Strona 1 z 1

1.8 RP nie pali na 3 cylinder

: pt mar 28, 2008 18:15
autor: RasPL
Witam

kompresja dobra, świece, palec, kopułka, przewody nowe. Słuchając wydechu na wolnych obrotach słychać że coś jest nie tak, chodzi jak traktor, co jakiś czas jakby załapywał wiec poszło że to coś z zapłonem. Przy wymianie świec ewidentnie 3 była mokra. Dziś pokombinowałem po kolei zdejmując przewody WN i okazuje się że zdejmując z 3 cylindra silnik chodzi tak samo, tylko już nie słychać żeby załapywał. Słychać to wyraźnie na wolnych obrotach co nie oznacza że przy wyższych nie występuje.

: pt mar 28, 2008 22:00
autor: agrala
w czasie jazdy powinienes wyczuc czy lapiee na 3 czy na 4 gary
jezeli lapie na wszystkie przy wyzszych obrotach to mozliwe ze masz nieszczelnosc w kolektorze ssacym
czasami sie tak zdarza ze zarzuca olejem na jeeden tlok i dlatego on nie lapie-mozliwe ze pierscienie sa uszkodzone na tym tloku a olej uszczelnia to i dlatgo masz wykazywane dobre cisnienie
sprawdz ssacy jak to nie bedzie to to trzeba silnik rozebrac
poczekaj jeszcze na wypowiedz innych

[ Dodano: 28 Mar 2008 21:04 ]
sprobuj jeszcze zamienic swiece i przewody i sprawdz czy wtedy nie lapie ten sam
kopulka na pewno nowa, na starej bylo to samo?

[ Dodano: 28 Mar 2008 21:10 ]
tu masz podobny problem
http://www.viaken.pl/forum/viewtopic.php?t=8159

: pt mar 28, 2008 23:14
autor: J.B.S.
Zobacz kolego czy nie masz peknietego przewodu ktory idzie od kolektora ss do serwa. Jak on peknie to tak sie potrafi zachowywac

: sob mar 29, 2008 02:25
autor: guti
a moze cos z cewka ? podmien z kims cewke i zobacz ewentualnie jeszcze przewód ten an 3 garnek , załoz go na inna swiece , bo moze byc tak ze wada fabryczna jest kabla i nic nie pomoze dopoki nie wymienisz

: sob mar 29, 2008 02:42
autor: picia
siema ja tak mialem w 3 1.8 i sie okazalo ze zawor sie nie domykal dlatego nie chodzil , jak gazu dodawales to git a jak spadal z obrotow to kulal na 3 i w koncu caly motor zrobilem

[ Dodano: 29 Mar 2008 01:44 ]
dodam ze wydechowy zawor cisnienie mial dobre jak mierzylem i lipa glowice musisz zwalic na bank

: sob mar 29, 2008 06:19
autor: RasPL
dzieki panowie, remont silnika i tak będzie.

Robiłem różne kombinacje kopułki,palce kable i świece zawsze 3 cylinder

: sob mar 29, 2008 13:15
autor: gumowa kaczka
kolega piciu ma racje wydaje mi sie ze to wina zaworów

: sob mar 29, 2008 16:45
autor: RasPL
gumowa kaczka pisze:kolega piciu ma racje wydaje mi sie ze to wina zaworów
wina zaworów i ciśnienie sprężania jest prawidłowe ?

: sob mar 29, 2008 16:56
autor: agrala
RasPL pisze:
gumowa kaczka pisze:kolega piciu ma racje wydaje mi sie ze to wina zaworów
wina zaworów i ciśnienie sprężania jest prawidłowe ?
jakies bzdury
przeciez jak wydecchowy sie nie zamknie to nie bedzie cisnienia
poimysl czlowieku co piszesz

: sob mar 29, 2008 17:59
autor: picia
siema tak wlasnie cisnienie bylo dobre nawet wieksze na niz na innych garach a nie chodzil na jeden na 3 dokladnie jak dodales gazu bylo git a jak wolne obroty to nie chodzil i po rozebraniu zawor sie nie domykal wydechowy , zrobilem caly motor w sama glowice wsadzilem 400stowki wic nie mow mi ze mam sie zastanowic co pisze bo z mechanikiem rozbieralismy walczylem z tym pol roku wszystko nowe kable swiece aparat i nic

: ndz mar 30, 2008 15:07
autor: RasPL
dzięki panowie ;) głowice mam inną wyremontowaną, bede zakładał ale narazie zbieram kasę żeby wymienić wszystko co mi się niespodoba, nie chce mi się otwierać silnika przy byle okazji :helm: