Strona 1 z 2
gdzie podpiac OBD1
: sob mar 22, 2008 15:58
autor: toudi
ma ktos moze rozpiske gdzie podlaczyc OBD1 do golfa 2 silnik 1.8 RP jednopunkt.chodzi mi o podpiecie bezposrednio do komputera w samochodzie.
_________________
: sob mar 22, 2008 17:51
autor: sas_gti
rp nie łączy sie z VAGIEM
: sob mar 22, 2008 18:28
autor: PIOTR5
przy skrzyni biegów pod mieszkiem od lewarka biegów lecz tylko po 90roku
: sob mar 22, 2008 18:31
autor: sas_gti
chyba po 92 r. (nowsze wersje digifanta)
digifant z 91 roku w g60 sie tez nie łączy
: sob mar 22, 2008 19:06
autor: toudi
dlaczego sie nie laczy.mialem ta wtyczke kolo galki do biegow tylko zostaly urwane kable przy silniku.golfa mam z konca 90 roku.
: sob mar 22, 2008 19:10
autor: sas_gti
gdyż ten sterownik nie posiada takiej funkcji.
Oczywiscie mk2 posiada złącze diagnostyczne ale kody błędów uzyskasz tylko metodą migawkową tj wyświtli ci je dioda. Nie pucisz diafnostyki z vaga
[ Dodano: Sob Mar 22, 2008 18:10 ]
a wtyczka przy lewarku jest chyba od układu ABS
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
: sob mar 22, 2008 19:24
autor: toudi
nie mam ABS, kolega ma taka sama i tez nie ma abs
: sob mar 22, 2008 19:27
autor: sas_gti
dlatego "chyba", aczkolwiek obecnosc tej kostki nie znaczy ze auto musi miec ABS (wiązka komputera jest taka sama dla osczędności)
tak czy inaczej wtyczka do diagnostyki w mk2 jest , nieistotne gdzie bo i tak nie połaczysz sie przez nią z kompem.
: śr mar 26, 2008 12:00
autor: ppoll27
: śr mar 26, 2008 16:40
autor: zajac
mk2 nie da sie podpiac pod vaga
kabelki pod mieszkiem skrzyni biegow sa albo do absu albo do czegos zwiazanego z automatyczna skrzynia
: pt sie 01, 2008 20:23
autor: RasPL
ale wy piszecie brednie, kable pod mieszkiem są od diagnostyki silnika i abs ! jezeli sa kostki czarna i brazowa to są diagnostyki silnika, czarna i niebieska (lub szara) to abs, a jezeli wszystkie 3 to i silnika i abs
: pt sie 01, 2008 21:07
autor: Lipek81
RasPL pisze:ale wy piszecie brednie, kable pod mieszkiem są od diagnostyki silnika i abs ! jezeli sa kostki czarna i brazowa to są diagnostyki silnika, czarna i niebieska (lub szara) to abs, a jezeli wszystkie 3 to i silnika i abs
-
Powiem tak - złacza pod lewarkiem są od układu ABS. Były dwie wersje tych złaczy - starsza - wtyczki czarna i niebieska i nowsza - wtyczki czarna i szara. Wszystko na temat.
Silnik RP można zdiagnozować tylko przy pomocy kodów błyskowych. Nigdy nie spotkałem się z inną metodą testowania. Z resztą ABS też można dziagnozować kodami błyskowymi.....
: pt sie 01, 2008 21:09
autor: RasPL
przeczytaj co napisałem
![hmm :hmm:](./images/smilies/hmm.gif)
ja mówię że złącze od diagnostyki silnika jest pod mieszkiem dla PN/RP napewno w 91 roku bo ja tak mam, mam też zółtą wtyczke przy cewce zapłonowej, ale skoro sygnał mam w kabinie to z niego korzystam, przerobiłem se przełącznik od przeciwmgielnych i teraz naciskam go i zaczyna mi mrugać żarówka w środku, proste i skuteczne do tego wygląda bardzo estetycznie, kiedy chce to sobie mrugam
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
: sob sie 02, 2008 00:03
autor: Lipek81
RasPL pisze:kiedy chce to sobie mrugam
- czyli fejsu nie podłaczasz.....
RasPL pisze:ja mówię że złącze od diagnostyki silnika jest pod mieszkiem dla PN/RP napewno w 91 roku
- ja mam PN rocznik modelowy '91 i u mnie nie ma. Z instalacją nie było nic mieszane - wszystko jest oryginalne.
Możesz napisać jakie kolory kabelków dochodzą do tych złaczy u Ciebie?