Strona 1 z 1

Falowanie obrotow w golf III!!!

: sob mar 22, 2008 23:35
autor: kizi84
witam posiadam golfa III z silnikiem 2,0 i mam problem z falowaniem obrotow,czsami spadna na te prawidlowo 850 a czesto sa ponad tysiac(1000,1200,1400nawet),jaka moze byc przyczyna pomożcie(silnieczek krokowy jest sprawny,zapłon tez jest ustawiony) POMOCY

: sob mar 22, 2008 23:41
autor: slimak20
było setki razy o falowaniu obrotow w silnikach 2 e (szyscules przepustnice)?

: sob mar 22, 2008 23:42
autor: kizi84
tak byla czyszczona,

: sob mar 22, 2008 23:46
autor: slimak20
sprawdzales naciag linki (musi miec luz) nie moze byc naszpanowana ,moze łapac lewe powietrze przez przepustnice a masz oryginalny dolot czy jakies wynalazki typu stozek.poczytaj sobie o falowaniu obrotow w 2E

: sob mar 22, 2008 23:47
autor: Paweł Marek
szczelność dolotu i działanie przepływomierza do sprawdzenia, obokmmasz podobny temat, poczytaj co kolega już zrobił.

: sob mar 22, 2008 23:49
autor: kizi84
linka jest luzna,mam stozek ale wczesniej chodzilo wszystko ok i nie bylo problemu,a gdzie moge takie cos poczytac??wystawilem wczesniej takie posta i koles mi napisal

{{{{W Digifancie istnieje cos takiego jak zawór stabilizacji biegu jałowego
czujnik położenia i prędkości obrotowej wykorzystujący efekt (halla)
umieszczony w rozdzielaczu zapłonu dostarcza informacje o prędkości obrotowej silnika ,zaś stycznik położenia przepustnicy informuje ze jest ona zamknięta (bieg jałowy )sterownik digifantu porównuje rzeczywistą prędkośc obrotową z wartościa zaprogramowaną w pamięci ! w razie nie ich zgodności kieruje do elektromagnesu zaworu silniczka krokowego prąd o większym lub mniejszym natężeniu .powoduje to zamkniecie lub otwarcie zaworu stabilizacji biegu jałowego w kanale bocznikowym powietrza z pominięciem przepustnicy}}}}

ale nie ukrywam nie jestem mechanikiem i nie wiem o co tu wogole chodzi

[ Dodano: 22 Mar 2008 22:55 ]
przeplywomierz mialem szczeolony i wymialem i mam sprawny