Strona 1 z 2

wspomaganie

: pn kwie 07, 2008 12:10
autor: beszcza
zauważyłem ostatnio jak jechałem szwagra polówka że mu lepiej wspomaganie chodzi niz u mnie:( on ma rocznik 97 a ja goferka 97 nie zmieniałem płynu od wspomagania od kiedy go mam czyli roku a bóg jeden wie kiedy go zmieniał poprzedni właściciel ...czy myślicie ze to może być od płynu???

: pn kwie 07, 2008 17:12
autor: agrala
najprawdopodobniej wina plynu
stay plyn zapycha kanalki we wspomaganiu
wymieen i powinno pomoc
czym szersze opony tym ciezej sie kreci, moze masz szersze od niego
cisnienie w oponach tez ma wplyw

: pn kwie 07, 2008 17:15
autor: Wałek
tak jak napisał agrala i jeszcze jedno waga tez ma znaczenie golfik chyba jest cięższy niż polówka ale tego nie wiem

: pn kwie 07, 2008 19:49
autor: agrala
zapomnialem o wadze aut :blush:
oczywiscie golf ma wieeksza mase

: pn kwie 07, 2008 20:14
autor: elektryko
Witam, mam problem ze wspomaganiem, nie wiem czy to maglownica wspomagania czy pompa:/ ucieka mi płyn (kapie od czasu do czasu) a teraz głośniej chodzi przy skręcaniu, byłem kupić płyn żeby dolać i gościo mówił że leje się tylko zielony a gdy kupiłem swojego golfa był wlany jakiś czerwony. Nie wiem czy wymienić pompe czy całą maglownice, najpierw myślałem żźeby zmienić płyn może będzie lepiej.

: pn kwie 07, 2008 20:22
autor: Wałek
plyn do skrzyn automatycznych czerwony tylko taki lej a wyciek sprawdz gdzie jest jesli przewód to wymien jesli pompa to gorzej a dolej plynu i halas zniknie przy skrecaniu

: pn kwie 07, 2008 20:30
autor: Sztomel
elektryko pisze:Witam, mam problem ze wspomaganiem, nie wiem czy to maglownica wspomagania czy pompa:/ ucieka mi płyn (kapie od czasu do czasu) a teraz głośniej chodzi przy skręcaniu, byłem kupić płyn żeby dolać i gościo mówił że leje się tylko zielony a gdy kupiłem swojego golfa był wlany jakiś czerwony. Nie wiem czy wymienić pompe czy całą maglownice, najpierw myślałem żźeby zmienić płyn może będzie lepiej.
o tym skąd kapie dowiesz się jak wjedziesz na kanał, od spodu zawsze lepiej widać miejsce wycieku to logiczne bo przecież płyn kapie w dół a nie w górę, a więc wjazd na kanał ewentualnie podparcie przodu na klockach i energiczne kręcenie kołami w lewo i prawo do skrajnych położeń przy uruchomionym silniku aby działała pompa wspomagania - wyciek powinien wtedy być łatwo zauważalny.

najpierw myślałem żźeby zmienić płyn może będzie lepiej - nic Ci to nie da zanim nie usuniesz przyczyny wycieku.

Ktoś kto pisze, że masz tylko lać zielony jest w błędzie, ja jeżdżę na czerwonym i jest OK,
co innego gdybyś chciał robić dolewkę - wtedy dla świętego spokoju lepiej dolać takiego jaki aktualnie jest zalany w układzie wspomagania.

: pn kwie 07, 2008 23:02
autor: beszcza
ja ma czerwony a na allegro patrzyłem i są dedykowane do vw zielone ...i teraz jestem w kropce jaki mam wlać??czerwony czy zielony???

: wt kwie 08, 2008 00:32
autor: Sztomel
beszcza lej taki jaki miałeś czyli czerwony.

: wt kwie 08, 2008 07:05
autor: krzaś
Lejcie taki jaki macie kolor korka od zbiorniczka wspomagania!!!!!!

: wt kwie 08, 2008 08:34
autor: beszcza
oki thx:) :pub: :pub:

: wt kwie 08, 2008 15:59
autor: Wałek
krzaś pisze:Lejcie taki jaki macie kolor korka od zbiorniczka wspomagania!!!!!!
do wszystkich moich samochodów leję czerwony i jest spoko

: wt kwie 08, 2008 18:47
autor: marecki_vitor
krzaś pisze:Lejcie taki jaki macie kolor korka od zbiorniczka wspomagania!!!!!!


krzaś, ja mam czarny i co mam teraz na to poradzic ?? moze masz jakiś pomysł ??

[ Dodano: 08 Kwi 2008 18:49 ]
Notabene , lejesz taki płyn jak był wczesniej , u góry ktoś tak mówił ,beszcza jeśli nie umiesz zidentyfikować jaki jest kolor (ja tak miałem) to czerwony jak straci właściwości to robi się brązowy . Pozdroooobeszcza,

: wt kwie 08, 2008 19:24
autor: Wałek
krzaś pisze:Lejcie taki jaki macie kolor korka od zbiorniczka wspomagania!!!!!!
a jak ja mam czrny kolor to co miałbym wlać jakiś przepalony olej :grin: