Problem ze skrętem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

hannahg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: ndz cze 05, 2005 12:27
Lokalizacja: Łańcut

Problem ze skrętem

Post autor: hannahg » ndz cze 05, 2005 12:36

To mój pierwszy post na tym forum, wiec chciałem wszystkich powitac :)

Mam mały problem z golfem 3, przy dosć mocnym skręcie w prawo (podczas jazdy) daje sie słyszec dziwny dzwiek, jak by obcieranie czegoś. Przy skręcie w lewo sytuacja nie ma miejsca. Właziłem pod samochód i nie zauwazyłem śladów obtarć opony o cokolwiek zarówno z jednej jak i drugiej strony, pasek od wspomagania pompy jest napiety prawidłowo, no ale dla czego miał by sie ślizgac w momencie kiedy jade a nie tylko skrecam w miejscu, albo dlaczego tylko w prawo. Poziom płynu w zbiorniczku pompy tez jest ok. Nie znam przyczyny problemu. Za wszelakie rady bede wdzieczny.

Pozdr



Awatar użytkownika
mrówa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn maja 30, 2005 22:16
Lokalizacja: Łomianki
Kontakt:

Post autor: mrówa » ndz cze 05, 2005 12:57

wydaje mi sie ze to przegub ale dla pewnosci podnies go na lewarku z lewej odpal samochu wlacz 4 bieg i sluchaj czy chalasuje jak nie ta strona to druga



splawik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 13:04

Post autor: splawik » ndz cze 05, 2005 12:57

Może zaczyna się odzywac przegób



hannahg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: ndz cze 05, 2005 12:27
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: hannahg » ndz cze 05, 2005 13:25

O ile dobrze myśle to w gre wchodzi wymiana dwóch. :(
Ile to bedzie kosztowało?



endriu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: ndz lis 07, 2004 14:57
Lokalizacja: bogatynia
Kontakt:

Post autor: endriu » ndz cze 05, 2005 13:30

możesz mieć żle ustawione kąty skrętu kół-tzw.trapez kierowniczy wówczas w jedną stronę kąt jest za duży i koło może obcierać o jakiś element zawieszenia.obejżyj to od kanału.



Awatar użytkownika
mrówa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn maja 30, 2005 22:16
Lokalizacja: Łomianki
Kontakt:

Post autor: mrówa » ndz cze 05, 2005 13:48

nietrzeba wymieniac 2 naraz chyba kosztuje 200 zl



Awatar użytkownika
mrówa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn maja 30, 2005 22:16
Lokalizacja: Łomianki
Kontakt:

Post autor: mrówa » ndz cze 05, 2005 14:06

nietrzeba wymieniac 2 naraz chyba kosztuje 200 zl



Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: zielu » ndz cze 05, 2005 14:57

jako ze to Twój pierwszy temat to go nie usune ale pamietaj by precyzować tematy ;)
http://vwgolf.pl/forum/viewtopic.php?t=13421


Obrazek

Awatar użytkownika
mis_tobis
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: sob maja 07, 2005 10:17
Lokalizacja: pn-czw: Łódź [ P Ł ] pt-nie: Tomaszów Maz
Kontakt:

Post autor: mis_tobis » ndz cze 05, 2005 15:06

ja dałem kiedyś za półoskę z przegubem 250 PLN...

tarcza pekła i autko aż wywruciło na dach...
a potem miesiące robienia kochanego VW .....
ale jus jeździ ;]


>>>>>>>>>>>> MOJE BYŁE Mk3 <<<<<<<<<<<<

>>>>>> http://www.mis_tobis.fotosik.pl/ <<<<<<

hannahg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: ndz cze 05, 2005 12:27
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: hannahg » ndz cze 05, 2005 16:07

w sumie ostanio w jezdzie po prostej czuje jak lekko znosi go na lewo (ale zmieniałem felgi z opnami wiec moze tu jest problem) moze to ma jakiś związek z tym "trapezem" , a czy jeśli to on to bedzie mi "cieło" opony?



endriu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: ndz lis 07, 2004 14:57
Lokalizacja: bogatynia
Kontakt:

Post autor: endriu » ndz cze 05, 2005 22:06

zobacz czy z drążków kierowniczych wystaje jednakowa ilość zwoi gwintów przy końcówkach drążków,znaczna różnica świadczy o żle ustawionym trapezie-wówczas może też odezwać się przegub,ten który się więcej przełamuje przy pełnym skręcie.



hannahg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: ndz cze 05, 2005 12:27
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: hannahg » pn cze 06, 2005 10:08

Byłem dzis u mechanika, widziałem po nim ze nie za bardzo wiedział o co idzie, ale powiedział ze prawdopodobnie coś z pompa.
Co do pompy to jest taka sprawa ze jeden z gumowych wezy jest zgięty troche z tego powodu ma węższy przekój niz normalnie. (gumowy pod zderzakiem) Wczesniej to nie robiło problemu ale moze coś z tym związane.



hannahg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: ndz cze 05, 2005 12:27
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: hannahg » pn cze 06, 2005 21:19

Sytuacja troche sie zmieniła odlałem z pojemnika troche płynu od wspomagania (było powyzej maxa) teraz słychac ów odgłos nawet kiedy stoi z włączonym silnikiem. :( Nie wiem co myśleć, moze pompa zdycha?
Poradzcie coś.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 294 gości