Problemy z uruchomieniem Golf III 1.8e

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Toldzia
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: wt maja 31, 2005 19:57
Lokalizacja: Poznań

Problemy z uruchomieniem Golf III 1.8e

Post autor: Toldzia » śr cze 01, 2005 17:44

Witajcie!
Ma od jakiegos czasu problem z uruchomieniem Golfa III 1.8e silnik ABS 94 rok... Dzieje się tak, na zimnym silniku, po dluższym postoju uruchamia się natychmiast. Natomiast gdy temp. silnika osiągnie normalną około 90 stopni co pewien czas przy rozruchu z parkingu nie odpala. Rozrusznik pracuje, słychać stycznik pompy paliwowej... nie wiem co z zapłonem... Po czym znowu próbuje, załączam rozrusznik i startuje natychmiast. W samochodziku nie mam imobilaizera. Dodam tylko, że po rozruchu silnik pracuje równiutko, nie ma zawahań, nie gaśnie, nie dławi się, nie traci mocy. Natomiast zdażyło się że go zadławiłem na jedynce, za szybko puścilem sprzęgiełko:) i potem znowu nie zapalił. Próbowałem zapalić przez okolo minutę i ruszył znowu bardzo ładnie. Co to może być? Problem z rozdzielaczem zapłonu, wzmocnieniem zapłonu, świece (ja ich jeszcze nie wymieniłem), lużne kabelki? Komputer w serwisie pokaże przyczynę?
[/b]



Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » śr cze 01, 2005 23:38

jak nie pali jest iskra ?


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

getling
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:31
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: getling » czw cze 02, 2005 10:24

W moim 1,8 ABS mam dokładnie ten sam problem ale ja już zdążyłem wymienić kable i świece i to niestety nic nie pomogło.



Awatar użytkownika
Toldzia
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: wt maja 31, 2005 19:57
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Toldzia » czw cze 02, 2005 15:15

Czy jest iskra nie wiem doprawdy? Nie sprawdzałem tego nie wiem jak to się robi... Ale czemu zapala dopiero po czasie około 1 min? Jak mowiłem z praca silnika nie mam problemów i praca jest równomierna bez obniżenia mocy...



Awatar użytkownika
Toldzia
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: wt maja 31, 2005 19:57
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Toldzia » czw cze 02, 2005 15:26

getling pisze:W moim 1,8 ABS mam dokładnie ten sam problem ale ja już zdążyłem wymienić kable i świece i to niestety nic nie pomogło.
Łącze się z Tobą we wspólnym problemie, troche mnie to irytuje, ponieważ zdaję sobie sprawę że kosztowne jest naprawianie w ciemno. Może znalazłeś jakiś haczyk jak przyspieszyć rozruch? Podejrzewm że może przekaźnik od pompy paliwowej źle kontaktuje, no może strona elektroniczna wzmocnienie zapłonu... Ciekawe dlaczego nie ma problemów w czasie jazdy...??? Jazda wskazuje że instalacja jest w przyzwoitym stanie... Spalanie benzyny również dobre...



Marian_polska

Post autor: Marian_polska » czw cze 02, 2005 19:44

Wykręć świece i połóż ja na silniku oczywiście podłączoną i niech ktoś lekko pszekręci stacyjke zobaczysz czy jest iskra czy nie . Ale raczej to sie nie sprawdzi bo jak ci czasem odpala to możesz trafić że akurat iskra będzie.koleś miał podobny problem i zjechał kilku elektryków co każą najpierw wszystko wymienić a potem podjechać . A problem był we wtryskach jak odpalił to chodził bez problemu a jak nie chciał to tszeba było pchać. a za chwile znowu odpalał bez problemu. Cewke wymienił,pale,kable a wystarczyło wlać denaturatu do zbiornika bo miał wode we wtryskach i teraz nie ma żadnego problemu. Może pomoże napweno nie zaszkodzi.Do pełnego zbiornika wlał 1 litr DENY



Ktos_Tam

Post autor: Ktos_Tam » czw cze 02, 2005 19:48

spoko panowie a czy słyszeliscie o czujniku połorzenia wału korbowego ,to morze byc własnie take cos



Awatar użytkownika
Toldzia
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: wt maja 31, 2005 19:57
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Toldzia » czw cze 02, 2005 21:09

Inny kolega pisał o lużnych przewodach na klemach akumulatora, szczególnie zwracał uwagę na czerwony kabelek pewnie od komputera.Taki kabelek może się grzać, a przy temperaturze wyzszej 90-100 stopni wzrasta jego opór i siada zasilanie sterownika a tym samym zaplon. Wlasnie sprawdzam ten wariant z zasilaniem...

A czujnik halatronowy położenia wału jest też jakąs przyczyną...

Woda w układzie wtrysku ciekawe... ?



Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » czw cze 02, 2005 21:42

ten czerwony grzejacy sie kabelek od komputera - ludzie mają fantazje
nic tylko bajki pisać


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Awatar użytkownika
Toldzia
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: wt maja 31, 2005 19:57
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Toldzia » pt cze 03, 2005 15:58

MAREK 74 pisze:ten czerwony grzejacy sie kabelek od komputera - ludzie mają fantazje
nic tylko bajki pisać
Ja trzymam się różnych wariantów...

Czy w mojej sprawie warto jechać na komputer by obserwować nieudany rozruch??? Czy pojawi się jakiś kod błedu?



Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » pt cze 03, 2005 21:58

nie warto bo to prosty układ
tak jak pisałem musisz sprawdzić iskre w tym momencie


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Awatar użytkownika
Toldzia
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: wt maja 31, 2005 19:57
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Toldzia » śr kwie 26, 2006 12:36

Panowie i panie !
Wyjasniło się za którymś razem u elektryka. Słuchajcie instalacja alarmowa samochodu odcinała mi zasilanie na pompie paliwa. Przegrzany był opornik, luty - też wygladały nie za dobrze na płytce elektronicznej alarmu. Jeśli macie alarm i dzieją się dziwne rzeczy z zapłnonem przy rozruchu w dużych upałach, sprawdzcie taki wariant.



Awatar użytkownika
GidonZed
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: sob lut 25, 2006 17:05
Lokalizacja: W-wa

Post autor: GidonZed » śr kwie 26, 2006 13:55

Witam, mam podobny problem, i nie posiadam alarmu . Zimny silnik kręci ok , ciepły silnik co jakiś czas są problemy z rozruchem szczególnie jak zgaszę silnik i za ok 5 min chcę odpalić ponownie , mój sposób na ten problem , może dziwny ale skuteczny , średnio raz w miesiącu odłączam klemę plusową na 10 do 15 min i większość problemów znika , autko nawet jakby lepiej śmogało. Jeszcze nie spotkałem na tyle mondrego mechanika , czy elektryka , który stwierdziłby co jest tego przyczyną .Większość twierdzi że za wszelkie problemy odpowiedzialna jest instal. lpg , bo te auta nie są przystosowane do gazu. A tak na marginesie to są jakieś auta przystosowane do gazu.Pozdrawiam.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » śr kwie 26, 2006 20:13

u ciebie sie poprostu adaptacja rozjeżdża i tyle i jest to wina instalacji LPG,miałem już pare takich przypadków


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 279 gości