Aparat zaplonowy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
maro
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 501
Rejestracja: czw gru 16, 2004 00:17
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Kontakt:

Aparat zaplonowy

Post autor: maro » sob kwie 05, 2008 16:22

Witam. Mam problem z moim mk3 1.8 abs, jakims cudem pokrzywila sie blaszka w aparacie zaplonowym co odpowiada za przerwy na czujniku Hala, doprowadzilo to do zniszczenia czujnika, wiec kupilem uzywany aparat z silnika o tych symbolach ABS, po wsadzeniu nowego aparatu i wymianie kabli, swiec, kopulki, palca, odpalilem samochod i okoazalo sie ze chodzi tylko na 2 cylindry do tego zewnetrzne, co dziwne iskra na kazdej swiecy jest, wiec stwierdzilem ze czujnik hala jest zepsuty i zakupilem nowy, roznil sie troche od tego orginalnego tym ze umieszczony byl o 180 stopni czyli na przeciwko tego starego, po odpaleniu auto pracowalo znowu na 2 cylindrach ale tym razem wewnetrznych, juz robilem wszystko zamienialem czujniki w aparatach i za kazdym razem to samo, problem moim zdaniem polega na tym ze iskra na dwoch cylindrach powstaje nie w tym momencie co powinna, pomozcie Panowie


Żeby mi sie chciało tak jak mi sie nie chce !!!
Projekt swap 1.4 ABD na 1.8 ABS http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=59966

Awatar użytkownika
AndrzejP4
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr sie 08, 2007 19:42
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: AndrzejP4 » sob kwie 05, 2008 16:57

podejrzewam, że wystarczy teraz trochę powahlować kablami WN. Zamień miejscami kable, które idą do wewnętrznych garnków i będzie ok.



Awatar użytkownika
maro
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 501
Rejestracja: czw gru 16, 2004 00:17
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Kontakt:

Post autor: maro » sob kwie 05, 2008 17:02

Probowalem i jest jeszcze gorzej strzela i nie da sie wogole zapalic, a po za tym kiedy wyciagam kabel wn z cylindra ktory nie ma spalania silnik nie daje zadnych reakcji


Żeby mi sie chciało tak jak mi sie nie chce !!!
Projekt swap 1.4 ABD na 1.8 ABS http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=59966

Awatar użytkownika
AndrzejP4
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr sie 08, 2007 19:42
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: AndrzejP4 » sob kwie 05, 2008 17:11

hmm, to ja nie mam pomysłu jak to rozwiązać. Być może aparat zapłonowy jednak nie jest do ABS'a?



Awatar użytkownika
Kisiel
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2284
Rejestracja: sob sty 20, 2007 18:22
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Kisiel » sob kwie 05, 2008 17:40

maro pisze:roznil sie troche od tego orginalnego tym ze umieszczony byl o 180 stopni czyli na przeciwko tego starego
moze w tym tkwi przyczyna?????
swiece te na ktorych nie chodzi masz okopcone????
moze cewka glupieje na tym czujniku??? i komp glupieje z czasem wtrysku na sygnale z tego czujnika???


[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]

Awatar użytkownika
maro
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 501
Rejestracja: czw gru 16, 2004 00:17
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Kontakt:

Post autor: maro » sob kwie 05, 2008 23:47

na tych cylindrach co jest spalanie swiece sa strasznie okopcone a na tych co nie ma sa tylko zalane


Żeby mi sie chciało tak jak mi sie nie chce !!!
Projekt swap 1.4 ABD na 1.8 ABS http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=59966

Awatar użytkownika
jarvr6
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 146
Rejestracja: śr gru 20, 2006 09:45
Lokalizacja: SŁUPSK

Post autor: jarvr6 » sob kwie 05, 2008 23:52

moze aparat zle wlozyles



Awatar użytkownika
maro
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 501
Rejestracja: czw gru 16, 2004 00:17
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Kontakt:

Post autor: maro » sob kwie 05, 2008 23:58

aparat wkladalem ksiazkowo, najpierw ustawialem znak na kole zamachowym a potem wkladalem aparat tak zeby palec znajdowal sie rowno ze znakiem naniesionym na aparacie, kolejnosc kabli w strone przeciwna do wskazowek zegara 1 3 4 2


Żeby mi sie chciało tak jak mi sie nie chce !!!
Projekt swap 1.4 ABD na 1.8 ABS http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=59966

Awatar użytkownika
Kisiel
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2284
Rejestracja: sob sty 20, 2007 18:22
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Kisiel » ndz kwie 06, 2008 18:17

maro pisze:kolejnosc kabli w strone przeciwna do wskazowek zegara
no a powinno byc zgodnie z ruchem wskazowek zegara, po Twoim wlozeniu kabli masz tak naprawde 1-2-4-3 i dlatego chodzi Ci na dwoch zewnetrznych cylindrach bo kable od 1 i 4 dobrze siedza (na swoim miejscu) i te gary dostaja iskre


[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 346 gości