czujniki

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
bombel-g2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 360
Rejestracja: śr gru 12, 2007 14:26
Lokalizacja: SŁOKÓW/OPOLE
Kontakt:

czujniki

Post autor: bombel-g2 » czw mar 27, 2008 21:27

witam.. wiem ze ten temat juz był-tzn podobny- bo było napisane odnosnie czujnika niebieskiego od krućca wodu ze na rozgrzanym silniku jak sie wypnie kostke to obroty powinny wzrosnąć- u mnie tego nie ma-tzn obroty dalej na tym samym poziimie-rozumiem ze CZUJNIK do wymiany-a co z czerwonym jak go sprawdzic- bo własnie nie było napisane silnik 1.8 RP Obrazek


Kamil
tel.792310032 kupię katalizatory wszystkie
Monowtrysk w PN-nce już śmiga... aż miło

Awatar użytkownika
Dyziu14021991
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 206
Rejestracja: czw lis 22, 2007 18:38
Lokalizacja: Rosnowo/Koszalin
Kontakt:

Post autor: Dyziu14021991 » czw mar 27, 2008 23:50

jak wypniesz niebieski czujnik na rozgarznym silniku to obroty powinny byc takie same ja swoj wymieniłem niedawno i jak wypne go na rozgrzanym silniku to obroty i tak sa takie same wiec mysłe ze to normalka... na zimny jak wypniesz to obroty powinny spasc przynajmniej u mnie tak jest


RAJEK


[img]http://images30.fotosik.pl/156/d42d884289b89218.jpg[/img]

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » pt mar 28, 2008 01:05

u mnie jest tak ze jak wypne kostke z niebieskiego to obroty rosna minimalnie, czerwony słuzy do dawania sygnału do podgrzewania jeza w kolektorze, niestety nie wiem jak go sprawdzic , pewnie omomierzem, musisz poszukac rezystancji czerwonego czujnika, a czarny to jest od wskazowki temp cieczy.


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
kleki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: sob mar 29, 2008 04:14
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: kleki » sob mar 29, 2008 04:42

A jeż nie jest sterowany od czujnika na samym kolektorze? Tak macam po forum, bo mi kłapie w trakcie jazdy przekaźnik właśnie od tej grzałki, z tym że ja mam motor PN. Czujniki - cieczy również mam dwa z przodu silnika, ale znalazłem jeszcze na samym kolektorze - z tyłu. Apropos - ten czujnik, który załącza ogrzewanie kolektora - jakie idą do niego kolory przewodów? (net tylko z pracy, blokada taka że nie dam rady powiększyć zdjęcia).



Jacenty80
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 231
Rejestracja: śr lis 24, 2004 22:08
Lokalizacja: Wrocław/Sulechów
Kontakt:

Post autor: Jacenty80 » sob mar 29, 2008 10:58

W PNce jeża załącza ECU po dostaniu sygnału z czujnika w kolektorze. Powinien się charakteryzować parametrami takimi samymi jak ten niebieski.

W RP czerwony czujnik to tak naprawdę nie jest czujnik tylko przełącznik jak napisał guti. Po podgrzaniu do 55-60 stopni rozłącza obwód zasilania jeża.



Awatar użytkownika
kleki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: sob mar 29, 2008 04:14
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: kleki » czw kwie 24, 2008 21:02

U mnie nieraz kłapie przekaźnikiem od jeża - zazwyczaj przy ruszaniu. Po czytaniu błysków z ECU wychodzi błąd od układu regulacji sondy lambda. Może to być przyczyną?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 303 gości