ssanie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

august500
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: czw kwie 20, 2006 21:01
Lokalizacja: Brusy
Kontakt:

ssanie

Post autor: august500 » wt kwie 01, 2008 23:07

witam mam maly problem.mam golfa 2 silnik 1.8RP. i takie pytanie czy niepoodlaczony przewod od filtra weglowego do zbiornika paliwa moze byc przyczyna tego ze silnik na benzynie chodzi na podwyzszonych obrotach. mysle ze na ssaniu.normalnie pracuje jak jest zimny. jak sie rozgrzeje to juz pracuje nierowno i gasnie po wcisnieciu gazu.ale na LPG dziala normalnie. dzieki za jakies porady



Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » czw kwie 03, 2008 10:11

a sprawdzałeś niebieski czujnik temperatury - on odpowiada za załączanie ssania ...
a nie podłączony przewód lepiej przynajmniej zaślep ...
:bigok:


TDPower

august500
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: czw kwie 20, 2006 21:01
Lokalizacja: Brusy
Kontakt:

Post autor: august500 » czw kwie 03, 2008 14:58

a jak to jest z tym spalaniem par paliwa, czy ten silnik musi dostawac ta dawke oparow ze zbiornika? czy jak nie dostanie to nie bedzie dobrze pracowal?bo tam na wezu jest elektrozawor.ktory podaje te opary.



Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » pt kwie 04, 2008 12:47

jest elektrozawor ktory wpuszcza te pary w dolot w okreslonych warunkach albo cyklicznie np: hamowanie silnikiem, wolne obroty na ciepło czy cos takiego ... w sumie możesz go spróbować odpiąć od kompa ...
Ostatnio zmieniony pt kwie 04, 2008 12:48 przez ppoll27, łącznie zmieniany 1 raz.


TDPower

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » pt kwie 04, 2008 16:19

Silnik nie musi dostawać oparów. Tu chodzi o coś innego - żeby opary ze zbiornika nie dostawały się do atmosfery (ochrona środowiska). Opary te są właśnie filtrowane przez filtr węglowy. Opary osiadają na filtrze węglowym, a czyste powietrze wylatuje z drugiej strony. Gdyby nie czyściło się tego filtra, z czasem straciłby on swoje właściwości filtrujące. Zrobiono więc sprytny mechanizm - podciśnienie z silnika zasysa powietrze, które przechodzi przez filtr w odwrotną stronę, porywając ze sobo opary z filtra i dalej są one spalane w silniku. Tym "czyszczeniem" filtra zajmuje się specjalny elektrozawór podający podciśnienei na filtr w odpowiednim momencie.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 200 gości