Zakupiłem passata B4 .-2.0 wielopunktowy wtrysk paliwa z katalizatorem z 1996 roku oznaczenie silnika AGG (podobny do 2E) z instalacja gazowa II generacji z centralka BINGO-M.
Spalanie LPG na trasie przy prędkościach 80-130km/h wynosi 10 -11 l/100km (w miescie nie robiłem pomiaru)
„
Gaziarz stwierdził ze parametry sa nie właściwe i po sprawdzeniu reduktora stwierdził ze reduktor do wymiany ponieważ delikatnie „PRZEPUSZCZA w stronę silniczka krokowego”.
Proszę o wasze opinie na ten temat a w szczególności;
1) Przy spokojnej jezdzie spalanie 10-11 litrów na trasie to troche za dużo?
2) opinie co do wyników analizy spalin
3) czy wina może być katalizatora – kolega mówi ze mogę nie mieć kata (bo przy duzych obrotach dziwnie dzwoni wydech)–jak to się ma do instalacji LPG
4) Czy wymieniać reduktor? –troszkę szkoda bo praca na gazie jest super, nie gaśnie, ładnie pracuje, nie strzela itd
5) czy tzw. Przepuszczanie reduktora – oznacza jego koniec
Z GORY DZIEKUJE!.
Wyniki - analiza spalin. Proszę o komentarz. 2.0 Benz+LPG
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
emilioch, rozumiem ze możesz być niezadowolony z poprzednich odpowiedzi, ale naprawde czwarty raz nie musisz tego samego tematu zakładać, odśwież stary któryś
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
jeśli ciężko deptasz to spoko, ale jeśli nie to tragedia na dobrze ustawionej sekwencji spalanie powinno być niemal identyczne jak przewidziane przez producenta dla benzyny ...e2rdd23 pisze:moj golfik pali mi na gazie sekfencyjnym 4 generacji w trasie pomiedzy 100 a 150 ok 11l na 100 a w miescie nawet do 15 l
5,8 - 7,3 - 10,3 odpowiednio 90 - 120 - miasto
Ostatnio zmieniony śr mar 26, 2008 10:52 przez ppoll27, łącznie zmieniany 1 raz.
TDPower
Paweł Marek, ma rację !
emilioch, ile można razy zakładać temat o tym samym, w poprzednim twoim temacie już dostałes wszelkie odpowiedzi , czego jeszcze oczekujesz ???
Mamy cie poklepać po ramieniu i powiedziec "jest dobrze nie przejmuj się" ????
Powiem jeszcze raz : NIE JEST DOBRZE !!!
Porównaj sobie sam wyniki analizy na PB i na LPG , na PB masz wyniki IDEALNE , a na LPG jest stanowczo za bogato - pisałem co masz z tym zrobić , wiecej juz nie będe pisac tego samego poraz setny.
emilioch, ile można razy zakładać temat o tym samym, w poprzednim twoim temacie już dostałes wszelkie odpowiedzi , czego jeszcze oczekujesz ???
Mamy cie poklepać po ramieniu i powiedziec "jest dobrze nie przejmuj się" ????
Powiem jeszcze raz : NIE JEST DOBRZE !!!
Porównaj sobie sam wyniki analizy na PB i na LPG , na PB masz wyniki IDEALNE , a na LPG jest stanowczo za bogato - pisałem co masz z tym zrobić , wiecej juz nie będe pisac tego samego poraz setny.
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 314 gości