Strona 1 z 2

Chodzi jak by na 2 gary

: ndz mar 23, 2008 16:49
autor: kamillionaire
Witam wszystkich;)pisze do was z taka sprawa...Mam tego mojego 1.8RP ktory jest na przelotowym ukladzie wydechowym...Wszystko ladnie pieknie nawet to glosne chodzenie nie przeszkadza tak bardzo...Gdyby nie fakt ze chodzi jakby na 2 garki pierdzi jak w traktorze i pozatym nie wkrenca sie wogule jak by sie dlawil;(
Co moze byc tego przyczyna bo pierwsza rzecza ktora chcem zrobic to zalozyc spowrotem Kata...
Silnik mial niby najechane 210tys do tego stukaly szklanki..Ale to zostalo zrobione...
Zato teraz wlasnie chodzi jak stara...

Czy ktos tak mial??

: ndz mar 23, 2008 21:18
autor: Juju
a świece kiedy wymieniane?

: ndz mar 23, 2008 21:56
autor: kamillionaire
prawdopodobnie jest uszczelka pod glowica padnieta wiec dlatego chodzi tak jak by umieral;(
okaze sie we wtorek

: ndz mar 23, 2008 23:04
autor: lucek48r
sprawdż przewód podciśnieniowy,ja do wczoraj tak miałem.Przewód był popękany od spodu.

: pn mar 24, 2008 00:36
autor: kamillionaire
dobra jutro sprawdze...ale sadze ze to uszczelka pod glowica i pare innych rzeczy ale zerkne
thx

: pn mar 24, 2008 00:46
autor: guti
Chamillionaire, wymien kable, swiece, kopułke , palec,
uszczelka ? watpie

lucek48r pisze:sprawdż przewód podciśnieniowy,ja do wczoraj tak miałem.Przewód był popękany od spodu.
który to ?

kata nei zakladaj, szkoda kasy , zapodaj sobie rure w jego miejsce odpowiednia srednica, nic nie ma prawa sie dziac złego.
co do objaw uszczelki to sa jeszcze inne , jezeli one by sie potwierdziły to mozesz podejrzewac uszczelke :)

: pn mar 24, 2008 00:56
autor: kamillionaire
wymienie to wszystko...Ale sadze ze to naprawde bedzie uszczelka bo do tego on ma bardzo wysokie obroty bo az 1100 lub 1000 i nie spadaja;(

: pn mar 24, 2008 00:59
autor: guti
Chamillionaire, niebieski czujnik do sprawdzenia , na wezu jest miedzy głowica a chłodnica.
Wiesz jakie sa objawy uszczelki ? czy tak na sile chcesz wymieniac ?

: pn mar 24, 2008 01:11
autor: kamillionaire
Jakie sa??Te obiawy a co ten niebieski czujnik rozumiem ze ma duzo wspolnego z obrotami...
Ps.ta bestia duzo tez pali;)

: pn mar 24, 2008 01:21
autor: guti
objawy na szybko :
-Bardzo twarde weze od chłodnicy
-olej w zbiorniczku wyrownawczym
-masło pod korkiem oleju, ( mozliwe jezeli jezdzisz krótkie odcinki, auto niedogrzane i tez moze byc masło, ale to nie jest takie grozne,wystarczy przegonic autko na dłuzszym -odcinku ciagle nie gaszac silnika)
-kawa z mlekiem na bagnecie
-babelki w zbiorniczku wyrownawczym na odpalonym silniku i odkreconym korku(uwaga nie poparzyc sie)
-biały dymek z rury wydechowej ( nie mylic z para wynikajaca z roznicy temperatur) , mozesz powachac ten dymek , nawet wziac na palec to co sie skropli i pomacac, a nawet jezykiem dotknac, jak bedzie lepiace i smakowało jak płyn to bedzie uszczelka walnieta.
Wiecej nie pamietam.
co do czujnika to on odpowiedzialny jest za ssanie , wiec skoro masz yzsze obroty to wiecej pali :)

[ Dodano: Pon Mar 24, 2008 12:22 am ]
masz gaz w bestii ?

: pn mar 24, 2008 01:26
autor: kamillionaire
Dziekowac...jutro rano bede walczyl i jak cos zdam relacje co to bylo...Apropo ile RP moze wytrzymac??Mam na mysli zywotnosc..Bo typ od ktorego bralem auto mowil ze motor ma te 210 tys a jesli ma wiecej...Po ilu powiedzy bedzie juz nie zywy??

: pn mar 24, 2008 01:33
autor: guti
Chamillionaire, moj ma 240 licznikowe, ale na bank ma wiecej bo jak wkladalem ten licznik to mialm an starym najechane 220 , a tego jak wsadzalem to na nim mialem najechane 180, wiec skoro teraz mam 240 czyli roznica jest 60 tys wiec dodac to do starego pzebiegu 60 tys to wychodzi prawie 300 :) , te silniki sa nie do zajeb.... wystarczy dbac o nie i odwdziecza sie dłuuga zywotnoscia.

: pn mar 24, 2008 01:40
autor: kamillionaire
LoL;) To ten bedzie sprawdzony bo jest taka sprawa ze tam sadze ze jest z 300tys albo i wiecej bo szklanki stukaja albo kolo ktory jezdzil na tym motorze poprostu nie dbal o niego i latal za dlugo na jednym oleju...Od wtorku sie wszystko wyklaruje powoli i jak cos to i szklanki wymienie robiac ta uszczelke itd...A potem gaz podepne i niech lata po taniosci;)Do czasow zakupu passka w TDI;)

: pn mar 24, 2008 01:44
autor: guti
jak juz sie uparłęs na ta uszczelke to wymien jeszcze sobie rozrzad, pasek , rolke napinajaca, paski od alternatora , wspomagania itd, wsystko za jednym razem. szklanki mnie tez juz stukaja jak jest zimny , jak sie rozgrzeje to czasem tez no ale nie ma kasy na naprawy :)