Strona 1 z 1

RP za duze cisnienie paliwa??

: ndz kwie 06, 2008 01:27
autor: zajac
moze ktos mi odpowiedziec na takie pytanie


co sie bedzie dzialo jesli auto bedzie mialo za duze cisnienie paliwa ,

Re: RP za duze cisnienie paliwa??

: ndz kwie 06, 2008 03:22
autor: Grzebaluch
Jak za duze to nic gozej jak za male jak masz silnik na wtrysku to wtede jest problem ze wtryskiwaczami. A co kolego pewnie sie pompa spalila cisnieniowa?????

: ndz kwie 06, 2008 14:57
autor: zajac
wlasie pompy sa nowe (ze sklepu) zanim wymienilem auto nie mialo cisnienia paliwa i nie wkrecalo sie powyzej 2500 obr , a teraz jak depne do konca pedal to tak jakby wtryskiwacz sie wylaczal i auto zwalnia za chwile znow zaczyna przyspieszac i tak w kolko , na postoju chwile chdzi normalnie a pol minuty moze minucie sie zaczyna depne gaz obroty ida w gore i nagle (na wcisnietym gazie) silnik przesteje sie wkrecac i wydaje dzwiek jak przy redukcji i jak nie puszcze gazu to gasnie

: pn kwie 07, 2008 14:32
autor: ppoll27
głupie pytanie : a filtr paliwa dałeś świeży ? :chytry:
tam gdzieś po drodze między pompą a wtryskiwaczem powinien być regulator ciśnienia - może coś z nim ... :bigok:

: pn kwie 07, 2008 18:24
autor: zajac
ppoll27 pisze:głupie pytanie : a filtr paliwa dałeś świeży ?
jak wydalem 800zl na pompy to nie robilo mi roznicy kupic nowy filtr za 20 zl wiec odpowiedz brzmi TAK jest nowy filter

wydaje mi sie regulator dziala w rp jest w monowtrysku ktory wymienialem 2 razy a pozatym jak odepne przewod zwrotny paliwa i podloze butelke to butelka sie napelnia szybko wiec raczej dobrze dziala

pytanie co sie bedzie dzialo jesli paliwo jest odprowadzane do przewodu zwrotnego a ten np jest gdzies przytkany

: pn kwie 07, 2008 20:13
autor: Diod
Wyzsze cisnienie paliwa na wtryskiwaczu powoduje wtrysniecie wiekszej dawki paliwa w tym samym czasie otwarcia wtryskiwacza. W zwiazku z tym moze go zalewac... Najlepiej zmierzyc cisnienie manometrem.
Jak powrot bedzie zbyt przytkany to cisnienie wzrosnie, moze zagiety gdzies wezyk...
Pozdrawiam...

: pn kwie 07, 2008 22:41
autor: zajac
problem wydaje sie byc rozwiazany (mam nadzieje) a okazalo sie ze oszukuje wskaznik paliwa i poprostu bylo go najwidoczniej za malo(chociaz nie wiem bo bylo ok 10 litrow) dzis wlalem 20 litrow benzyny i auto zaczelo chodzic , moze nie idealnie bo troszke sie przymula ale da sie jezdzic teraz pozostaje tylko dojsc czemu auto sie troszke muli i moze bedzie ok

: wt kwie 08, 2008 11:37
autor: ppoll27
sprawdzałeś zapłon ? i jego przyspieszacze ?

: wt kwie 08, 2008 13:31
autor: zajac
podcisnienie dziala bo cyka jak sie dmuchnie w rurke , a zaplon ustawiony byl 2 miesiace temu zgodnie z ksiazka serwisowa ,


zresetuje komputer i jeszcze dla pewnosci wymienie raz jeszcze filtr paliwa moze pomoze ,

a czy czerwony czujnik moze miec wplyw na zamulke i troche liche chodzenie rano ??auto zapala i chodzi ale troche go telepie i smierdzi paliwem

: wt kwie 08, 2008 17:34
autor: Bula88
zajac pisze:a czy czerwony czujnik moze miec wplyw na zamulke i troche liche chodzenie rano ??auto zapala i chodzi ale troche go telepie i smierdzi paliwem
jesli dobrze pamietam to czerwony czujnik jest od pokazywania temaratury na liczniku, niebieski jest od ssania

: wt kwie 08, 2008 18:39
autor: zajac
dzis auto znow odmowilo wspolpracy :grrr: jak powoli na postoju wciskam gaz to sie kreci do konca jak depne mocniej do podlogi przestaje dzialac

kupilem nowy filtr paliwa dla pewnosci wymienie (dzis spotkalem sie z 2 rodzajami filtrow paliwa do rp wie ktos o co chodzi - jaka jest roznica ?)

jak to nie pomorze wizyta u mechanika i badanie cisnienia i innych rzeczy