obudowa bedzie pasowac, ale przełoznia beda sporo inne, skrzynia w ABSie fabrycznie jest krótsza niz w ABU.
W ABS ie skrzynia miala oznaczenie APW
w ABU miały oznaczenie CHL ( 08/92 - 04/94)
CNU (05/94 - 08/94 ) rozniły sie przełozeniem głownym.
Na CHL na V tym biegu przy ogumieniu 195/50/15 , predkosc 100 Km/h miałbys teoretycznie przy 2767 RPM
na CNU na tym samym biegum, ogumieniu , predosci itd predkosc obrtowa silnika wynosiłaby 2637 RPM
na skrzynce od ABSa przy tych samych danych wychodzi 2873 RPM
w w takim razie wychodzi ze ogólnie skrzynka od ABSa jest krótsza, nie az tak drastycznie ale jednak , jak załozy do ABU to raczej nie odczuje roznicy , moze nawet bedzie sie cieszły ze szybciej przyspiesza
A tłumaczenie ze spora roznica bo w mocach jest roznica to nie jest takie do konca trafne, ja mam skrzynie 4T w RPku , taka sama jaka była montowana w Dieslach
W 1.6 i 1.8 oraz 1.6TD a także w mk3 z poczatku produkcji w 1.9D oraz 1.9TD