Strona 1 z 1
AAM Vmax 130km/h
: czw mar 20, 2008 08:36
autor: herflik95
Witam wszystkich
Powiedzcie mi co jest grane. chciałem dziś jadac do pracy rozwinąć wieksza prędkość bo chciałem wyprzedzić kopciucha, a tu zonk 130 V max. Na codzień jezdze wolno w granicach 90-110. ale dlaczego nie chciał isc wiecej niz 130- pedał w podłodze
: czw mar 20, 2008 09:59
autor: ppoll27
innych kłopotów nie ma - przy zapalaniu itp ? masz obrotomierz ? czy nie ślizgało się sprzęgło ? przerywał czy po prostu nie ciągnął ? a może miałeś silny wiatr w przód ?
: czw mar 20, 2008 10:32
autor: herflik95
ppoll27 pisze:innych kłopotów nie ma - przy zapalaniu itp ? masz obrotomierz ? czy nie ślizgało się sprzęgło ? przerywał czy po prostu nie ciągnął ? a może miałeś silny wiatr w przód ?
odpala normalnie - bez problemów
obrotek jest- odbroty w normie nie falują
sprzęgło w porządku
silny wiatr- brak
nie przerywał- poprostu nie ciagnął - pedał w podłoge i niec V max 130
: czw mar 20, 2008 12:51
autor: herflik95
pivvo pisze:a nie muli się, ja miałem podobne objawy jak padło sterowanie wastegate w turbo i przeładowywało, to silnik wchodził w fault, podłącz pod wagcoma czy są błędy
tak tylko rozchodzi się o 1.8 AAM a nie 1.9 1Z TDI
: pt mar 21, 2008 08:32
autor: herflik95
Panowie nie wiem co jest grane ale wczoraj wieczorkiem nie wytrzymałem i postanoiwiłem przejechać sie i zobaczyć czy nadal bedzie szedł max 130. Ku mojemu zdziwieniu szedł ponad 165 i do podłogi jeszcze brakował. Co mogło być przyczyną jego dziwnego zachowani????
: pt mar 21, 2008 10:16
autor: upel
herflik95 pisze:Panowie nie wiem co jest grane ale wczoraj wieczorkiem nie wytrzymałem i postanoiwiłem przejechać sie i zobaczyć czy nadal bedzie szedł max 130. Ku mojemu zdziwieniu szedł ponad 165 i do podłogi jeszcze brakował. Co mogło być przyczyną jego dziwnego zachowani????
Być może to było jakieś chwilowe
Twój VW postanowił zaprotestować albo był zmęczony
. Szczerze, może po prostu go przesmarowałeś wtedy i teraz już poszedł lepiej, trzeba czasami "przesmarować" silnik taką mocniejszą jazdą
, ale może jakies inne wytłumaczenie też jest, ja nie wiem....
: pt mar 21, 2008 11:49
autor: zbych1353
Witajcie.
A może się dostał jakiś paproch w paliwie i przyblokował.Nie tankowałeś ostatnie na jakiejś lewej stacji.
: pt mar 21, 2008 12:11
autor: herflik95
zbych1353 pisze:Witajcie.
A może się dostał jakiś paproch w paliwie i przyblokował.Nie tankowałeś ostatnie na jakiejś lewej stacji.
taka sama sytuacja była na PB jak i na LPG max 130
: pt mar 21, 2008 16:27
autor: dziejo
taka sama sytuacja była na PB jak i na LPG max 130
czyli układ zasilania odpada !!!
proponował bym przeczyscić kopułkę -palec -świece i ogólnie sprawdzić układ zapłonowy
tradycyjnie filtr powietrza
: pt mar 21, 2008 17:45
autor: ppoll27
a nie jest tak że przypadkiem różnica w obydwu próbach to była temperatura silnika ?
: pt mar 21, 2008 19:28
autor: dziejo
ppoll27 pisze:różnica w obydwu próbach to była temperatura silnika ?
tzn jak temperatura ???
: pt mar 21, 2008 23:41
autor: ppoll27
że w jednym przypadku sprawdzałeś po 5 - 10 minutach jazdy od zapalenia zimnego silnika, a w drugim np. po 20 i silnik był już w miarę nagrzany ...
: sob mar 22, 2008 09:44
autor: herflik95
układ zapłonowy czysciłem i sprawdzałem, poszczałem mgiełkie po układzie zeby zobaczyc czy nie ma nigdzie przebicia. Wszystko jest ok
temperatura w tym przypadku była taka sama -90stopni/taki sam odcinek przejechanu ( do pracy)
[ Dodano: Sob Mar 22, 2008 08:54 ]
hmm fitr powietrz zmieniałem razem z olejem tj na początku zimy wiec chyba raczej powinno być z nim wszystko w porządku, chyba jednak tam zajrze bo napewno jakiegioś syfu nawaliło ale czy filtr miał by wpływ na max prędkość
???