Strona 1 z 1

jakie najlepiej wlozyc hamulce do MK1 ABF?

: ndz mar 30, 2008 15:53
autor: Mentos
zeby dobrze sie nim jezdzilo, nie chcialbym zmieniac piast itp, poniewaz mam juz zawieszenie gwintowane do mk1. wiec co moglbym zrobic z seryjnymi hamulcami z mk1 1.5 by po wlozeniu abfa dalo sie go skutecznie wyhamowac

: ndz mar 30, 2008 16:28
autor: pczerniej
na przód daj hamulce z mk I gti 239 mm z tyłu nic nie zdziałasz bo chyba nie było tarcz :( , możesz także zalać płynch hamulcowy dot-5 , ale to hamowanie i tak nie będzie takie jak powinno być

: ndz mar 30, 2008 16:36
autor: Mati v6
Przód z mk1 GTI będzie najlepszy bez większych przeróbek. Do tyłu też tarcze z mk2 lub mk3, przełożysz wszytsko bez problemu. Można też na tył wrzucić bębny o większej średnicy np 200mm z mk3 TDI. Ale podstawa to duże serwo. Ja zawsze zakładam z mk2 GTI

: pn mar 31, 2008 00:07
autor: Mentos
wystarcza same jarzma czy trzeba z cala zwrotnica wymienic? z tylem wlasnie myslalem o tarczach , bedzie pasował komplet z mk2 gti? czyli linki recznego, czopy, jarzma i tarcze czy cos trzeba jeszcze miec ? :)

: ndz cze 29, 2008 11:38
autor: wojtek_sari
Mentos pisze:z tylem wlasnie myslalem o tarczach , bedzie pasował komplet z mk2 gti? czyli linki recznego, czopy, jarzma i tarcze czy cos trzeba jeszcze miec ?
własnie stoje przed tym samym problemem, jak to jest czy do belki z mk1 podejdzie komplet tarcz z mk2? jakl dobrze myśle w mk1 czop jest mocowany na 6 srub, a w mk2 na cztery... Robił to ktoś ?

: wt lip 29, 2008 18:57
autor: JABcok20
to jak to jest z tymi pompami i zaciskami przód tyl. mam 1.5 diesla i chce zalożyc zaciski od mk1 gti. czyli tarcze musze zmienic na wentylowane? a servo pasuje od golfa 2 ?

: sob sie 02, 2008 00:05
autor: t-tas
czopy z mk2 z tarczówek są na 4 śruby, czopy w mk1 na bębnach też są na 4 śruby- pasuje p&p, tylko zdaje mi się, że należało by zapodać korektor siły hamowania, aby podczas hamowania tył nas nie wyprzedził
temat przednich hebli z mk2 GTi(239/20-wentylowane) chyba już był poruszany nie raz- jesli mk1 ma heble VW II, wymienia się tarcze niewentylowane i klocki na komplet z mk2- także pasuje p&p
bębny 200 mm jak dobrze pamiętam miał w mk1 niejaki Pastorro- miał czerwone mk1 z motorem 2.0 8v z mk3, może jeszcze ma, z tego co wspominał dobrze to pracowało