tragiczne to kolor jakiś inny niżeli całe autko.
No wiesz ża orginały mósiał bym zapłacić koło 5 tyś. a kolor jest taki sam może zdjęcie tak wyszło. Masz jakies kompleksy że tak wszystkiego się czepiasz ja tonący brzytwy??

: czw kwie 10, 2008 18:19
autor: greg
ASR i ESP jest - a to nie one czasem wtrącają się podczas tego gazowania, tj kręcenia kół? Opony masz szersze to też przyczyna