Strona 1 z 1

[mk2] problem z 2ee

: ndz cze 05, 2005 16:06
autor: gajczak
Pisałem już kedyś, mam 1,6 z LPG
od około 2 miesięcy głupieje na obrotach, powoli schodzi na luzie z obrotów, teraz jak jest zimny to gaśnie bez przerwy trzeba na półgazie jechać potem jak się rozgrzeje jest git, tzn już nie gaśni ale dalej wariuje

ostatnio byłem u majstra od autek i powiedział, że to żadne uszkodzenie elektroniki, że pierwszy raz coś takiego widzi, ale to jest mechaniczne
siłownik mozę jakis czy cos ale on nie wie.... :rotfl:
na forum wilokrotnie było pisane że 2ee nie reguluje się
to co ja mam z tym zrobić
kupić "nowy" na szrocie??
czy go zdjąć i przeczyścić tylko co czyścić????

a poza tym to czy to coś od gazu co jest na gaźniku to jest przyklejone tylko na silikon odporny na temperat. czyś coś innego tam wciskają??
pozdrawiam

: ndz cze 05, 2005 19:09
autor: marsell
Czy te objawy są na benzynie czy na gazie?
Miałem coś podobnego kiedyś, wariowały obroty i przyczyną była niedokręcona śrubka przy pokrywie zaworów, do której dochodzi kilka kabli masowych, w tym też chyba od komputera. Możesz też sprawdzić styki we wtyczce siłownika przy przepustnicy gaźnika.

: ndz cze 05, 2005 19:19
autor: gajczak
na benzynie to raczej nie wiem bo śmigam na gazie, tzn. na benzynie odpalam, jak sie rozgrzeje - gazik i tak smmigam do wieczorka i do garazu go, ale jak nagrzany wstawiam do garazu, przełączam na benzynke i też czasami mu wariuje
juz mnie to wkurza, ten mechanik coś wspominał o jakichś kanalikach przy tym gaźniku dla siłownika???
ale generalnie mozna powiedziec że i na gazie i na benzynie.......