Strona 1 z 2

Przeróbka H4

: ndz cze 05, 2005 10:52
autor: tommy06
Witam

Mam następujące pytanie , przerobiłem sobie lampy z H4 na H7 i teraz jaka migam długimi to mijania nie gasną natomiast jak włączę długie na stałe to mijania gasną. Podobno wystarczy połączyć 2 kabelki w przełączniki długich i po problem znika czy robił ktoś z Was już takie coś ?? Ma ktoś może schemat kostki z tego przełącznika ??

Re: Przeróbka H4

: ndz cze 05, 2005 11:29
autor: wojteks
tommy06 pisze:Witam

Mam następujące pytanie , przerobiłem sobie lampy z H4 na H7 i teraz jaka migam długimi to mijania nie gasną natomiast jak włączę długie na stałe to mijania gasną. Podobno wystarczy połączyć 2 kabelki w przełączniki długich i po problem znika czy robił ktoś z Was już takie coś ?? Ma ktoś może schemat kostki z tego przełącznika ??
Jak sobie przerobiłeś lampy opisz dokładniej. na H4 jest tak, że sygnał błyskowy może zapalić się razem z krótkimi a jak włączysz długie to krótkie gasną. tak ma być.

Jeżeli WYMIENIŁEŚ lampy na np 2xH1 to jest potrzebna modyfikacja przełącznika świateł czyli zwarcie styku krótkich do zasilania przychodzącego z wyłącznika świateł aby krótkie świeciły ciągle albo montaż przekaźnika który to zrobi.

: ndz cze 05, 2005 11:35
autor: Paweł Marek
W Golfie GTI Mk3 (podwójne lampy) mojej żonki tak właśnie jest jak zrobiłeś. 4 żarówy to już spore obciążenie. Co prawda dużo się na długich nie jeździ.
Natomiast do Vento włożyłem H4 90/100 W. Naprawdę super sprawa. W każdym razie dla mnie. Kierowcom przede mną nie zazdroszczę :)

: ndz cze 05, 2005 11:51
autor: wojteks
Paweł Marek pisze:W Golfie GTI Mk3 (podwójne lampy) mojej żonki tak właśnie jest jak zrobiłeś. 4 żarówy to już spore obciążenie. Co prawda dużo się na długich nie jeździ.
Natomiast do Vento włożyłem H4 90/100 W. Naprawdę super sprawa. W każdym razie dla mnie. Kierowcom przede mną nie zazdroszczę :)
w MK3 GTI fabrycznie są lampy 2xH1 i nic nie trzeba przerabiać (ewentualnie można przekaźniki zamontować) aby krótkie świeciły razem z długimi.

co do H4 90/100W to mogą pękać szkła i niszczą się lustra (szybko się starzeją), też tak miałem ale wróciłem do normalnych H4, podstawa to dobra lampa a nie podróba z chin.

: ndz cze 05, 2005 13:07
autor: tommy06
wojteks pisze:
Jak sobie przerobiłeś lampy opisz dokładniej. na H4 jest tak, że sygnał błyskowy może zapalić się razem z krótkimi a jak włączysz długie to krótkie gasną. tak ma być.
Wiem że tak jest z H4, ja potrzebuje coś jakby instalacji do H7 . U mnie dokładnie jest tak : mam założoną soczewkę bi xenonową czyli włączam mijania zapala sie przetwornica i xenon świeci mrugam długimi to działa elektromagnes który obniża przesłonę i świeci długimi. Ale jak włączam długie na stałe to wyłączają mi sie mijania czyli i przetwornica i nic nie świeci ...:-( Ktoś mi kiedyś powiedział że można połączył 2 kabelki w przełączniku długich i będzie działać jak powinno.

: ndz cze 05, 2005 13:34
autor: wojteks
kolorów przewodów nie znam ale szukałbym na który przewód w kostce przychodzi plus z wyłącznika świateł (w pozycji światła) potem sprawdził gdzie podać plus aby zaświeciły krótkie i zewrzeć te kable razem.

najlepiej zrobić to żarówką podłączoną do masy i badać kostkę przełącznika świateł

: ndz cze 05, 2005 19:32
autor: tommy06
Dzięki bede próbował.

Jak powinny działac światła w MK3?

: sob sty 26, 2008 20:40
autor: Jotka
Moje pytanie jest następujące: czy jest to prawidłowe, aby światła długie świeciły razem z krótkimi? Miałem H4 50/65, które zmieniłem na H4 90/100. Jedne i drugie żarówki świecą w ten sam sposób. Krótkie świecą same, a długie razem z krótkimi. Tego nie było w Golfie I, który miałem poprzednio, tam krótkie gasły po przełączeniu.
Boję sie o lampy, że mogą nie wytrzymać.
Pozdrawiam

: sob sty 26, 2008 20:58
autor: Przemo440
wystarczy wsadzić zworke w skzynke z bezpiecznikami i po problemie zaraz poszukam linka do tematu

: sob sty 26, 2008 20:58
autor: greg
Jotka pisze:czy jest to prawidłowe, aby światła długie świeciły razem z krótkimi?
zależy od rozwiazania można tak i można osobno - jak kto woli,
Jotka pisze:które zmieniłem na H4 90/100
a temu jestem przeciwny i jestem za tym żeby ci zabrali dowód rejestracyjny za to

[ Dodano: Sob Sty 26, 2008 8:01 pm ]
tommy06, najprościej poprzez zworkę w skrzynce przekaźników/bezpieczników

: sob sty 26, 2008 21:02
autor: Przemo440
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1023299#1023299 nie dos że najprościej to najmniej kłopotliwie :grin:

: sob sty 26, 2008 21:04
autor: jhosef
greg pisze:Jotka napisał/a:
które zmieniłem na H4 90/100
a temu jestem przeciwny i jestem za tym żeby ci zabrali dowód rejestracyjny za to
Dokładnie. Fantastyczne podejście "nie ważne co widzą inni ważne co widzę JA" Z takim podejściem to można cały czas na długich jeździć.

: sob sty 26, 2008 21:31
autor: Jotka
jhosef pisze:
greg pisze:Jotka napisał/a:
które zmieniłem na H4 90/100
a temu jestem przeciwny i jestem za tym żeby ci zabrali dowód rejestracyjny za to
Dokładnie. Fantastyczne podejście "nie ważne co widzą inni ważne co widzę JA" Z takim podejściem to można cały czas na długich jeździć.
Dziękuję za odzew.

Rozumiem wasze obawy, ale nie moc świecenia, ale ustawienie świateł ma znaczenie, a o to dbam, jak niestety niewielu. Sprawdzałem, jadąc powolutku samochodem syna (syn jechał moim) i nie raziły, a przecież o to w tym chodzi, żeby widzieć i nie razić. Nie rażą mnie mocne światła, ale źle ustawione, zwykle w "Maluchach", a te nie można posądzać o mocne żarówki.
Chcę jedynie, aby wyłączały się krótkie światła, gdy zmieniam na długie, ponieważ wtedy te długie źle oświetlają dalszą odległość. Może to dobre przy mgle, ale po to są dodatkowe halogeny przeciwmgielne.
Chcę być dobrze zrozumiany i sam zrozumieć; żeby zgasły krótkie przy zmianie na długie, zworkę należy włożyć, czy wyjąć?
Pozdrawiam

: ndz sty 27, 2008 00:07
autor: greg
Jotka pisze:Chcę być dobrze zrozumiany i sam zrozumieć; żeby zgasły krótkie przy zmianie na długie, zworkę należy włożyć, czy wyjąć?
wyjąć