Wtam!
Mam taki problem, mianowicie silnik mój ADY 2.0 8V nie rozkręca się powyżej 5000 obr/min.
Byłem na kompie KTS i był błąd czujnik HALLA poza zakresem. W ESI tronicu było napisane, że pokazuje ten błąd przy braku obrotów powyżej 5200... . Pisało żeby sprawdzić wtyczkę przy aparacie zapłonowym czy na stykach zewnętrznych jest powyżej 10V i czy nie jest kabel uszkodzony.
Więc sprawdziłem, jest 11,4V , więc kabel jest raczej dobry. popatrzyłem więc na kopułkę aparatu zapłonowego i na stykach w kopułce wystąpiła taka śniedź czy coś w tym rodzaju, takie wżery jakby było zwarcie. więc wyczyściłem, palec rozdzielacza też, założyłem wszystko, zapaliłem i wszedł na wysokie obroty, ale jak zapaliłem ponownie to już znowu to samo.
I nie wiem czy mam może kopułkę zmienić czy może to jakiś inny problem: czujnika halla, przewodów zapłonowych, albo czegoś jeszcze innego. Sprawdzałem kąt na kompie to pisało że żądana wartość to między 5-8 a ja miałem 6.
proszę o wsparcie!!
Błąd: Czujnik HALLA poza zakresem?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
- gregfm
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: wt gru 05, 2006 00:05
- Lokalizacja: Cieszyn (Bażanowice)
- Kontakt:
Witam.
Nie pamiętam dokładnie jaki kod był tego błędu ale będę jeszcze raz w czwartek pod kompem to zapisze. (tylko to jest kod z KTSa)
Sprawdzałem, czy zapali bez podłączonego HALLA. Zapalił i działa tak samo jak z wtyczką włączoną. A na wtyczkę dochodzi prą powyżej 10V tak jak pisałem.
[ Dodano: 27 Mar 2008 20:46 ]
Witam.
Nie mam pojęcia co to może robić. Dziś byłem znowu na KTS'ie.
Miałem 3 błędy:
- 0203
- 463A
- 0219
Oczywiście sporadyczne które można usunąć. Pierwszy to ten od czujnika Halla,
drugi i trzeci to pisało o czujniku Lambda i sterowniku komputera.
Wymieniłem Kopułkę i palec rozdzielacza. Zapaliłem, nic sie nie poprawiło, zgasiłem, zapaliłem ponownie po kilku sekundach i eureka. Działa jak miło, wchodzi na obroty, powyżej 6000. Niestety nie trwało to długo. Po przejechaniu kilku kilometrów, zgaszeniu auta i po ponownym jego uruchomieniu znowu nie wchodzi na obroty.
Pomóżcie, co może być przyczyną? Może kable albo świece? Albo jeszcze coś innego?
Ostatnio było tak że po usunięciu błędów silnik działa dobrze, wszystko jest ok, ale po ok. 30 min wszystko się traci i znowu są błędy i silnik nie wychodzi na wys. obroty.
Spotkał sie ktoś z tym??
Dajcie znać!!!
Nie pamiętam dokładnie jaki kod był tego błędu ale będę jeszcze raz w czwartek pod kompem to zapisze. (tylko to jest kod z KTSa)
Sprawdzałem, czy zapali bez podłączonego HALLA. Zapalił i działa tak samo jak z wtyczką włączoną. A na wtyczkę dochodzi prą powyżej 10V tak jak pisałem.
[ Dodano: 27 Mar 2008 20:46 ]
Witam.
Nie mam pojęcia co to może robić. Dziś byłem znowu na KTS'ie.
Miałem 3 błędy:
- 0203
- 463A
- 0219
Oczywiście sporadyczne które można usunąć. Pierwszy to ten od czujnika Halla,
drugi i trzeci to pisało o czujniku Lambda i sterowniku komputera.
Wymieniłem Kopułkę i palec rozdzielacza. Zapaliłem, nic sie nie poprawiło, zgasiłem, zapaliłem ponownie po kilku sekundach i eureka. Działa jak miło, wchodzi na obroty, powyżej 6000. Niestety nie trwało to długo. Po przejechaniu kilku kilometrów, zgaszeniu auta i po ponownym jego uruchomieniu znowu nie wchodzi na obroty.
Pomóżcie, co może być przyczyną? Może kable albo świece? Albo jeszcze coś innego?
Ostatnio było tak że po usunięciu błędów silnik działa dobrze, wszystko jest ok, ale po ok. 30 min wszystko się traci i znowu są błędy i silnik nie wychodzi na wys. obroty.
Spotkał sie ktoś z tym??
Dajcie znać!!!
Ostatnio zmieniony ndz mar 30, 2008 19:15 przez gregfm, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 244 gości