Strona 1 z 1

co to za element

: wt mar 18, 2008 16:13
autor: blukotek
W moim golfie jest element do niczego nie podłączony, możliwe że to coś bardzo ważnego więc mam zagwozdke.

Jest przyczepiony do grodzi (mniej więcej po środku) po lewej stronie od cewki zapłonowej, ma niebieski konektor(wtyczkę) i króćce do podłączenia węży, właśnie węży podciśnienia czy wodne ??

Golf MK2 1988 1.6 Automat

Nie działa mi też wskaźnik temperatury wody, pomimo że przewodem do licznika dochodzą odpowiednie wartości (rezystancje) w czym może być problem ?

Chętnie spotkam sie z kimś kto ma automat mojego typu aby sprawdzic połączenia w silniku.
Pozdrawiam

: wt mar 18, 2008 16:14
autor: TAZ
Foto zapodaj tego czegoś i będziesz miał odpowiedzi mnóstwo.

: wt mar 18, 2008 16:17
autor: Wins
Nie będzie to filtr węglowy?

: śr mar 19, 2008 14:19
autor: blukotek
Załączam zdjecia:
element, oraz jego umiejscowienie (jest za filtrem powietrza, z prawej strony)

Obrazek

Obrazek

pozdrawiam

: śr mar 19, 2008 15:11
autor: jhosef
To jest urządzenie do regulacji obrotów. Współpracuje z siłownikiem 4-połozeniowym, występuje w autach z klimą i chyba z automatem. Jest podłączony do podciśnień na gaźniku. Zamykanie i otwieranie się tego elektrozaworu powoduje poniesienie lub obrotów przy pracującej klimatyzacji. Nie jestem pewien jego zastosowania w automatach ale też powinien chyba być.

Obrazek

: śr mar 19, 2008 16:37
autor: kogan77
Cos mnie się wydaje, że tym się nie da wyregulowac obrotów na zastopowanym automacie, bo śruba regulacyjna jest w Pierdku - sprostujcie, jesli się mylę.
Studiując opis znienawidzonego gaźnika, natknąłem się na ową śrubę regulacyjną na schemacie.
Szczegółem jest to, że nigdzie nie mogłem jej poszukać na gaźniku :grin:

[ Dodano: 19 Mar 2008 22:10 ]
Sprawdziłęm dokładnie ten element i niestety nie posiadam go w swoim 1.6 RF.......... dziwne! :hmm:

: czw mar 20, 2008 00:36
autor: ppoll27
bo to miały tylko z klimą lub/i automatem :jezor:
Obrazek Obrazek

: czw mar 20, 2008 03:46
autor: jhosef
kogan77 pisze:Cos mnie się wydaje, że tym się nie da wyregulowac obrotów na zastopowanym automacie, bo śruba regulacyjna jest w Pierdku - sprostujcie, jesli się mylę.
Tym się samemu nie reguluje tylko to działa samo przy zwiększonym obciążeniem silnika np pracującą klimą. Podnosi nieco obroty regulująć podciśnienie na wisko

: czw mar 20, 2008 18:08
autor: blukotek
ppoll27 pisze:bo to miały tylko z klimą lub/i automatem
ppoll27 Co to za książka, jest tam schemat połączeń podciśnień ?

Na zdjęciach są dwa elementy na razie wyjaśniliście do czego jest ten po prawej stronie, a ten "niebieski" bo to są dwa urządzenia.
Pozdrawiam