Strona 1 z 2

jak ustawic silnik 1.3 wielopunkt

: ndz cze 05, 2005 02:20
autor: JABcok20
mam golfa 2 1.3 wielopunkt ze skrzynia 4.pali mi w miescie przy ciagłej jeździe 8,3 litra(trochę dużo?).miałem grzebane przy przepływomierzu ale ustawiłem go że silnik jest w miare dynamiczny.chciałbym zmniejszyć spalanie jeszcze troche wiec mam pytania:

1.czy śrubą na przepływomierzu dawke powietrza zmniejsza sie wkrecajac ja czy wykrecajac
2.czy bezposrednio po zmianie ustawienia przeplywomierza dawka paliwa ustawia sie sama czy trzeba robic reset kompa?

Pomyslalem ze mogłbym wszystko ustawic za pomoca testera sondy lambda.dało by rade?POZD

: pn cze 06, 2005 00:52
autor: Egon PŃ
Mi ustawiali w serwisie BOSCHA na kompie, wiec szacuneczek ze sam tam grzebiez :]

: pn cze 06, 2005 04:05
autor: daaroo
ja bym przy wtrysku nie grzebał jesli nie mam odpowiedniej wiedzy

: pn cze 06, 2005 11:34
autor: collo
rzeczywiscie troche za duzo pali tez mam skrzynie 4 i w miescie pali do 7. ja bym sam nie grzebal

: pn cze 06, 2005 20:40
autor: MAREK 74
też na twoim miejscu bym nie grzebał bo widać że się nie znasz

: pn cze 06, 2005 20:44
autor: evolution
ano sie nie zna jak takie pytania zadaje <wow> bedzie palic.... oj bedzie palic jak dalej pogrzebie:D

Re: jak ustawic silnik 1.3 wielopunkt

: pn cze 06, 2005 22:02
autor: maniack
JABcok20 pisze:mam golfa 2 1.3 wielopunkt ze skrzynia 4.pali mi w miescie przy ciagłej jeździe 8,3 litra(trochę dużo?).miałem grzebane przy przepływomierzu ale ustawiłem go że silnik jest w miare dynamiczny.chciałbym zmniejszyć spalanie jeszcze troche wiec mam pytania:
zależy jak wyrąbany, mój był regulowany, pali "tylko" 8-9l na trasie (odcinki po 30km) i sporadycznie kilka km po mieście, ale raczej 80-90% trasa. jeżdżę nie więcej niż 100, skrzynia 4. silnik ma 220kkm wg budzika, druga cyfra nierówno - pewnie z 280kkm ma...

: ndz cze 12, 2005 16:48
autor: JABcok20
po ustawieniu zapłonu u mechanika, wyregulowaniu przepływomierza przeze mnie i zrobieniu reseta spalił mi 7,5 litra/100.ale raczej trasa mieszna(75trasa 25 miasto no i z dwa korki)czyli to całkiem nieźle:) a nie wierzyliście we mnie:P
mam jeszcze pomysł żeby ustawic idealnie według urządzenia do sprawdzania sondy lambda(czytałem że ma dawać napięcie 0,5v czy jakos tak)ale nie wiem czy jest ona dobra:(

na wolnych obrotach ja włącze światła i nawiew to spadają obroty i trzęsie sie strasznie.co to może być:(
czy z tej odmy(grzybek na zapłonie ma wychodzić jakieś pod?ciśnienie?
bo u mnie nic nie wyczuwam

: ndz cze 12, 2005 19:54
autor: MAREK 74
następny "profesor" co robi reset DIGIJETowi :rotfl:

: ndz cze 12, 2005 20:52
autor: nobel
Egon PŃ pisze:Mi ustawiali w serwisie BOSCHA na kompie, wiec szacuneczek ze sam tam grzebiez :]
jesteś może z Warszawy? jak tak to napisz prosze gdzie byłeś w tym Boschu??

: ndz cze 12, 2005 22:35
autor: dioob
MAREK 74 pisze:następny "profesor" co robi reset DIGIJETowi :rotfl:
To wkoncu w 1,3 co to jest Digijet czy digifant bo juz sam niewiem. :chytry:

: ndz cze 12, 2005 23:08
autor: JABcok20
to prawda , że się nie znam za mbardzo na elektronice, ale widocznie jestem kumaty bo mi sie udało w miarę go ustawić, a na początku palił mi 10/100:P

: ndz cze 12, 2005 23:52
autor: igor002
pytanie też co przestawiłeś, może ci wtryski szlag trafić na zbyt ubogiej mieszance też.

: pn cze 13, 2005 14:03
autor: peterson
u mnie tez faluja obroty jak wlaczam swiatła, ogrzewanie tylnej szyby itp Co to moze byc??