gdzie podpiac OBD1

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
toudi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1489
Rejestracja: śr lut 02, 2005 09:28
Lokalizacja: dabrowa gornicza
Kontakt:

gdzie podpiac OBD1

Post autor: toudi » sob mar 22, 2008 15:58

ma ktos moze rozpiske gdzie podlaczyc OBD1 do golfa 2 silnik 1.8 RP jednopunkt.chodzi mi o podpiecie bezposrednio do komputera w samochodzie.
_________________



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » sob mar 22, 2008 17:51

rp nie łączy sie z VAGIEM



Awatar użytkownika
PIOTR5
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: pt paź 28, 2005 03:11
Lokalizacja: Gdansk
Kontakt:

Post autor: PIOTR5 » sob mar 22, 2008 18:28

przy skrzyni biegów pod mieszkiem od lewarka biegów lecz tylko po 90roku


Było mk1Cl.Mk2CL.MK2GLMK2GTIF&IMK3GT JEST MK3GTI Edytion Zawsze było i Bedzie VW

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » sob mar 22, 2008 18:31

chyba po 92 r. (nowsze wersje digifanta)
digifant z 91 roku w g60 sie tez nie łączy



Awatar użytkownika
toudi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1489
Rejestracja: śr lut 02, 2005 09:28
Lokalizacja: dabrowa gornicza
Kontakt:

Post autor: toudi » sob mar 22, 2008 19:06

dlaczego sie nie laczy.mialem ta wtyczke kolo galki do biegow tylko zostaly urwane kable przy silniku.golfa mam z konca 90 roku.


[img]http://picasaweb.google.com/malecsc/Plaza#5541992316378824242[/img]

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » sob mar 22, 2008 19:10

gdyż ten sterownik nie posiada takiej funkcji.
Oczywiscie mk2 posiada złącze diagnostyczne ale kody błędów uzyskasz tylko metodą migawkową tj wyświtli ci je dioda. Nie pucisz diafnostyki z vaga

[ Dodano: Sob Mar 22, 2008 18:10 ]
a wtyczka przy lewarku jest chyba od układu ABS :)
Ostatnio zmieniony sob mar 22, 2008 19:10 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
toudi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1489
Rejestracja: śr lut 02, 2005 09:28
Lokalizacja: dabrowa gornicza
Kontakt:

Post autor: toudi » sob mar 22, 2008 19:24

nie mam ABS, kolega ma taka sama i tez nie ma abs


[img]http://picasaweb.google.com/malecsc/Plaza#5541992316378824242[/img]

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » sob mar 22, 2008 19:27

dlatego "chyba", aczkolwiek obecnosc tej kostki nie znaczy ze auto musi miec ABS (wiązka komputera jest taka sama dla osczędności)

tak czy inaczej wtyczka do diagnostyki w mk2 jest , nieistotne gdzie bo i tak nie połaczysz sie przez nią z kompem.



Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » śr mar 26, 2008 12:00



TDPower

Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » śr mar 26, 2008 16:40

mk2 nie da sie podpiac pod vaga

kabelki pod mieszkiem skrzyni biegow sa albo do absu albo do czegos zwiazanego z automatyczna skrzynia


Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0

NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Post autor: RasPL » pt sie 01, 2008 20:23

ale wy piszecie brednie, kable pod mieszkiem są od diagnostyki silnika i abs ! jezeli sa kostki czarna i brazowa to są diagnostyki silnika, czarna i niebieska (lub szara) to abs, a jezeli wszystkie 3 to i silnika i abs



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » pt sie 01, 2008 21:07

RasPL pisze:ale wy piszecie brednie, kable pod mieszkiem są od diagnostyki silnika i abs ! jezeli sa kostki czarna i brazowa to są diagnostyki silnika, czarna i niebieska (lub szara) to abs, a jezeli wszystkie 3 to i silnika i abs
-
Powiem tak - złacza pod lewarkiem są od układu ABS. Były dwie wersje tych złaczy - starsza - wtyczki czarna i niebieska i nowsza - wtyczki czarna i szara. Wszystko na temat.
Silnik RP można zdiagnozować tylko przy pomocy kodów błyskowych. Nigdy nie spotkałem się z inną metodą testowania. Z resztą ABS też można dziagnozować kodami błyskowymi.....


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Post autor: RasPL » pt sie 01, 2008 21:09

przeczytaj co napisałem :hmm: ja mówię że złącze od diagnostyki silnika jest pod mieszkiem dla PN/RP napewno w 91 roku bo ja tak mam, mam też zółtą wtyczke przy cewce zapłonowej, ale skoro sygnał mam w kabinie to z niego korzystam, przerobiłem se przełącznik od przeciwmgielnych i teraz naciskam go i zaczyna mi mrugać żarówka w środku, proste i skuteczne do tego wygląda bardzo estetycznie, kiedy chce to sobie mrugam :bajer:



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » sob sie 02, 2008 00:03

RasPL pisze:kiedy chce to sobie mrugam
- czyli fejsu nie podłaczasz.....
RasPL pisze:ja mówię że złącze od diagnostyki silnika jest pod mieszkiem dla PN/RP napewno w 91 roku
- ja mam PN rocznik modelowy '91 i u mnie nie ma. Z instalacją nie było nic mieszane - wszystko jest oryginalne.

Możesz napisać jakie kolory kabelków dochodzą do tych złaczy u Ciebie?


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 313 gości