Strona 1 z 1
RP za duze cisnienie paliwa??
: ndz kwie 06, 2008 01:27
autor: zajac
moze ktos mi odpowiedziec na takie pytanie
co sie bedzie dzialo jesli auto bedzie mialo za duze cisnienie paliwa ,
Re: RP za duze cisnienie paliwa??
: ndz kwie 06, 2008 03:22
autor: Grzebaluch
Jak za duze to nic gozej jak za male jak masz silnik na wtrysku to wtede jest problem ze wtryskiwaczami. A co kolego pewnie sie pompa spalila cisnieniowa?????
: ndz kwie 06, 2008 14:57
autor: zajac
wlasie pompy sa nowe (ze sklepu) zanim wymienilem auto nie mialo cisnienia paliwa i nie wkrecalo sie powyzej 2500 obr , a teraz jak depne do konca pedal to tak jakby wtryskiwacz sie wylaczal i auto zwalnia za chwile znow zaczyna przyspieszac i tak w kolko , na postoju chwile chdzi normalnie a pol minuty moze minucie sie zaczyna depne gaz obroty ida w gore i nagle (na wcisnietym gazie) silnik przesteje sie wkrecac i wydaje dzwiek jak przy redukcji i jak nie puszcze gazu to gasnie
: pn kwie 07, 2008 14:32
autor: ppoll27
głupie pytanie : a filtr paliwa dałeś świeży ?
tam gdzieś po drodze między pompą a wtryskiwaczem powinien być regulator ciśnienia - może coś z nim ...
: pn kwie 07, 2008 18:24
autor: zajac
ppoll27 pisze:głupie pytanie : a filtr paliwa dałeś świeży ?
jak wydalem 800zl na pompy to nie robilo mi roznicy kupic nowy filtr za 20 zl wiec odpowiedz brzmi TAK jest nowy filter
wydaje mi sie regulator dziala w rp jest w monowtrysku ktory wymienialem 2 razy a pozatym jak odepne przewod zwrotny paliwa i podloze butelke to butelka sie napelnia szybko wiec raczej dobrze dziala
pytanie co sie bedzie dzialo jesli paliwo jest odprowadzane do przewodu zwrotnego a ten np jest gdzies przytkany
: pn kwie 07, 2008 20:13
autor: Diod
Wyzsze cisnienie paliwa na wtryskiwaczu powoduje wtrysniecie wiekszej dawki paliwa w tym samym czasie otwarcia wtryskiwacza. W zwiazku z tym moze go zalewac... Najlepiej zmierzyc cisnienie manometrem.
Jak powrot bedzie zbyt przytkany to cisnienie wzrosnie, moze zagiety gdzies wezyk...
Pozdrawiam...
: pn kwie 07, 2008 22:41
autor: zajac
problem wydaje sie byc rozwiazany (mam nadzieje) a okazalo sie ze oszukuje wskaznik paliwa i poprostu bylo go najwidoczniej za malo(chociaz nie wiem bo bylo ok 10 litrow) dzis wlalem 20 litrow benzyny i auto zaczelo chodzic , moze nie idealnie bo troszke sie przymula ale da sie jezdzic teraz pozostaje tylko dojsc czemu auto sie troszke muli i moze bedzie ok
: wt kwie 08, 2008 11:37
autor: ppoll27
sprawdzałeś zapłon ? i jego przyspieszacze ?
: wt kwie 08, 2008 13:31
autor: zajac
podcisnienie dziala bo cyka jak sie dmuchnie w rurke , a zaplon ustawiony byl 2 miesiace temu zgodnie z ksiazka serwisowa ,
zresetuje komputer i jeszcze dla pewnosci wymienie raz jeszcze filtr paliwa moze pomoze ,
a czy czerwony czujnik moze miec wplyw na zamulke i troche liche chodzenie rano ??auto zapala i chodzi ale troche go telepie i smierdzi paliwem
: wt kwie 08, 2008 17:34
autor: Bula88
zajac pisze:a czy czerwony czujnik moze miec wplyw na zamulke i troche liche chodzenie rano ??auto zapala i chodzi ale troche go telepie i smierdzi paliwem
jesli dobrze pamietam to czerwony czujnik jest od pokazywania temaratury na liczniku, niebieski jest od ssania
: wt kwie 08, 2008 18:39
autor: zajac
dzis auto znow odmowilo wspolpracy
jak powoli na postoju wciskam gaz to sie kreci do konca jak depne mocniej do podlogi przestaje dzialac
kupilem nowy filtr paliwa dla pewnosci wymienie (dzis spotkalem sie z 2 rodzajami filtrow paliwa do rp wie ktos o co chodzi - jaka jest roznica ?)
jak to nie pomorze wizyta u mechanika i badanie cisnienia i innych rzeczy