Strona 1 z 1

Świece Beru

: czw kwie 03, 2008 22:50
autor: krzycho85
Witam, kupiłem dziś nowe świece Beru, lecz na opakowaniu jest napis "Made in France" czy to aby nie podróba? Sprawdźcie na swoich opakowaniach jeśli ktoś takie posiada. Nie wiem czy montować
Obrazek

: czw kwie 03, 2008 22:54
autor: norek111
sa oki

: czw kwie 03, 2008 23:00
autor: krzycho85
Mam taką nadzieję :hmm: ale sie naczytałem na necie żeby nei kupować świec z Francji i sie przestraszyłem. A jak ogólnie oceniacie świece Beru? lepsze od NGK?

: czw kwie 03, 2008 23:12
autor: norek111
zrobilem na bosch 40tys i dalej smigam wiec niewiem tak naprawde co polecic jedni chwala to i tamto ale beru do dobra marka

: czw kwie 03, 2008 23:59
autor: kapalek
ja swiec beru nie polecam. wymieniłem komplet w moim golfie właśnie na beru i po ok roku w jednej pokruszyła się porcelana i jeden cylinder mi prawie nie palił. nietesty musiałem tak jechac ok 40 km. kupiłem ngk w aso vw

: pt kwie 04, 2008 00:03
autor: krzycho85
po ok roku w jednej pokruszyła się porcelana
Może nie były dobrane do tego silnika, słyszałem o pękaniu porcelany w takich przypadkach.

: pt kwie 04, 2008 01:00
autor: t-tas
ja kupiłem BERU Ultra X po tym jak kolega zajeździł 2 komplety takowych na PF- ładna praca silnika, silnik pracował miękko w stosunku do bosch dedykowanych pod ten silnik, szczególnie jeśli chodzi o lpg, sam stosowałem(obecnie golfacz w trakcie naprawy powypadkowej) w silniku który zasilany jest jedynie LPG-brak instalacji benzynowej, i jak na razie chwaliłem, w prawdzie zrobiłem na nich ok 1-2 tyś km, ale w połączeniu z nową kopułką, palcem(EPS) i kablami(Kager) nie mam zastrzeżeń
podejrzewam, że BERU Ultra powinny także zadowolić nabywcę

: pt kwie 04, 2008 07:34
autor: MZiobro
trudno mi powiedzieć co lepsze , zajeżdziłem 2 komplety NGK , 2 komplety BERU i wszystko było ok...Teraz mam Brisk jak narazie ok-zobaczymy jak długo :grin: ale najlepiej w sumie i najdłużej jezdziłem na Bosch Platinum tyle że cena poraża :otepienie:

: pt kwie 04, 2008 11:17
autor: ppoll27
norek111 pisze:zrobilem na bosch 40tys i dalej smigam wiec niewiem tak naprawde co polecic jedni chwala to i tamto ale beru do dobra marka
to jak długo można jeździć na świecach zależy od silnika a konkretnie układu zapłonowego, z tego co pamiętam to w mk2 zalecana zmiana świec co 30 tys km

: pt kwie 04, 2008 13:05
autor: trepicjusz
to takie gadanie dobre beru , NGK swiece czy kable ja ostatnio kupiłem sonde NGK sporo na nia wydałem i po przejechaniu 600 kilometrów konieć ,zaznacze że z taką sondo potem jeżdzilem 2 tygodnie wszystko spradzone było w aucie no ale że świece nowe NGK i przewody nowe Beru i sąda nowa NGk nikt nawet nie myslał żeby to sprawdzić dopiero znajomy jak przyszedł do mnie na piwo do garazu i wypilismy po parę piwek zaczeły nam sie wyobrażać rużne żeczy co jest przyczyna porannego szarpania auta i zalewania świec . Po naszej libacji w garażu rano kumpel wpadł i wykręciliśmy świece dwie skończone po 2 tygodniach 3 elektronowe NGK (poszły do wymiany na gwarancji), potem przyszedł czas na sondę że było wszystko razem wymieniane to i sonda raz dwa sie wykręciła NGK ( poszła na wymianę :bigok: na gwarancji)i tu największa niespodzianka okazało sie że porcelanka w niej grzechoce widocznie temperatury nie wytrzymała , wiec dochodzę do wniosku niby firmowe nie oznacza najlepsze

: pt kwie 04, 2008 13:53
autor: ppoll27
przejrzyj forum ... to dość rzadki przypadek - poza tym sprawdziłeś wszystko inne - nie boisz się że założysz nowe i też padnie bo masz coś innego nie tak ? :chytry:

: pt kwie 04, 2008 15:32
autor: trepicjusz
ppoll27 pisze:przejrzyj forum ... to dość rzadki przypadek - poza tym sprawdziłeś wszystko inne - nie boisz się że założysz nowe i też padnie bo masz coś innego nie tak ? :chytry:

nie nie boje się bo mam nowy silnik na gwarancji po remoncie w fabryce w Wolfsburgu z nowym zapłonem , sterownikiem , i wtryskiem :satan: więc silnika i osprzetu jestem pewien na 100 %

[ Dodano: 04 Kwi 2008 15:36 ]
trepicjusz pisze:
ppoll27 pisze:przejrzyj forum ... to dość rzadki przypadek - poza tym sprawdziłeś wszystko inne - nie boisz się że założysz nowe i też padnie bo masz coś innego nie tak ? :chytry:

nie nie boje się bo mam nowy silnik na gwarancji po remoncie w fabryce w Wolfsburgu z nowym zapłonem , sterownikiem , i wtryskiem :satan: więc silnika i osprzetu jestem pewien na 100 %
, nowy rozrusznik , nowa pompa wody , orginalne fabryczne czujniki wszystkie

[ Dodano: 04 Kwi 2008 15:46 ]
kosztowała mnie ta przyjemność parę złoty ale warto było , jedyna bolesna rzecz to przegląd w serwisie żeby nie stracić gwarancji albo w jakiejś stacji ASO

: pt kwie 04, 2008 16:56
autor: MZiobro
trepicjusz pisze:
ppoll27 pisze:przejrzyj forum ... to dość rzadki przypadek - poza tym sprawdziłeś wszystko inne - nie boisz się że założysz nowe i też padnie bo masz coś innego nie tak ? :chytry:

nie nie boje się bo mam nowy silnik na gwarancji po remoncie w fabryce w Wolfsburgu z nowym zapłonem , sterownikiem , i wtryskiem :satan: więc silnika i osprzetu jestem pewien na 100 %

[ Dodano: 04 Kwi 2008 15:36 ]
trepicjusz pisze:
ppoll27 pisze:przejrzyj forum ... to dość rzadki przypadek - poza tym sprawdziłeś wszystko inne - nie boisz się że założysz nowe i też padnie bo masz coś innego nie tak ? :chytry:

nie nie boje się bo mam nowy silnik na gwarancji po remoncie w fabryce w Wolfsburgu z nowym zapłonem , sterownikiem , i wtryskiem :satan: więc silnika i osprzetu jestem pewien na 100 %
, nowy rozrusznik , nowa pompa wody , orginalne fabryczne czujniki wszystkie

[ Dodano: 04 Kwi 2008 15:46 ]
kosztowała mnie ta przyjemność parę złoty ale warto było , jedyna bolesna rzecz to przegląd w serwisie żeby nie stracić gwarancji albo w jakiejś stacji ASO
jak zrobiłes jak piszesz to trzeba bylo dolozyc dosłownie pare groszy i kupic od nich odrazu swiece i sonde ale tez mozesz byc pewien ze swiece bys dostał NGK lub Beru bo takie ida na linie Audi/VW/Seat/Skoda i Mercedes....

: pt kwie 04, 2008 17:00
autor: trepicjusz
MZiobro pisze:
trepicjusz pisze:
ppoll27 pisze:przejrzyj forum ... to dość rzadki przypadek - poza tym sprawdziłeś wszystko inne - nie boisz się że założysz nowe i też padnie bo masz coś innego nie tak ? :chytry:

nie nie boje się bo mam nowy silnik na gwarancji po remoncie w fabryce w Wolfsburgu z nowym zapłonem , sterownikiem , i wtryskiem :satan: więc silnika i osprzetu jestem pewien na 100 %

[ Dodano: 04 Kwi 2008 15:36 ]
trepicjusz pisze:
nie nie boje się bo mam nowy silnik na gwarancji po remoncie w fabryce w Wolfsburgu z nowym zapłonem , sterownikiem , i wtryskiem :satan: więc silnika i osprzetu jestem pewien na 100 %
, nowy rozrusznik , nowa pompa wody , orginalne fabryczne czujniki wszystkie

[ Dodano: 04 Kwi 2008 15:46 ]
kosztowała mnie ta przyjemność parę złoty ale warto było , jedyna bolesna rzecz to przegląd w serwisie żeby nie stracić gwarancji albo w jakiejś stacji ASO
jak zrobiłes jak piszesz to trzeba bylo dolozyc dosłownie pare groszy i kupic od nich odrazu swiece i sonde ale tez mozesz byc pewien ze swiece bys dostał NGK lub Beru bo takie ida na linie Audi/VW/Seat/Skoda i Mercedes....

Dostałem w kompecie Boscha i sonde Boscha ale nie zakladałem ich bo miałem wszystko nowe w pudełkach w garażu już wcześniej kupione platinium czy jakoś taka nazwa

[ Dodano: 04 Kwi 2008 17:06 ]
świece i sonda to od firmy gratis