Strona 1 z 1

: ndz mar 16, 2008 22:38
autor: giecu
kolego potrzebny ci bedzie papier wodny 2000(5zl),pasta G3 (ok 40zl) i gabka do polerowania mechanicznego- czarna (15-20 zl). samochod nalezy dokladnie umyc, przejechac calego papierem wodnym z woda( zrobi sie matowy) nastepnie pasta G3 na gabke i heja. oczewiscie robisz to katowka z regulacja obrotow albo wiertarka-ewentualnie,na pascie masz instrukcje jak to po kolei robic i musisz uwazac zeby nie przypalic lakieru -male obroty i nie trzymac dlugo w jednym miejscu. na pewno sie uda. jezeli auto jest pokryte lakierem bezbarwnym (metalik, perla itp)to nic juz nie trzeba a jezeli to akryl to jeszcze potrzebna bedzie pasta z woskiem np tempo(10 zl) ktora trzeba nalozyc na koncu nawet recznie i szmateczka doprowadzic do polysku. zycze powodzenia!!!! czas pracy ok 2-3 godz

: ndz mar 16, 2008 22:52
autor: dziejo
giecu pisze:-male obroty i nie trzymac dlugo w jednym miejscu.
najlepiej polewać powierzchnię wodą chciałbym dodać :bigok: a jeszcze lepiej odrazu zmywac bo bedziesz miał póznij problemy z plastikowymi elementami jak i równiez z uszczelkami jak to wyschnie

: pn mar 17, 2008 23:20
autor: giecu
a jaki masz kolor ???? akryl czy metalik? nie ma rady musi blyszczec- najpierw samo pasta , pozniej pasata z woda ,umyc i musi sie blyszczec chyba ze masz juz lakier starty i polerujesz baze wiec nie da rady zostalo tylko malowanko.

: pn wrz 29, 2008 17:16
autor: Are_k
troszke odświeżymy bo nie chce zakładac nowego tematu..

miał ktoś doczynienia z takimi środkami jak teroson terotex politurwax
lub abel auto lustreur..

[ Dodano: Pon Wrz 29, 2008 17:18 ]
i nadaje sie to do końcowego zabezpieczenia lakieru mam rozumieć?
ale czy efekty beda widoczne dłygo czy jak po tempo heh :panna: