Strona 1 z 1

Trzesie sie na biegu jalowym

: ndz cze 05, 2005 15:14
autor: Orni
Mam pytanei co mzoe byc przyczyna ze czasem gdy moj golfik pracuej na luzie to si etrzesie. Tak jak by sei troche dlawil ale nie gasnie. A jezdiz rewelacyjnie, nei mma pojecia silnik by sprawdany i ponoc wssystko okej.

: ndz cze 05, 2005 17:27
autor: szyki
może poprostu ma zbyt niskie obroty biegu jałowego...
wtedy rzeczywiście podczas jazdy wszystko wydaje się ok, a na postoju szlag go trafia...

: pn cze 06, 2005 00:40
autor: Egon PŃ
Ja mam az 950obr/min i prawie sie nie trzesie.
Od obrotów jest srubka po prawej stronie przepustnicy

: pn cze 06, 2005 11:21
autor: Orni
dzieki, chyba macie racje. Bo silnik jest po kaitalnym remoncie.Dzieki zaraz si etym zjame.Pozdrawiam

: pn cze 06, 2005 11:31
autor: collo
ha mam to samo na wolnych trzesie sie a w czasie jazdy jest wszystko ok. wystarczy podkrecic ta srubke i nic wiecej a co na to komp trzeba odlaczyc klemy czy nie? nie mam obrotka ale 950 obr/min to sporo nie sa za wysokie??

: pt cze 10, 2005 12:48
autor: Orni
Hehehe dalem autko na przeglad w Finalndii bo dopiero za trzy tygidnie je sprowadzam i wymienili filtry i wyregulowany gaznik. I TERAZ CHODIZ JAK MARZENIE. wiec mzoe w tym byl aprzyczyna.

: wt mar 25, 2008 17:59
autor: grzes1234
Witam mialem dokladnie ten sam problem (golf III/92) przyczyna bylo "falszywe" powietrze dostajace sie przez dziurawy wezyk i jeszcze jedna gume. Niestety nie wiem od czego jest ten wezyk i jak sie nazywa ta druga guma na zdjeciach widac wszystko!

http://picasaweb.google.com/gregor1q2w3e/Golf

Pozdrowienia

: wt mar 25, 2008 18:19
autor: dm414
niech ktos pokaże foto gdzie jest ta śróbka w mk2 1.3 najlepiej MH (z gaźnikiem>) tez mam ten prblem

: śr mar 26, 2008 10:46
autor: ppoll27
950 :goof: trochę dużo ... wg książki:
Prędkość obrotowa biegu jałowego 800 +/- 50 obr/min
przed regulacją polecam sprawdzić ustawienie zapłonu i ogólny stan układu WN ( czy jest iskra na każdej świecy) ...
inna sprawa to że w tym przypadku wolne obroty i ustawienie zapłonu reguluje się przy załączonych światłach - właśnei po to żeby po ich załączeniu (obciążeniu silnika) obroty nie spadały zbyt nisko ... tylko mało kto o tym pamięta ... :grrr:
a w modelach z klimą/automatem warto sprawdzić osobny dynks który odpowiada za utrzymanie obrotów ...
jeśli chcecie info o regulacji tego gaźnika 2e3 - podajcie maile na PW
:bigok:

: śr mar 26, 2008 11:01
autor: robgr85
szyki pisze:może poprostu ma zbyt niskie obroty biegu jałowego...
wtedy rzeczywiście podczas jazdy wszystko wydaje się ok, a na postoju szlag go trafia...
dokładnie.