Raz pali raz nie... cylinder

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Triceq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 124
Rejestracja: sob paź 29, 2005 16:25
Lokalizacja: Ostrołęka/Wawa

Raz pali raz nie... cylinder

Post autor: Triceq » pt mar 14, 2008 23:04

Mam problem z silnikiem, a właściwie jego pracą,
więc...

Silnik pracuje po dokładnym przeanalizowaniu tak:

problem jest ewidentnie z 4 cylindrem. Praca silnika jest nierówna, z tym, ze raz ten cylinder pali a raz nie, np: gdy wyjmę przewody 2i3 silnik chodzi, ale bardzo ciężko, gdy wyjmę przewody 1i4 silnik chodzi lepiej niż przy wyjęcia 2i3, poza tym jak podejdzie się do końca rury wydechowej to słyszy się bardzo nieregularne pufanie... coś w tym stylu, gdy wyjmę przewód z 4 culindra pufanie jest, ale za to regularne, czyli na bank coś nie tak przy układzie 4 cylindra...


Podmieniłem kable kopułkę, palec, kable i dalej to samo, zmieniłem świece na nowe... dalej to samo, wymienili mi w komputer na Bingo M... dalej to samo.
Teraz zakładam, ze nie jest to wina gazu ani zapłonu.


od razu:
to nie źle ustawiony zapłon,
to nie wina gazu (chociaż na gazie pufanie jest rzadsze... bardziej pali niż nie pali cylinder, na benzynie pufanie jest częstsze, czyli bardziej niepali niż pali)
to nie wina sondy lambda,
to nie wina zasilania, iskry.
to nie wina podstawy monowtrysku, nie sprawdzone, ale jakiś czas temu wymienian, zresztą chodził by cały nie tak.

napisałem co odrzucam, ale mam pomysł na coś co trudno sprawdzić... uszczelka kolektora ssącego?? kto da więcej ?



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » pt mar 14, 2008 23:08

sprawdz kompresje


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

Buli fan VW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 16:30
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Buli fan VW » pt mar 14, 2008 23:43

Przychylam się do rady kolegi Norek111 a od siebie sugerowałbym wypalone gniazda zaworowe 4 cylindra. Ale to wyjdzie na badaniu. Gdy tzw. próba olejowa stwierdzi sprawność pierścieni tłokowych to zostanie już tylko to. I zrób to szybko zanim potencjalne koszty wzrosną. PozdraVWiam!


PozdraVWiam!

Awatar użytkownika
Triceq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 124
Rejestracja: sob paź 29, 2005 16:25
Lokalizacja: Ostrołęka/Wawa

Post autor: Triceq » sob mar 15, 2008 12:23

Sprawa wyjaśniona, a banał, że aż... wstyd... :)

Nieszczelność w rurce od serwa, a właściwie to brak jednej zatyczki... ehhh, dochodzi ona właśnie do kolektora przy 4 cylindrze, a to wszystko się wyjaśniło gdy pojechałem na

Zakład Wulkanizacja i mechanika.
ul. Chełmżyńską 168
Warszawa
tel. 0-509 191 874

Niebieska brama

Pan jest spod adresu Młodzieńcza 15, tam został wspólnik.

obiecałem, że zareklamuję bo naprawa zakończyła się wężykiem ze śrubką na końcu i zatkaniem... 0 PLN gotów byłem zapłacić za wiedzę, bo już podejrzewałem uszczelki ssącego i wydechowego, podstawy wtrysku. Inni "mechanicy" kable, świece, właśnie podstawa wtrysku, gaz itd itp... no comment.

Chodzi równiusieńko :okej:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 191 gości