VW Golf II 91r. -elektorniczny gaznik
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
VW Golf II 91r. -elektorniczny gaznik
Witam ! Mam pytanie, jak w temacje posiadam takie cudo jak gaznik elektorniczny i od jakiegos czasu cos sie pieprzy bo auto wchodzi na wysokie obroty samoczynnie. Mechanik powiedzial ze te typy tak maja czasem i trzeba to wyregulowac podlaczajac do sondy lambda komputer ale i tak to nic niepomoze (znowu za jakis czas sie rozreguluje ) i tu pytanie gdy przerobie samochod na gaz obejde ten cholerny gaznik ? i obedzie sie bez tej regulacji ? Czy lepiej kupic wtrysk za 300 zl i przelozyc ? Niestety nieznam sie na mechanice jak brac boardowa i czekam na Wasze sugestie. Pozdrawiam
P.s Przez ten fakt samochod niepali juz 8 litrow tylko 10- 11
P.s Przez ten fakt samochod niepali juz 8 litrow tylko 10- 11
- MAREK 74
- Gadatliwa bestia
- Posty: 990
- Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
- Lokalizacja: Racibórz
- Kontakt:
a obroty i tak zostaną
musisz miec sprawny gaźnik czyli kompa
możesz miec uszkodzony sterownik ja taki przypadek miałem
a ten mechanik to od czego był bo ci kit cis jak cholera
ten sterownik między innymi utrzymuje wolne obroty ja ustawisz je na stałe to możesz mieć problemy na zimnym silniku
musisz miec sprawny gaźnik czyli kompa
możesz miec uszkodzony sterownik ja taki przypadek miałem
a ten mechanik to od czego był bo ci kit cis jak cholera
ten sterownik między innymi utrzymuje wolne obroty ja ustawisz je na stałe to możesz mieć problemy na zimnym silniku
MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)
sam niewiem
te "dzikie obroty" pojawiaja sie w roznych momentach przewaznie na rozgrzanym silniku doadaje gaz przy wyprzedzaniu, zdejmuje noge i do pewnego mementu zostaja wysokie obroty czasem po 20 sekundach silnik juz pracuje normalnie. Tak sie zachowuje jakbym jezdzil w tym czasie na ssaniu ( podobno ta czesc jest mocnej zluzyta) tak mowil ten mechanik. Wszystkie linki i ciagadla posprawdzalem czy czasem sie nieblokuja i to one nie sa sprawca tego problemu ale jest o.k. Kurde a tak mnie kumpel ostrzegal przet tym badziewiem z pseudokomputerem. No coz musze cos zaradzic bo fajnie mi sie gania golfiaczem Pozdrawiam
Tam gdzie mieszkam niema takich specialistow od tych gaznikow, z kilkoma juz romzawialem i wynikalo "niech pan zostawi auto to moze cos mi sie uda " - swiadczy to o kiebskim poziomie tych "mastachow" ale cos bede musial pomyslec bo i tak przymierzam sie do zagazowania golfa a jak kolega napisal wyzej wszystko jest sterowane tym komputerem. Dzieki za sugestie i odp. Pozdrawiam.
U mnie w silniczku 1.6 PN z gaźnikiem pierburg 2EE już doszedłem co było z wysokimi obrotami. Walnięty był nastawnik przepustnicy. Po wymianie uszczelki pod gaźnik (myślałem że to ona powodowała ale Tobie też bym radził ją sprawdzić) i nastawnika obroty mam elegancko ustawione i sie trzymaja . Fotki tego cuda mogę przesłać na e-maila pozdro
- igor002
- Marysiakra
- Posty: 1050
- Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
- Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
- Kontakt:
jak bym iał tyle zpłacić za taka naprawe to bym na wtrysk od rpeka przerobił włąśnie za taka kase z całym potrzebnym oprzyządowaniemjanusz przybylski pisze:nie piszesz skad jesteś , w Czestochowie jest serwis BOSCHA i gośc mi to naprawił , 3 lata chodził jak burza , znów się rozlegulował , ale naprawa droga zapłaciłem 400 zł.
Mk3 GTI 16V ABF
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 286 gości