Strona 1 z 1

gasnie na biegu jalowym!!!

: pt mar 14, 2008 22:10
autor: woyasvr6
chlopaki mam taki problem ze mi gasnie na biegu jalowym.niezawsze.

: pt mar 14, 2008 22:46
autor: dziejo
cóż za precyzja !!!! :bajer:
kiedy ????? na zimnym??? na ciepłym ??? jak schodzi z wysokich obrotów ????????
nikt nie jest wróżką :bigok:

: pt mar 14, 2008 22:49
autor: Kisiel
bardzo mozliwe, ze silniczek krokowy do przeczyszczenia, ewentualnie jak nie pomoze to do wymiany
silniczek krokowy odpowiada na uchylanie przepustnicy gdy pedal gazu nie jest wcisniety

btw. bylo o tym 1 000 000 rayz tu na forum, wystarczy poszukac :)

: pt mar 14, 2008 23:10
autor: woyasvr6
bez znaczenia.czy zimny czy goracy.gdy spada z wysokich obrotow.

: pt mar 14, 2008 23:18
autor: Paweł Marek
Kisiel pisze:silniczek krokowy odpowiada na uchylanie przepustnicy gdy pedal gazu nie jest wcisniety
nie w tym silniku
woyasvr6, sprawdż czy ten regulator z przodu brzęczy jak włączysz zaplon ma brzęczeć, to się psuje i wymienia. Awarie poznasz po tym że nic się nie zmieni z obrotami jak wypniesz wtyczkę, ale musiałbyś na innym aucie sprawdzić skoro twoje i tak gaśnie. kosztuje ok. 8 dych

: pt mar 14, 2008 23:20
autor: Wałek
woyasvr6 pisze:bez znaczenia.czy zimny czy goracy.gdy spada z wysokich obrotow.

sprawdź naciąg linki

: pt mar 14, 2008 23:21
autor: Paweł Marek
Wałek pisze:sprawdź naciąg linki
jaki naciąg, zawsze ma być luz

: pt mar 14, 2008 23:28
autor: woyasvr6
mistrzu kierownicy troszke cie w blad wprowadzilem bo silnika numer to AGG.ale ja niewiem jaki regulator.a jak silnik chodzi na wolnych obrotach w miejscu to czasem obrotomierz idzie jakies 200 wiecej i spada do normy i odczuwam w srodku jak silnikiemn szrpei na wolnych oczywiscie obrotach.

: pt mar 14, 2008 23:34
autor: Paweł Marek
to kurczę po co ci to 2e w profilu, teraz jestem zły, nie wiem czy nie skasuję ci tematu ;)

: pt mar 14, 2008 23:37
autor: woyasvr6
nie.bo z tego co pamietam to na silniku mam napisane 2e.ale w papierach agg.sorki

: sob mar 15, 2008 00:00
autor: agrala
Wałek pisze:
woyasvr6 pisze:bez znaczenia.czy zimny czy goracy.gdy spada z wysokich obrotow.

sprawdź naciąg linki
a co linka ma do tego, od tego jest silniczek krokowy zeby utrzymywal obrotyy lub sruba do regulacji przy przepustnicy
linnka musi miec minimalny luz
pomysl zanim cos napiszesz

: sob mar 15, 2008 00:06
autor: Kisiel
Paweł Marek, a jak jest w 2e?? jest jakis regulator biegu jalowego?? jak to dokladnie jest, moglbys cos przyblizyc?? :)
pytam z ciekawosci :)