Czy to przegob ??
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Czy to przegob ??
witam.. wiec wczoraj jade sobie elegancko, a nagle zaczelo cos stukac w zawieszeniu po prawej stronie, jak jade na wprost to stuka jak skrece troche w lewo lub w prawo to przestaje, przy ruszaniu tez lubi troche stuknac, dodam ze wczesniej nic tam nie stukalo ani nie pukalo nagle zaczelo tak stukac, czytalem duzo tematow na forum i wydaje mi sie ze to bedzie wina przegobu.. dzieki za pomoc
pierwsze oznaki psucia się przegóbu to stukanie przy skręcie, zle z drugiej strony przy ruszaniu jak przegób jest walnięty to też go słychać. u mnie własnie bylo słychać przy ruszaniu (stuki) lepiej wymienić ja sobie kupiłem na allegro.pl przegób za 49zł i jeżdze na nim już pół roku i jest wszystko ok.
http://www.allegro.pl/search.php?string ... &price_to=
poszukaj sobie znajdziessz napewno jakiś tani i dobry.
ja kupiłem u tej pani http://www.allegro.pl/item322182020_prz ... od_ss.html
http://www.allegro.pl/search.php?string ... &price_to=
poszukaj sobie znajdziessz napewno jakiś tani i dobry.
ja kupiłem u tej pani http://www.allegro.pl/item322182020_prz ... od_ss.html
Ostatnio zmieniony ndz mar 30, 2008 20:50 przez mlody89, łącznie zmieniany 1 raz.
http://img180.imageshack.us/img180/7369/new1wj9.gif[/img]
no nie bardzo, trzeba w miare szybko wymienic, jak nie ejstes pewny co do niego podjedz do jakiegos mechaniora i powiedz ze tylko chcesz sie dowiedziec co to moze byc i ile ebdzie kosztowac, mow ze na razie nie bedziesz robicHitm@n pisze:a jesli przegub jest walniety to chyba jezdzic za bardzo sie nie da ??
[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
Hitm@n,
ewentualnie jak masz wprawe albo checi to mozesz wyciagnac przegub , wyjac kulki , koszczyczek i obejrzec dokladnie wszystko, czy nie ma wzerów, pekniec itd.
Jak zlapiesz za przegub to jakbys chciał nim zakrecic prawo, lewo to nie ma prawa miec minimalnego luzu. Wciskajac i wyciagajac to on musi pracowa, ale krecac nie ma prawa miec luzu. Mozesz miec rownie dobrze niedokrecone przeguby taka nakretka posrodku felgi w dziurze:) no ale podejrzewam ze masz zakrecone, podobnie zreszta jak koła dokrecone
Co do przegubów wew to one bardzo rzadko nawalaja, je słychac przy hamowaniu silnikiem i przy naciskaniu gazu.
a najwazniejsza sprawa, to obejrzyj manzety, ( gumy na przegubach) czy nie sa sparciałe, popekane lub nie maja dziur, jezeli tak jest to mozesz byc na 90% pewny ze w srodku jest piach a co za tym idzie przegub do wymiany ( sa szanse , wyjac , wymyc benzyna, obejrzec dokladnie , nasmarowac porzadnie i moze jezcze posmiga)
,
sprawdz sworznie wachacza, one tez stukaja , ale głownie na nierownosciach kiedy zawieszenie pracuje.
moze byc tez wina drazków kierowniczych , to poczujesz ruszajac kierownica (szybko 5cm prawo i 5cm lewo, na postoju , i sprawzdaja czy nic nie stuka tak jakby na kierownicy .
czy to jest stukanie zalezne od predkosci ? czyli wmiare zwiekszania predkosci to stukanie jest bardziej slyszalne ? czy to stuka miarowo ? czy raz na jakis czas ?
ewentualnie jak masz wprawe albo checi to mozesz wyciagnac przegub , wyjac kulki , koszczyczek i obejrzec dokladnie wszystko, czy nie ma wzerów, pekniec itd.
Jak zlapiesz za przegub to jakbys chciał nim zakrecic prawo, lewo to nie ma prawa miec minimalnego luzu. Wciskajac i wyciagajac to on musi pracowa, ale krecac nie ma prawa miec luzu. Mozesz miec rownie dobrze niedokrecone przeguby taka nakretka posrodku felgi w dziurze:) no ale podejrzewam ze masz zakrecone, podobnie zreszta jak koła dokrecone
Co do przegubów wew to one bardzo rzadko nawalaja, je słychac przy hamowaniu silnikiem i przy naciskaniu gazu.
a najwazniejsza sprawa, to obejrzyj manzety, ( gumy na przegubach) czy nie sa sparciałe, popekane lub nie maja dziur, jezeli tak jest to mozesz byc na 90% pewny ze w srodku jest piach a co za tym idzie przegub do wymiany ( sa szanse , wyjac , wymyc benzyna, obejrzec dokladnie , nasmarowac porzadnie i moze jezcze posmiga)
,
sprawdz sworznie wachacza, one tez stukaja , ale głownie na nierownosciach kiedy zawieszenie pracuje.
moze byc tez wina drazków kierowniczych , to poczujesz ruszajac kierownica (szybko 5cm prawo i 5cm lewo, na postoju , i sprawzdaja czy nic nie stuka tak jakby na kierownicy .
czy to jest stukanie zalezne od predkosci ? czyli wmiare zwiekszania predkosci to stukanie jest bardziej slyszalne ? czy to stuka miarowo ? czy raz na jakis czas ?
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
w zaleznosci od predkosci, jak jade szybciej to stuka szybciej jak jade wolniej to stuka wolniej, a w jak jade duzo szybciej to stukanie jest szybkie i mniej je slychac, stuka przy jezdzie na wprost..
no i lipa, sprawdzilem tak jak mowiles zeby jezdzic w kolko i slychac czy stuka, ale niestety nic nie slychac wiec przeguby sa dobre, rozmawialem z kumplem co jest mechanikiem i mowil ze moze to byc przekszywiona poloska, a drugi znow mowie ze to nie bedzie raczej poloska tylko wachacz albo jeszcze cos innego..
no i lipa, sprawdzilem tak jak mowiles zeby jezdzic w kolko i slychac czy stuka, ale niestety nic nie slychac wiec przeguby sa dobre, rozmawialem z kumplem co jest mechanikiem i mowil ze moze to byc przekszywiona poloska, a drugi znow mowie ze to nie bedzie raczej poloska tylko wachacz albo jeszcze cos innego..
Ostatnio zmieniony pn mar 31, 2008 20:24 przez Hitm@n, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 39 gości