Bicie na kierownicy + trzesienie całej budy - przyczyna?
: czw mar 20, 2008 21:14
Witam, mam następujący problem: po zmianie opon na letnie (jeździłem już na nich w zeszłym sezonie) mam wyraźnie odczuwalne bicie na kierownicy, a na dodatek czuć to na całym aucie.
Opony były po zeszłym sezonie zmienione tył z przodem, więc przez pierwsze kilometry myślałem że muszą się "ułożyć" - nie ułożyły się.
Pojechałem na ponowne wyważanie, troche musieli dołożyć (ok. 15 - 20g) z tyłu było idealnie, bicie nadal nie ustąpiło.
Felgi są proste, bo w nic nie przywaliłem, a wcześniej tego nie było.
Jest jeszcze jedna sprawa - na przeglądzie powiedzieli mi że za niedługo do wymiany będą końcówki drążków kierowniczych. Czy to może powodować takie zachowanie?
PS
jeśli to coś ułatwi, to zauważyłem, że przy odciążonym przodzie (3 osoby na tyle + troche bagażu) bicie jest dużo silniejsze niż na pusto.
Prosze podsuńcie jakiś pomysł, żebym nie jeździł i wydawał kasy na pierdoły tylko usunął tą wkur*****ca przypadłość
Opony były po zeszłym sezonie zmienione tył z przodem, więc przez pierwsze kilometry myślałem że muszą się "ułożyć" - nie ułożyły się.
Pojechałem na ponowne wyważanie, troche musieli dołożyć (ok. 15 - 20g) z tyłu było idealnie, bicie nadal nie ustąpiło.
Felgi są proste, bo w nic nie przywaliłem, a wcześniej tego nie było.
Jest jeszcze jedna sprawa - na przeglądzie powiedzieli mi że za niedługo do wymiany będą końcówki drążków kierowniczych. Czy to może powodować takie zachowanie?
PS
jeśli to coś ułatwi, to zauważyłem, że przy odciążonym przodzie (3 osoby na tyle + troche bagażu) bicie jest dużo silniejsze niż na pusto.
Prosze podsuńcie jakiś pomysł, żebym nie jeździł i wydawał kasy na pierdoły tylko usunął tą wkur*****ca przypadłość