co może pukac w tyle?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kapalek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 985
Rejestracja: pn sie 07, 2006 13:44
Lokalizacja: wlkp
Kontakt:

co może pukac w tyle?

Post autor: kapalek » śr mar 19, 2008 22:39

co może pukac w tyle na nierównościach?(nie zawsze i na mniejszych) wymienłem amorki i odboje. gumowe mocowania górne amora były ok.
i drugie pytanie. czy jak ma zurzyte tulejki wachacza w przodzie to może to byc przyczyną ściągania na prawo?


nowe świerze fotki wnętrza - radio,vento tunel,zegary, nakładki alu od audi tt, polerka wydechu
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1986712#1986712

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » czw mar 20, 2008 00:15

kiedy miałes ustawioną zbieżność??
a w tyle mogą pukac tuleje (zuzyte ) tylnej belki
a nawet tłumik
http://www.google.pl/custom?domains=for ... %3A1&hl=pl
Ostatnio zmieniony czw mar 20, 2008 00:17 przez dziejo, łącznie zmieniany 2 razy.



Karoo1988
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: wt mar 20, 2007 23:49
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie
Kontakt:

Post autor: Karoo1988 » czw mar 20, 2008 00:21

łożyska, rura wydechowa, albo ramie wahacza a z przodem to może być łożysko wyważenie koła zbieżność to ostatnie jest najprawdopodobniejsze a robiłeś coś w ostatnim czasie z przodem ?


Nic na siłę podaj młotek... :P

[b]Update[/b]
[b]MK4 High Line ;)[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3164763#3164763

[b]Moje byłe MK3[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=162097

kapalek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 985
Rejestracja: pn sie 07, 2006 13:44
Lokalizacja: wlkp
Kontakt:

Post autor: kapalek » czw mar 20, 2008 12:47

no własnie nic od czasu zakupu z przednim zawieszeniem nie robiłem. amory były na ponad 50% więc nie wymianiałem. kiedy na letniech 15 mi troche ściągał później dałem na te felgi opony zimowe (felgi zamieniłem stronami) i było raczej ok teraz są nowe opony letnie i fele 16 i znów zjeżdza na prawo.
a poza tym to jak jade na wprost to kierownice mam leciuto w lewo skręconą, jak puszczam to wraca do pozycji prostej i auto zaczyna zjeżdzać lekko w prawo
Ostatnio zmieniony czw mar 20, 2008 12:55 przez kapalek, łącznie zmieniany 1 raz.


nowe świerze fotki wnętrza - radio,vento tunel,zegary, nakładki alu od audi tt, polerka wydechu
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1986712#1986712

robert14-83
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 699
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:49
Lokalizacja: sucha beskidzka
Auto: VW Golf VII 1.4 TSI
Silnik: CXSA

Post autor: robert14-83 » czw mar 20, 2008 13:58

z tyłu na bank tłuka sie tuleje tylnej belki...



Awatar użytkownika
herflik95
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 953
Rejestracja: pn mar 13, 2006 11:36
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: herflik95 » czw mar 20, 2008 14:01

kapalek pisze:no własnie nic od czasu zakupu z przednim zawieszeniem nie robiłem. amory były na ponad 50% więc nie wymianiałem. kiedy na letniech 15 mi troche ściągał później dałem na te felgi opony zimowe (felgi zamieniłem stronami) i było raczej ok teraz są nowe opony letnie i fele 16 i znów zjeżdza na prawo.
a poza tym to jak jade na wprost to kierownice mam leciuto w lewo skręconą, jak puszczam to wraca do pozycji prostej i auto zaczyna zjeżdzać lekko w prawo
Jedz na stacje diagniostyczna na ustawienie zbieżności. Moga być też zle ustawione kąty



adrian228
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 12:50
Lokalizacja: Mielec

Post autor: adrian228 » czw mar 20, 2008 14:11

To rozumiem jezeli sciaga na prawo i kierownica jest lekko na lewo to ustawic geometrie i zbieznosc to bedzie OK u mnie jest tak samo,wymienilem swozna,poduszek amortyzatora,koncowek drazka kierowniczego i lacznikow stabilizatora



Awatar użytkownika
herflik95
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 953
Rejestracja: pn mar 13, 2006 11:36
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: herflik95 » czw mar 20, 2008 14:14

adrian228, jak wymieniałeś końcówke drążka kierowniczego to napewno jedz na sprawdzenie zbieżność i sprawdzą co i jak byc moze sama zbieżnośc wystarczy a jak nie to i geometrie ustawia choć to i tak sprawdzają. bo jak mają ustawic zbieżnośc jak sie geometria kupy nie trzyma



kapalek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 985
Rejestracja: pn sie 07, 2006 13:44
Lokalizacja: wlkp
Kontakt:

Post autor: kapalek » czw mar 20, 2008 15:10

no bedzie trzeba w takim razie na tą geometrie uderzyć. zobaczymy jak będzie po. a czy taka sbieżnośc, geometria może sie po prostu z czasem przestawić? czy to musi być jakas przyczyna zewnętrzna?
Ostatnio zmieniony czw mar 20, 2008 15:12 przez kapalek, łącznie zmieniany 1 raz.


nowe świerze fotki wnętrza - radio,vento tunel,zegary, nakładki alu od audi tt, polerka wydechu
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1986712#1986712

Awatar użytkownika
herflik95
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 953
Rejestracja: pn mar 13, 2006 11:36
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: herflik95 » czw mar 20, 2008 15:34

jak nic nie dłubiesz przy drążkach kierowniczych i kolumnie to nie moze sie przestawić chyba ze sa słabo sróby dokręcone i kontry



kapalek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 985
Rejestracja: pn sie 07, 2006 13:44
Lokalizacja: wlkp
Kontakt:

Post autor: kapalek » czw mar 20, 2008 17:42

moze ktos grzebał przede mną albo co innego jest na rzeczy jakis dzwon czy jak.


nowe świerze fotki wnętrza - radio,vento tunel,zegary, nakładki alu od audi tt, polerka wydechu
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1986712#1986712

Awatar użytkownika
herflik95
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 953
Rejestracja: pn mar 13, 2006 11:36
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: herflik95 » czw mar 20, 2008 17:59

kapalek pisze:moze ktos grzebał przede mną albo co innego jest na rzeczy jakis dzwon czy jak.
nie gdybaj tylko zasówaj na stacje diagnostyczna



rjxt
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: wt lut 27, 2007 10:52
Lokalizacja: Lubelskie
Kontakt:

Post autor: rjxt » czw mar 20, 2008 18:20

herflik95 pisze:nie gdybaj tylko zasówaj na stacje diagnostyczna
dokładnie zrób najpierw stacje diagnostyczną, ja zaniedbałem stację po wymianie tulei wachacza wskutek czego ścieło mi nową oponę która nadawała się już tylko do śmieci.



kapalek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 985
Rejestracja: pn sie 07, 2006 13:44
Lokalizacja: wlkp
Kontakt:

Post autor: kapalek » pt mar 21, 2008 17:20

bylem na stacji i zrobiłem zbieżnośc miałem dwa kąty nierówne, te ustawili.jednak diagnosta mi powiedział że w vw nie da sie ustawic wyprzedzenia kąta amortyzatora i mam klika minut różnicy. wsiadłem jade i nadal minimalnie ściągał w prawo.
zamieniłem przednie koła stronami i teraz jedzie prosto. czy w takim razie była to wina krzywej felgi? widziałwm jak je wyważano i było bardzo dobrze wulkanizator nawet mówił ze felgi jak na alu i 16 bardzo ładnie się wyważyły.
Ostatnio zmieniony pt mar 21, 2008 17:23 przez kapalek, łącznie zmieniany 1 raz.


nowe świerze fotki wnętrza - radio,vento tunel,zegary, nakładki alu od audi tt, polerka wydechu
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1986712#1986712

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 417 gości