jakie najlepiej wlozyc hamulce do MK1 ABF?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Mentos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 151
Rejestracja: pn sie 23, 2004 16:36
Lokalizacja: GWE
Kontakt:

jakie najlepiej wlozyc hamulce do MK1 ABF?

Post autor: Mentos » ndz mar 30, 2008 15:53

zeby dobrze sie nim jezdzilo, nie chcialbym zmieniac piast itp, poniewaz mam juz zawieszenie gwintowane do mk1. wiec co moglbym zrobic z seryjnymi hamulcami z mk1 1.5 by po wlozeniu abfa dalo sie go skutecznie wyhamowac
Ostatnio zmieniony ndz mar 30, 2008 17:03 przez Mentos, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
pczerniej
Forum Master
Forum Master
Posty: 1928
Rejestracja: śr sty 31, 2007 15:16
Lokalizacja: nord-vag
Kontakt:

Post autor: pczerniej » ndz mar 30, 2008 16:28

na przód daj hamulce z mk I gti 239 mm z tyłu nic nie zdziałasz bo chyba nie było tarcz :( , możesz także zalać płynch hamulcowy dot-5 , ale to hamowanie i tak nie będzie takie jak powinno być


Capo di tutti capi
Nord-vag.pl
MK1 1.8 20vT

Awatar użytkownika
Mati v6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: pn sie 06, 2007 10:38
Lokalizacja: wlkp
Kontakt:

Post autor: Mati v6 » ndz mar 30, 2008 16:36

Przód z mk1 GTI będzie najlepszy bez większych przeróbek. Do tyłu też tarcze z mk2 lub mk3, przełożysz wszytsko bez problemu. Można też na tył wrzucić bębny o większej średnicy np 200mm z mk3 TDI. Ale podstawa to duże serwo. Ja zawsze zakładam z mk2 GTI



Mentos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 151
Rejestracja: pn sie 23, 2004 16:36
Lokalizacja: GWE
Kontakt:

Post autor: Mentos » pn mar 31, 2008 00:07

wystarcza same jarzma czy trzeba z cala zwrotnica wymienic? z tylem wlasnie myslalem o tarczach , bedzie pasował komplet z mk2 gti? czyli linki recznego, czopy, jarzma i tarcze czy cos trzeba jeszcze miec ? :)


venom24 - zawieszenia sportowe.
Projekt VW Golf MK1 Retro Rabbit - opis projektu na facebook-u

wojtek_sari
Forum Master
Forum Master
Posty: 1229
Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
Lokalizacja: śląskie
Kontakt:

Post autor: wojtek_sari » ndz cze 29, 2008 11:38

Mentos pisze:z tylem wlasnie myslalem o tarczach , bedzie pasował komplet z mk2 gti? czyli linki recznego, czopy, jarzma i tarcze czy cos trzeba jeszcze miec ?
własnie stoje przed tym samym problemem, jak to jest czy do belki z mk1 podejdzie komplet tarcz z mk2? jakl dobrze myśle w mk1 czop jest mocowany na 6 srub, a w mk2 na cztery... Robił to ktoś ?


Moje Sviro ;) - www.facebook.com/greenscirocco

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » wt lip 29, 2008 18:57

to jak to jest z tymi pompami i zaciskami przód tyl. mam 1.5 diesla i chce zalożyc zaciski od mk1 gti. czyli tarcze musze zmienic na wentylowane? a servo pasuje od golfa 2 ?



Awatar użytkownika
t-tas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
Kontakt:

Post autor: t-tas » sob sie 02, 2008 00:05

czopy z mk2 z tarczówek są na 4 śruby, czopy w mk1 na bębnach też są na 4 śruby- pasuje p&p, tylko zdaje mi się, że należało by zapodać korektor siły hamowania, aby podczas hamowania tył nas nie wyprzedził
temat przednich hebli z mk2 GTi(239/20-wentylowane) chyba już był poruszany nie raz- jesli mk1 ma heble VW II, wymienia się tarcze niewentylowane i klocki na komplet z mk2- także pasuje p&p
bębny 200 mm jak dobrze pamiętam miał w mk1 niejaki Pastorro- miał czerwone mk1 z motorem 2.0 8v z mk3, może jeszcze ma, z tego co wspominał dobrze to pracowało
Ostatnio zmieniony sob sie 02, 2008 00:10 przez t-tas, łącznie zmieniany 1 raz.


mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 317 gości