Remont Silnika
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Remont Silnika
WItam mam pytanie ile bedzie kosztował remont silnika w golfie 2 silnik 1.8 monowtrysk,tzn wymiana pierscieni tuleji cylindrów uszczelki pod glowica,czy tuleje cylindrow można szlifowac czy sie wtłacza nowe??
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
Tylko za pieniądze jakie potrzebujesz na remont kupisz sobie dwa silniki. jeśli chciałbyś szlifować cylindry musisz kupić pierścienie i tłoki na nadwymiar a to kosztuje kuuupe pieniędzy, panewki, z ewentualnym szfifowaniem, części go głowicy.
Intercrs podaje cenę za kompletny tłok na nadwymiar 200 zet około.
Intercrs podaje cenę za kompletny tłok na nadwymiar 200 zet około.
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
w gorszym stanie, przeciez te silniki maja juz swoje lata i przebiegi , za duzy to ludie zakladaja gaz do niego co nie oszukujmy sie nie słuy silnikowi, kupi taki z przebiegiem "190 tys" i co ? za kilka miesiecy remont ?prezesso pisze:robocizna + szlif części to sporo kasy, taniej kupisz drugi silnik
kutwica, masz racje , lepiej robic remotnt , wiesz pozniej co masz, no chyba ze jakis zaufany silnik , od znajomego który sie wiesz jak opiekował autem, w innym prypadku doradzałbym samodzielny remont.Co do czesci Ci niestety niepomoge , ale trzymam kciuki, daj znac jak poszło i za ile czesci kupiłes i jakie.
za silnik krzycza sobie ludzie 500-600 zł , ja wolałbym dołozyc pare stówek i miec to zrobione porzadnie i nie obawiac sie ze cos pierd.. w silniku.
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Nie do końca się zgodze że nie wiesz co kupisz. Ostatnio będąc na szrocie stał sprawdzony na części mk2 z silnikiem EZ lub RF, z roku około 90. Dziwiłem się ze poszedł na żyletki ale właściciel powiedział że nie miał prawa do rejestracji gdyż jakoś nie tak sprawadzony. Silniczek prawie jak igła, zero wycieków, przebiez 130 kkm z tego co pamiętam. Przy mnie go odpalił bo siedział jeszcze w kompletnej budzie. Chodził świetnie. Chciał za niego 800 zet i był wart tych pieniędzy.
Remont silnika niczego nie gwarantuje. Poczytaj na forum były przypadki że po remoncie samochód stracił moc, zaczął brać więcej oleju itd.
Remont silnika niczego nie gwarantuje. Poczytaj na forum były przypadki że po remoncie samochód stracił moc, zaczął brać więcej oleju itd.
- zajac
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2492
- Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
- Lokalizacja: krakow,skarzysko
- Kontakt:
a ja napisze tak z doswiadczenia
kup mocniejszy silnik i w nim zrob remont
mnie remont RP wyszedl ok 1500-1800zl a nie robilem cylindrow i nie wymienialem tlokow bo nie bylo potrzeby.
Wymienilem wszystkie zabawki w glowicy(zawory ,uszelniacze itd) ,glowica zostala splanowana, nowe uszczelki, nowe pierscienie, wałek rozrzadu, sprzeglo (kpl), półosie,
nowy wtrysk, sonda lambda, do tego filtry i oleje i nie placilem duzo za robotebo tylko 250zl
jak napisalem lepiej kup jakis mocniejszy silnik i go ogarnij taka moja sugestia
kup mocniejszy silnik i w nim zrob remont
mnie remont RP wyszedl ok 1500-1800zl a nie robilem cylindrow i nie wymienialem tlokow bo nie bylo potrzeby.
Wymienilem wszystkie zabawki w glowicy(zawory ,uszelniacze itd) ,glowica zostala splanowana, nowe uszczelki, nowe pierscienie, wałek rozrzadu, sprzeglo (kpl), półosie,
nowy wtrysk, sonda lambda, do tego filtry i oleje i nie placilem duzo za robotebo tylko 250zl
jak napisalem lepiej kup jakis mocniejszy silnik i go ogarnij taka moja sugestia
Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
Re: Remont Silnika
Witam,ja robiłem remont silnika w silniku Vw tylko że diesla ale są one podobne w dolnej częsci silnika.kutwica pisze:WItam mam pytanie ile bedzie kosztował remont silnika w golfie 2 silnik 1.8 monowtrysk,tzn wymiana pierscieni tuleji cylindrów uszczelki pod glowica,czy tuleje cylindrow można szlifowac czy sie wtłacza nowe??
1 nie trzeba wymieniać tłoków tylko wstawić nowe tuleje na wymiar tłoków które Masz.
2 dasz nowe pierscienie
3 zawieź wał do pomiaru żeby szlifierz dopasował panewki główne i korbowodowe (wału raczej nie trzeba będzie szlifować).
4 kup sobie komlet wszystkich uszczelek i uszczelniaczy (cały zestaw wychodzi taniej niż byś kupował pojedyńczo)
5 uszczelki pod głowice nie kupuj najtańszej,bo są kiepskiej jakości i musi mieć taką samą liczbe nacięć,chyba że dasz ją splanować
Nie wspomne już o wszystkich filtrach i oleju.Jak wszystko poskładasz dokładnie i czysto to napewno Twój golfik będzie żył,i będziesz mógł iść na beera.
Jacek
[1 nie trzeba wymieniać tłoków tylko wstawić nowe tuleje na wymiar tłoków które Masz]napisał jackyz tego jeszcze nie słyszałem
[ Dodano: 27 Mar 2008 00:06 ]
ciekawe jak to zrobic
[ Dodano: 27 Mar 2008 00:06 ]
ciekawe jak to zrobic
jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
[quote="norek111"][1 nie trzeba wymieniać tłoków tylko wstawić nowe tuleje na wymiar tłoków które Masz]napisał jackyz tego jeszcze nie słyszałem
[ Dodano: 27 Mar 2008 00:06 ]
ciekawe jak to zrobic[/quote
Robi to szlifierz tzn wytacza stare tuleje na odpowiedni wymiar i wstawia nowe tuleje do bloku.W domu napewno tego nie zrobisz.
[ Dodano: 27 Mar 2008 00:06 ]
ciekawe jak to zrobic[/quote
Robi to szlifierz tzn wytacza stare tuleje na odpowiedni wymiar i wstawia nowe tuleje do bloku.W domu napewno tego nie zrobisz.
Jacek
A tuleje te będziesz miał za darmo. Nie w każdym silniku da się to zrobić. Tuleja musi mieć też swoją grubość, i wsadzenie jej w blok może wymagać przetoczenia niebezpiecznie zbliżającego się do np kanałów wodnych itp. kutwica, dokładnie policz sobie koszta takiego remontu bo może Cię naprawde dużo wynieść i lepiej będzie zaryzykować drug silnik. Zwłaszcza ze niektóre komisy dają gwarancję na kupowany towar.1 nie trzeba wymieniać tłoków tylko wstawić nowe tuleje na wymiar tłoków które Masz.
Jak czegoś nie Wiesz to nie pisz głupot typu niebezpiecznie zbliżającego się do kanałów wodnych.Pisalem jasno że robi to szlifierz,który wstawia tuleje o grubosci ok 3lub 4 milimetrów.jhosef pisze:A tuleje te będziesz miał za darmo. Nie w każdym silniku da się to zrobić. Tuleja musi mieć też swoją grubość, i wsadzenie jej w blok może wymagać przetoczenia niebezpiecznie zbliżającego się do np kanałów wodnych itp. kutwica, dokładnie policz sobie koszta takiego remontu bo może Cię naprawde dużo wynieść i lepiej będzie zaryzykować drug silnik. Zwłaszcza ze niektóre komisy dają gwarancję na kupowany towar.1 nie trzeba wymieniać tłoków tylko wstawić nowe tuleje na wymiar tłoków które Masz.
Pozdrawiam.
Jacek
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 116 gości