Strona 1 z 1

układ paliwowy 2E zapchany ...?...

: czw kwie 03, 2008 17:42
autor: dnadna
nie chodzi na benz , tzn chodzi 5 sek i gasnie .
a na gazie ok

a więc pompa paliwa pracuje z tym ze przewodem powrotnym
przy pompce nie wraca paliwo ... jak zdejmowałem przewód za pompką to było
ogromne ciśnienie ... wszystko zalałem benzyną ...
czyli paliwo przelewa sie wewnątrz pompki bo jest coś zapchane po drodze .

z tym ze to nie jest filtr paliwa , musi coś dalej za filtrem ...
tylko co ? co tam jest dalej ?
aha i regulator ciśnienia z tyłu silnika wyglada na cały i zdrowy bo wyciągałem go

: czw kwie 03, 2008 17:58
autor: Paweł Marek
Masz LPG? Dochodzi napięcie do wtryskiwaczy w listwie? Nie jest czasem tak że otwiera się tylko rozruchowy a główne nie?

[ Dodano: Czw Kwi 03, 2008 5:59 pm ]
Nie doczytałem że masz LPG, pzypuszczam że poszwankowało coś z odcięciem wtryskiwaczy i brak napięcia na nich, na próbę połącz przeciety przez gazownika kabel zasilający wtryskiwacze.

: czw kwie 03, 2008 20:17
autor: dnadna
tzn postał 3 godziny i odpalił ale przyczyny nie ustaliłem a to się powtarza raz na tydzień ...

tzn sprawdze tą kostkę (podłącze tam na stałe diode led z opornikiem i już )
ale to chyba coś z paliwem no bo dlaczego powrotem przy pompce nie wraca ?
powinno przeciez . coś jakby za wtryskiwaczami blokowało powrót

: czw kwie 03, 2008 20:37
autor: Paweł Marek
dnadna pisze:przy pompce nie wraca ?
zatkany waż powrotny innej opcji niewidzę a skąd wiesz że nei wraca, podłączałeś poimpę na dłużej na krótko?

: czw kwie 03, 2008 20:51
autor: dnadna
zdjołem przy pompie weżyk powrotu , uruchomiłem na gazie i kicha nawet kropla
nie poleciała , trzymałem ze 3 minuty a nie mam odcinki pompy na gazie .
pompa zresztą pracuje

a czy ten regulator ciśnienia paliwa co jest włożony z tyłu silnika to rozumiem ze
ustala ciśnienie przed listwą wtrysków czy za nią ?
a potem paliwo wraca już bezpośrednio do baku ?


(regulator nie przepuszcza więc pewnie dobry )

: czw kwie 03, 2008 21:17
autor: Paweł Marek
dnadna pisze:ustala ciśnienie przed listwą wtrysków czy za nią ?
to kwestia umowna, w 2e jest przy końcu listwy po stronie pasażera, w innych wtryskach na drugim końcu listwy, jeszcze w innych na jej środku. Ustala więc ciśnienie w całej listwie, trudno powiedzieć czy przed czy za. Poprostu jeśli paliwo ma ciśnienie większe jak 2,5 bara na pracującym silniku to się otwiera i wypuszcza paliwo wężem powrotnym. Nie zaszkodzi go wyjąć i zaglądnąć pod niego, ale nie wyobrażam sobie co i jak białoby się tam zatkać. Prędzej już po jakimś uderzeniu w podwozie coś stało się z samym wężem powrotnym.

[ Dodano: Czw Kwi 03, 2008 9:18 pm ]
A jeszcze takie pytanko: przed awarią nie grzebałeś coś przy pompie i nie zamieniłeś węży?

: czw kwie 03, 2008 22:13
autor: dnadna
nie no węże ok nic nie ruszałem , zresztą jak pisałem naprawiło się ...
z tym że pewnie za pare dni znowu to się powtórzy jak zwykle .
dobrze że mam gaz bo inaczej holowanie murowane .
ale dzieki za info bede za tydzien u znajomego to rozbiore i sprawdze
drożność całego ukladu paliwowego po kolei , wszystkie węże itd .
nie ma wyjścia

[ Dodano: 04 Kwi 2008 19:50 ]
MAŁE PYTANIE JESZCZE :
cholera tak sobie mysle ze regulator ciśnienia paliwa musi być za listwą wtrysków
bo trzyma na niej stałe cisnienie a tylko nadwyżkę zwraca przewodem powrotnym .
czy ktoś może to potwierdzić ?

: pt kwie 04, 2008 19:52
autor: zoso8894
no na zdrowy rozum tak ale tak na 100% to też bym chciał się dowiedzieć

: pt kwie 04, 2008 20:00
autor: Paweł Marek
Niech będzie :)
Pressure regulator
http://www.vanagonparts.com/digifant.html