Witam niedawno nabyłem MK4 1.9 SDI i mam kilka problemów z elektryką więc:
- jak załącze wycieraczkę na tył to raz działa robi pełen obrót a raz staje w połowie, i idize dalej i jak wraca to to samo,
oświetlenie wnętrza chodiz o to ze przy otwartych drzwiach na lampkach w pozycji DOOR(autko z otwartymi drzwiami) lampka świeci sie nieustanni nawet jak drzwi zamknę,
Wyczeraczka tył, lampka wew.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
zaciera się? idzie z oporem?Klimass pisze:- jak załącze wycieraczkę na tył to raz działa robi pełen obrót a raz staje w połowie, i idize dalej i jak wraca to to samo,
zaciął się pewnie mikrostyk zamkaoświetlenie wnętrza chodiz o to ze przy otwartych drzwiach na lampkach w pozycji DOOR(autko z otwartymi drzwiami) lampka świeci sie nieustanni nawet jak drzwi zamknę,
wycieraczka chodzi luzno nie ma oporu jak załącze to słychać jak silniczek pracuje w pewnej chwili przestaje i dalej idzie. czasami zrobi pełen cykl i znowu po czasie cykl, a czasem załączy sie i działą non stop bez przerw, a innym razem dochodzi do połowy staje idzie dalej i staje itd...
a jesli chodzi o mikrostyk to wydaje mi sie ze to dziala bo tą lampke w drzwiach gasi i zapala bez problemu.
jeszcze jedno pytanie , na załączonym zapłonie słychać prace jakby silniczka w tych okolicach na czerwono? przepływomierz?
![Obrazek](http://images30.fotosik.pl/188/2d2f58b8a5553697m.jpg)
czy to normalne???
a jesli chodzi o mikrostyk to wydaje mi sie ze to dziala bo tą lampke w drzwiach gasi i zapala bez problemu.
jeszcze jedno pytanie , na załączonym zapłonie słychać prace jakby silniczka w tych okolicach na czerwono? przepływomierz?
![Obrazek](http://images30.fotosik.pl/188/2d2f58b8a5553697m.jpg)
czy to normalne???
Ostatnio zmieniony wt kwie 01, 2008 23:43 przez Klimass, łącznie zmieniany 2 razy.
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
ten temat powinen pomóc - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=124314Klimass pisze:wycieraczka chodzi luzno nie ma oporu jak załącze to słychać jak silniczek pracuje w pewnej chwili przestaje i dalej idzie. czasami zrobi pełen cykl i znowu po czasie cykl, a czasem załączy sie i działą non stop bez przerw, a innym razem dochodzi do połowy staje idzie dalej i staje itd...
w większości przypadków przeczyszczenie i nasmarowanie mechanizmu rozwiązuje problem.
są jeszcz drzwi tylne...Klimass pisze:a jesli chodzi o mikrostyk to wydaje mi sie ze to dziala bo tą lampke w drzwiach gasi i zapala bez problemu
Nie wie, ile odchodzi kabelków od zamków w drzwiach ale w bagażniku odchodzą dwa (jeden do światełka, drugi do np. kontrolki w zegarach) i u mnie np. mikrostyk nie działal tak jak powinen tylko na jednym...światełko się paliło a alarm nie widział że bagażnik otwarty...
A co do zamka w drzwiach to miałem tak że nie świeciło światełko w drzwiach, światełko w podsufitce też nie ale załączała się pompa paliwa po otwarciu drzwi także wnioskuje że też od zamka odchodzi kilka kabeków z masą...
i ogólnie stawiam na to samo co greg
greg pisze:zaciął się pewnie mikrostyk zamka
to jest klapa gasząca sterowana elektrycznie w Twoim silniku i to normalny objaw, że słychać pracę silniczka elektrycznego, przepływomierz masz wbudowany w obudowę filtra powietrza.Klimass pisze:jeszcze jedno pytanie , na załączonym zapłonie słychać prace jakby silniczka w tych okolicach na czerwono? przepływomierz?
czy to normalne???
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 239 gości