Luz na listwie drążka kierowniczego, co z tym zrobić?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Luz na listwie drążka kierowniczego, co z tym zrobić?
Koledzy przy mk4 wystepuje luz na drążku kierowniczym z lewej strony. Sprawdzałem i nie jest to luz na końcówce tak jak przypuszczałem, co sie moze tam dziac?
Szymek
Kolego lepiej sam tego nie ruszaj. Wymiana drążka nie jest skomplikowana ale raczej bez specjalnego klucza nie odkręcisz go od strony maglownicy.
2 tyg temu miałem przyjemnośc wymieniać oba i stwierdziłem ze samemu bez takiego klucza ani rusz. Po drugie trzeba ustawić geometrię.
W wawie za wymianę 2 drążków i geometrię zapłaciłem 150 pln
2 tyg temu miałem przyjemnośc wymieniać oba i stwierdziłem ze samemu bez takiego klucza ani rusz. Po drugie trzeba ustawić geometrię.
W wawie za wymianę 2 drążków i geometrię zapłaciłem 150 pln
-
- Ma gadane
- Posty: 163
- Rejestracja: ndz lut 08, 2009 18:22
- Lokalizacja: okolice Wielunia
- Kontakt:
szymekmk2 ja wymieniałem ta końcówke a własciwie to cały drązek, tam jest taka kuleczka nr 2 na koncu i ona sie wyrobiła, gdy jechałem, kołem telepało nawet na prostej drodze, drgania jak nie wiem, oczywiscie po wymianie musisz ustawic zbieznosc, wymien i bedzie git
Ostatnio zmieniony pn paź 05, 2009 13:35 przez DamianS., łącznie zmieniany 1 raz.
moje pudełko ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=235737
Z powodu trudności z umówieniem się z mechanikami ponieważ ci ciagle wolny termin maja za 1-2 tygodnie sam zabrałem sie za wymianę drążka kierowniczego.
Robota na 1 godzine jedynym problemem jest zalozenie na koncu opasek. Ostatecznie założyłem nowe takie skrecane sróbokretem. Aha należny załatwić sobie klucz 34 możliwe ze trzeba go będzie zakrzywić w imadle bo ciężki dostęp. Samochód warto podnieść z 2 stron zeby łatwo bylo kręcić kierownica.
Robota na 1 godzine jedynym problemem jest zalozenie na koncu opasek. Ostatecznie założyłem nowe takie skrecane sróbokretem. Aha należny załatwić sobie klucz 34 możliwe ze trzeba go będzie zakrzywić w imadle bo ciężki dostęp. Samochód warto podnieść z 2 stron zeby łatwo bylo kręcić kierownica.
zaspany pisze:Z powodu trudności z umówieniem się z mechanikami ponieważ ci ciagle wolny termin maja za 1-2 tygodnie sam zabrałem sie za wymianę drążka kierowniczego.
Robota na 1 godzine jedynym problemem jest zalozenie na koncu opasek. Ostatecznie założyłem nowe takie skrecane sróbokretem. Aha należny załatwić sobie klucz 34 możliwe ze trzeba go będzie zakrzywić w imadle bo ciężki dostęp. Samochód warto podnieść z 2 stron zeby łatwo bylo kręcić kierownica.
uwazaj na te opaski... jak je zle zalozysz to brud i woda dostana sie na drazek i listwe maglownicy... co skonczy sie korozja, rozszczelnieniem i wymiana maglownicy... ja z tego powodu wymienialem maglownice... bo mechanik w DE nie zalozyl opasek i oslona byla luzna...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 160 gości