Strona 1 z 1

Dziura w gazie coto jest !!!!!

: czw kwie 03, 2008 12:23
autor: MaRcInEs
Witam mam Golfa III GTI 2.0 8v Od kiedy go kupilem mam taki dziwny problem z nim a chodzi oto ze w momecie przyspieszania miedzy biegiem jalowym a 2000 moze 2100 obrotow mam dziure w gazie a dokladniej chodzi ze zamiast przyspieszac muli sie a jak juz najdzie te 2100 to dopiero kopnie :grrr: Strasznie mnie to wk...... :satan: duzo sie juz nasluchalem ale wszystko co radzili nie pomoglo tzn przepustnica po renowacji ,przeplywomiesz nowy ,kable i kopulka no i swiece po wymianie ,wszystkie przewody podcisnienia itp sprawdzone Takze niewiem moze aparat zaplonowy jest nie ok pliss pomuscie bo zbankrutuje na tych wymianach!!!

: czw kwie 03, 2008 17:06
autor: sfiq
a bledy sprawdzales ?

: czw kwie 03, 2008 17:16
autor: danioo
Sprawdź czy masz dobrze zapłon ustawiony.

: czw kwie 03, 2008 17:37
autor: MaRcInEs
Panowie na temat jednego pana i do tego fachowca ktory sie wyklucal o symbol silnika ale to mniejsza oto tak mi ustawil zaplon ze przy 5 tysiacach juz mi odcinalo zaplon takze niewiem na co mam zwrucic juz uwage poprostu zaluje ze poszedlem na elektryka a nie na mechanika chce poprostu wiedziec w sumie juz teraz czy to moze byc wina aparatu zaplonu ze moze byc uszkodzony i tego moze byc przyczyna bo ogulnie powyzej 2100 jest pieknie a do tego mometu jest normalnie szambo

[ Dodano: 03 Kwi 2008 17:38 ]
A jezeli chodzi o bledy to zadnych niema

: czw kwie 03, 2008 17:53
autor: Kisiel
MaRcInEs pisze:zy to moze byc wina aparatu zaplonu
bardzo mozliwe, jedz najpierw na ustawienie zaplonu

ja mialem u siebie w ABS tez taka dziure, tak jakby sie silnik wylaczal na chwile, po gwaltownym wcisnieciu gazu sie pojawiala, regulacja zaplonu pomogla

: pt kwie 04, 2008 12:37
autor: ppoll27
filtra paliwa ? jak był nie ruszany to zmień zanim ci padnie pompa ... :chytry:

: pt kwie 04, 2008 13:28
autor: MaRcInEs
Ok bede dzialal z tym zaplonem

Odpowiedz - rozwiązanie?

: czw kwie 10, 2008 16:20
autor: Greeqo
Witam, przeczytalem twoj problem, i odpowiem ci tak, mam seata ibize '95 rok 1,6 GLX i mam zalozony gaz od pol roku, i mialem identyczny problem ze byl mul i po chwili sie krecil na obroty, a powodem nie byl zle wyregulowany gaz itp.. tylko przewod podcisnieniowy ktory idzie z podstawy wtrysku do filtra powietrza, kiedy go odlaczylem gra smiga i extra daje, pytalem ludzi czy potrzebne jest zeby to bylo podlaczone to powiedzieli ze nie, w sumie zastanawiam sie bo ten przewod podcisnieniowy ustawia cieple i zimne powietrze w filtrze powietrza, nie wiem czy akurat tobie to pomoze natomiast ja jestem zadowolony.

: ndz sty 11, 2009 11:54
autor: MaRcInEs
Powiem tak odlaczylem wezyk ktory laczy listwe wtryskowa z takim jakby laczem kolektorem ssacym bo przy filtrze niema zadnego wezyka ale na zdrowy rozum to ta podstawa i tak jest polaczona z filtrem powietrza ale tak czy siak POMOGLO!!!!!!!!!!!!!! jestem w szoku teraz sie zbiera juz bez dziury:) dziekuje za pomysl z tym wezykiem i pozdawiam