[mk2] regulacja sprzęgła

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
replay
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 217
Rejestracja: pn sty 31, 2005 02:40
Lokalizacja: Świętochłowice
Kontakt:

[mk2] regulacja sprzęgła

Post autor: replay » śr cze 01, 2005 00:19

Sprzegło w moim goferq zbiera strasznie wysoko.. juz kiedys poluznilem troche linke ze sprzegla zeby zbieralo nizej.. no ale teraz zas kijowo zbiera. Jak maxymalnie moge poluznic ta linke?? bo chyba za duzy luz tez nie moge byc..


Życie zaczyna się po ... wyżej momentu obrotowego

greg

Post autor: greg » śr cze 01, 2005 20:56

chyba kończy ci się sprzęgło, bo jesli luzujesz i dalej nic to za chwilę zacznie się już slizgać....



Awatar użytkownika
replay
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 217
Rejestracja: pn sty 31, 2005 02:40
Lokalizacja: Świętochłowice
Kontakt:

Post autor: replay » śr cze 01, 2005 22:08

no tez cos tak czuje :( zas poluzowalem jeszcze troche.. mam nadzieje ze jeszcze troche wytrzyma


Życie zaczyna się po ... wyżej momentu obrotowego

Awatar użytkownika
paulox
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 397
Rejestracja: sob sie 28, 2004 12:56
Lokalizacja: Darlowo
Kontakt:

Post autor: paulox » czw cze 02, 2005 01:26

replay pisze:no tez cos tak czuje :( zas poluzowalem jeszcze troche.. mam nadzieje ze jeszcze troche wytrzyma
A w silniku PN z 91 r. można poluzować sprzęgło żeby brało niżej? Jeśli tak to jak?


Volkswagen - da weiss man, was man hat.


___________________________________

Awatar użytkownika
replay
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 217
Rejestracja: pn sty 31, 2005 02:40
Lokalizacja: Świętochłowice
Kontakt:

Post autor: replay » czw cze 02, 2005 12:28

paulox pisze:
replay pisze:no tez cos tak czuje :( zas poluzowalem jeszcze troche.. mam nadzieje ze jeszcze troche wytrzyma
A w silniku PN z 91 r. można poluzować sprzęgło żeby brało niżej? Jeśli tak to jak?
ja to luzuje na samej lince przed skrzynia, jest taka nakretka. Trzeba ja minimalnie wykrecic z gwintu a potem a potem tym plastikowym elementem u dołu wykrecic ten główny gwint. Troche trudno wytlumaczyc tak na sucho.. postaram sie zrobic fotki i wtedy bedzie wszystko jasne


Życie zaczyna się po ... wyżej momentu obrotowego

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » czw cze 02, 2005 12:40

tarcza sprzegla sie konczy, u mnie to samo bylo jezdzilem jak automatem gaz a on muuułłł no i wymiana pomogla na razie samej tarczy bo na docisk jeszcze mnie nie stac :(


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
j_jasiu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: czw lis 25, 2004 12:28
Lokalizacja: W-wa, Tarchomin
Kontakt:

Post autor: j_jasiu » czw cze 02, 2005 14:37

A u mnie w obydwu autkach były linki z samoregulatorem i nie miałem takich problemów. Przejechałem na obywdu 200 tyś i jakoś nigdy sprzęgło mi niedoskwierało.


Pozdrawiam
Jasiu II

Kiedyś Mk II 1.6 MADISON i JETTA II 1.8 GT Opel Astra kombi 1.6 16V
Nissan Primera Kombi 2.0 TD
Teraz
Opel Vectra C Caravan 150 KM oraz BMW 316 compact (żony)
Volkswagen Golf GTI Klub Polska #104

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości