Strona 1 z 2

co może pukac w tyle?

: śr mar 19, 2008 22:39
autor: kapalek
co może pukac w tyle na nierównościach?(nie zawsze i na mniejszych) wymienłem amorki i odboje. gumowe mocowania górne amora były ok.
i drugie pytanie. czy jak ma zurzyte tulejki wachacza w przodzie to może to byc przyczyną ściągania na prawo?

: czw mar 20, 2008 00:15
autor: dziejo
kiedy miałes ustawioną zbieżność??
a w tyle mogą pukac tuleje (zuzyte ) tylnej belki
a nawet tłumik
http://www.google.pl/custom?domains=for ... %3A1&hl=pl

: czw mar 20, 2008 00:21
autor: Karoo1988
łożyska, rura wydechowa, albo ramie wahacza a z przodem to może być łożysko wyważenie koła zbieżność to ostatnie jest najprawdopodobniejsze a robiłeś coś w ostatnim czasie z przodem ?

: czw mar 20, 2008 12:47
autor: kapalek
no własnie nic od czasu zakupu z przednim zawieszeniem nie robiłem. amory były na ponad 50% więc nie wymianiałem. kiedy na letniech 15 mi troche ściągał później dałem na te felgi opony zimowe (felgi zamieniłem stronami) i było raczej ok teraz są nowe opony letnie i fele 16 i znów zjeżdza na prawo.
a poza tym to jak jade na wprost to kierownice mam leciuto w lewo skręconą, jak puszczam to wraca do pozycji prostej i auto zaczyna zjeżdzać lekko w prawo

: czw mar 20, 2008 13:58
autor: robert14-83
z tyłu na bank tłuka sie tuleje tylnej belki...

: czw mar 20, 2008 14:01
autor: herflik95
kapalek pisze:no własnie nic od czasu zakupu z przednim zawieszeniem nie robiłem. amory były na ponad 50% więc nie wymianiałem. kiedy na letniech 15 mi troche ściągał później dałem na te felgi opony zimowe (felgi zamieniłem stronami) i było raczej ok teraz są nowe opony letnie i fele 16 i znów zjeżdza na prawo.
a poza tym to jak jade na wprost to kierownice mam leciuto w lewo skręconą, jak puszczam to wraca do pozycji prostej i auto zaczyna zjeżdzać lekko w prawo
Jedz na stacje diagniostyczna na ustawienie zbieżności. Moga być też zle ustawione kąty

: czw mar 20, 2008 14:11
autor: adrian228
To rozumiem jezeli sciaga na prawo i kierownica jest lekko na lewo to ustawic geometrie i zbieznosc to bedzie OK u mnie jest tak samo,wymienilem swozna,poduszek amortyzatora,koncowek drazka kierowniczego i lacznikow stabilizatora

: czw mar 20, 2008 14:14
autor: herflik95
adrian228, jak wymieniałeś końcówke drążka kierowniczego to napewno jedz na sprawdzenie zbieżność i sprawdzą co i jak byc moze sama zbieżnośc wystarczy a jak nie to i geometrie ustawia choć to i tak sprawdzają. bo jak mają ustawic zbieżnośc jak sie geometria kupy nie trzyma

: czw mar 20, 2008 15:10
autor: kapalek
no bedzie trzeba w takim razie na tą geometrie uderzyć. zobaczymy jak będzie po. a czy taka sbieżnośc, geometria może sie po prostu z czasem przestawić? czy to musi być jakas przyczyna zewnętrzna?

: czw mar 20, 2008 15:34
autor: herflik95
jak nic nie dłubiesz przy drążkach kierowniczych i kolumnie to nie moze sie przestawić chyba ze sa słabo sróby dokręcone i kontry

: czw mar 20, 2008 17:42
autor: kapalek
moze ktos grzebał przede mną albo co innego jest na rzeczy jakis dzwon czy jak.

: czw mar 20, 2008 17:59
autor: herflik95
kapalek pisze:moze ktos grzebał przede mną albo co innego jest na rzeczy jakis dzwon czy jak.
nie gdybaj tylko zasówaj na stacje diagnostyczna

: czw mar 20, 2008 18:20
autor: rjxt
herflik95 pisze:nie gdybaj tylko zasówaj na stacje diagnostyczna
dokładnie zrób najpierw stacje diagnostyczną, ja zaniedbałem stację po wymianie tulei wachacza wskutek czego ścieło mi nową oponę która nadawała się już tylko do śmieci.

: pt mar 21, 2008 17:20
autor: kapalek
bylem na stacji i zrobiłem zbieżnośc miałem dwa kąty nierówne, te ustawili.jednak diagnosta mi powiedział że w vw nie da sie ustawic wyprzedzenia kąta amortyzatora i mam klika minut różnicy. wsiadłem jade i nadal minimalnie ściągał w prawo.
zamieniłem przednie koła stronami i teraz jedzie prosto. czy w takim razie była to wina krzywej felgi? widziałwm jak je wyważano i było bardzo dobrze wulkanizator nawet mówił ze felgi jak na alu i 16 bardzo ładnie się wyważyły.