Przyczyny zamulonego silnika.
: sob mar 15, 2008 14:33
Witajcie.
Sprawa nie tyczy się mojego Golfika a samochodu mojej drugiej, lepszej połówki.
Jest to cudo koreańskiej myśli inżynieryjnej - Hyundai SCoupe.
Silnik to benzyna 1.5l na automacie bez podtlenku LPG.
Jakis czas temu auto jeździło normalnie. Teraz jest strasznie przymulone. Kiedy stoi na parkingu to po wciśnięciu gazu spokojnie wchodzi na obroty, trzyma je, nie strzela, nie dławi się.
Ale podczas jazdy jest inaczej, auto rozpędza się tak do 3000 obr i nie idzie dalej, silnik buczy a nie wkręca się wyżej (wkeca się ale straaasznie opornie) no a auto przestaje przyśpieszać.
Nie wiem gdzie szukać przyczyn.
Filtry paliwa i powietrza są stare, ale jeżeli to to, to raczej na luzie też by się dławił.
Katalizator przypchany, przykładając ręke w pobliże wylotu czuć mocny strumień powietrza.
Może kolejność zapłonu sie przestawiła, a może jeszcze coś innego ?
Co może być przyczyną ?
Sprawa nie tyczy się mojego Golfika a samochodu mojej drugiej, lepszej połówki.
Jest to cudo koreańskiej myśli inżynieryjnej - Hyundai SCoupe.
Silnik to benzyna 1.5l na automacie bez podtlenku LPG.
Jakis czas temu auto jeździło normalnie. Teraz jest strasznie przymulone. Kiedy stoi na parkingu to po wciśnięciu gazu spokojnie wchodzi na obroty, trzyma je, nie strzela, nie dławi się.
Ale podczas jazdy jest inaczej, auto rozpędza się tak do 3000 obr i nie idzie dalej, silnik buczy a nie wkręca się wyżej (wkeca się ale straaasznie opornie) no a auto przestaje przyśpieszać.
Nie wiem gdzie szukać przyczyn.
Filtry paliwa i powietrza są stare, ale jeżeli to to, to raczej na luzie też by się dławił.
Katalizator przypchany, przykładając ręke w pobliże wylotu czuć mocny strumień powietrza.
Może kolejność zapłonu sie przestawiła, a może jeszcze coś innego ?
Co może być przyczyną ?