Luz na listwie drążka kierowniczego, co z tym zrobić?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

szymekmk2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: śr lut 22, 2006 00:07
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Luz na listwie drążka kierowniczego, co z tym zrobić?

Post autor: szymekmk2 » czw mar 27, 2008 19:47

Koledzy przy mk4 wystepuje luz na drążku kierowniczym z lewej strony. Sprawdzałem i nie jest to luz na końcówce tak jak przypuszczałem, co sie moze tam dziac?


Szymek

Awatar użytkownika
J.B.S.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1819
Rejestracja: sob mar 22, 2008 19:08
Lokalizacja: Radom

Post autor: J.B.S. » pn mar 31, 2008 00:10

Na listwie drazka kierowniczego a co to jest. Na listwie przekladni kierowniczej to tak.
Moze masz luz na drazku kierowniczym.



Awatar użytkownika
rakczek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 530
Rejestracja: sob cze 03, 2006 04:02
Lokalizacja: Leicester(UK)

Post autor: rakczek » pn mar 31, 2008 00:50

Ja rowniez nie rozumie co to jest listwa drazka kier..
ale moze skoro nie ma luzu na koncówce drazka 1 to moze jest na samym drazku 2
w moim przypadku tak wlasnie bylo

Obrazek



szymekmk2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: śr lut 22, 2006 00:07
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: szymekmk2 » pn mar 31, 2008 10:48

Kolego rakczek, myśle ze masz racje, jeszcze dzisiaj to dokładnie zbadam, dzieki


Szymek

zaspany
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: pn mar 31, 2008 22:04
Lokalizacja: kielce

Post autor: zaspany » śr wrz 30, 2009 09:45

Hej a ktoś sam wymieniał drążek to by udzielił paru porad czy samemu sie zabierać i ile mniej wiecej trawa cała wymiana bo też mam luz na prawym kole i na pewno nie jest to końcówka drażka.



carollo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: pn lis 17, 2008 11:19
Lokalizacja: WA-WA

Post autor: carollo » śr wrz 30, 2009 10:09

Kolego lepiej sam tego nie ruszaj. Wymiana drążka nie jest skomplikowana ale raczej bez specjalnego klucza nie odkręcisz go od strony maglownicy.
2 tyg temu miałem przyjemnośc wymieniać oba i stwierdziłem ze samemu bez takiego klucza ani rusz. Po drugie trzeba ustawić geometrię.
W wawie za wymianę 2 drążków i geometrię zapłaciłem 150 pln



zaspany
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: pn mar 31, 2008 22:04
Lokalizacja: kielce

Post autor: zaspany » pn paź 05, 2009 12:58

A ktoś osobscie wymieniał drażek? Bo w jednym z poradników napisane jest że nalezy wyjąć całą przekładnie ale widze ze podejście słabe ale jest.



DamianS.
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: ndz lut 08, 2009 18:22
Lokalizacja: okolice Wielunia
Kontakt:

Post autor: DamianS. » pn paź 05, 2009 13:34

szymekmk2 ja wymieniałem ta końcówke a własciwie to cały drązek, tam jest taka kuleczka nr 2 na koncu i ona sie wyrobiła, gdy jechałem, kołem telepało nawet na prostej drodze, drgania jak nie wiem, oczywiscie po wymianie musisz ustawic zbieznosc, wymien i bedzie git
Ostatnio zmieniony pn paź 05, 2009 13:35 przez DamianS., łącznie zmieniany 1 raz.


moje pudełko ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=235737

zaspany
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: pn mar 31, 2008 22:04
Lokalizacja: kielce

Post autor: zaspany » sob paź 10, 2009 20:09

Z powodu trudności z umówieniem się z mechanikami ponieważ ci ciagle wolny termin maja za 1-2 tygodnie sam zabrałem sie za wymianę drążka kierowniczego.

Robota na 1 godzine jedynym problemem jest zalozenie na koncu opasek. Ostatecznie założyłem nowe takie skrecane sróbokretem. Aha należny załatwić sobie klucz 34 możliwe ze trzeba go będzie zakrzywić w imadle bo ciężki dostęp. Samochód warto podnieść z 2 stron zeby łatwo bylo kręcić kierownica.



Awatar użytkownika
adpap
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 318
Rejestracja: sob paź 25, 2008 20:29
Lokalizacja: Sztum

Post autor: adpap » sob paź 10, 2009 22:13

zaspany pisze:Z powodu trudności z umówieniem się z mechanikami ponieważ ci ciagle wolny termin maja za 1-2 tygodnie sam zabrałem sie za wymianę drążka kierowniczego.

Robota na 1 godzine jedynym problemem jest zalozenie na koncu opasek. Ostatecznie założyłem nowe takie skrecane sróbokretem. Aha należny załatwić sobie klucz 34 możliwe ze trzeba go będzie zakrzywić w imadle bo ciężki dostęp. Samochód warto podnieść z 2 stron zeby łatwo bylo kręcić kierownica.

uwazaj na te opaski... jak je zle zalozysz to brud i woda dostana sie na drazek i listwe maglownicy... co skonczy sie korozja, rozszczelnieniem i wymiana maglownicy... ja z tego powodu wymienialem maglownice... bo mechanik w DE nie zalozyl opasek i oslona byla luzna...



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 160 gości