Strona 1 z 1

Wyczeraczka tył, lampka wew.

: wt kwie 01, 2008 18:27
autor: Klimass
Witam niedawno nabyłem MK4 1.9 SDI i mam kilka problemów z elektryką więc:
- jak załącze wycieraczkę na tył to raz działa robi pełen obrót a raz staje w połowie, i idize dalej i jak wraca to to samo,

oświetlenie wnętrza chodiz o to ze przy otwartych drzwiach na lampkach w pozycji DOOR(autko z otwartymi drzwiami) lampka świeci sie nieustanni nawet jak drzwi zamknę,

: wt kwie 01, 2008 20:55
autor: greg
Klimass pisze:- jak załącze wycieraczkę na tył to raz działa robi pełen obrót a raz staje w połowie, i idize dalej i jak wraca to to samo,
zaciera się? idzie z oporem?
oświetlenie wnętrza chodiz o to ze przy otwartych drzwiach na lampkach w pozycji DOOR(autko z otwartymi drzwiami) lampka świeci sie nieustanni nawet jak drzwi zamknę,
zaciął się pewnie mikrostyk zamka

: wt kwie 01, 2008 22:52
autor: Klimass
wycieraczka chodzi luzno nie ma oporu jak załącze to słychać jak silniczek pracuje w pewnej chwili przestaje i dalej idzie. czasami zrobi pełen cykl i znowu po czasie cykl, a czasem załączy sie i działą non stop bez przerw, a innym razem dochodzi do połowy staje idzie dalej i staje itd...


a jesli chodzi o mikrostyk to wydaje mi sie ze to dziala bo tą lampke w drzwiach gasi i zapala bez problemu.

jeszcze jedno pytanie , na załączonym zapłonie słychać prace jakby silniczka w tych okolicach na czerwono? przepływomierz?
Obrazek
czy to normalne???

: pt gru 12, 2008 00:50
autor: damiannn
Własnie mialem zakladać temat odnośnie tego odgłosu na zapłonie z przepływomierza bo dzisiaj w garazu jak robilem cos i mialem wlaczony zaplon i podniesiona maske to mnie zaniepokoilo (SDI user). Czy to normalne? Bo juz panikowalem ze mam tam jakies zwarcie :)

: pt gru 12, 2008 01:24
autor: Qto
Klimass pisze:wycieraczka chodzi luzno nie ma oporu jak załącze to słychać jak silniczek pracuje w pewnej chwili przestaje i dalej idzie. czasami zrobi pełen cykl i znowu po czasie cykl, a czasem załączy sie i działą non stop bez przerw, a innym razem dochodzi do połowy staje idzie dalej i staje itd...
ten temat powinen pomóc - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=124314
w większości przypadków przeczyszczenie i nasmarowanie mechanizmu rozwiązuje problem.
Klimass pisze:a jesli chodzi o mikrostyk to wydaje mi sie ze to dziala bo tą lampke w drzwiach gasi i zapala bez problemu
są jeszcz drzwi tylne...
Nie wie, ile odchodzi kabelków od zamków w drzwiach ale w bagażniku odchodzą dwa (jeden do światełka, drugi do np. kontrolki w zegarach) i u mnie np. mikrostyk nie działal tak jak powinen tylko na jednym...światełko się paliło a alarm nie widział że bagażnik otwarty...
A co do zamka w drzwiach to miałem tak że nie świeciło światełko w drzwiach, światełko w podsufitce też nie ale załączała się pompa paliwa po otwarciu drzwi także wnioskuje że też od zamka odchodzi kilka kabeków z masą...
i ogólnie stawiam na to samo co greg
greg pisze:zaciął się pewnie mikrostyk zamka

: pt gru 12, 2008 02:22
autor: Sztomel
Klimass pisze:jeszcze jedno pytanie , na załączonym zapłonie słychać prace jakby silniczka w tych okolicach na czerwono? przepływomierz?

czy to normalne???
to jest klapa gasząca sterowana elektrycznie w Twoim silniku i to normalny objaw, że słychać pracę silniczka elektrycznego, przepływomierz masz wbudowany w obudowę filtra powietrza.