gdzie powinien isc ten przewód ?
: pt mar 14, 2008 22:03
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
a co to moze byc ?Paweł Marek pisze:ię nie wszystkie 2e3 miały to coś czego u ciebie niema
dokłądnie takPaweł Marek pisze:ale zdaje się nie wszystkie 2e3 miały to coś czego u ciebie niema i być może siłownik pochodzi z innego gaźnika, tak podłączony będzie działał ok.
To cudo opuzniało otwarcie sie przepustniocy rozruchowej.rafalbazar pisze:a co to moze byc ?
zdaje się tak, powoduje że pulldown przestaje ssać jakego działanie po rozgrzaniu silnmika jest już niepotrzebnerafalbazar, na forum z którego wziąłeś tą fotkę jest też fotka onnego gaźnika z tym zaworem i zdaje się o to samo tam pytają, tylko jakiś dziwny językMiSzOn pisze:to jest jakiś zawór termiczno czasowy
Dokładnie tak, gdzieś tak czytałem przynajmniej. U mnie swego czasu miałem zatkaną tą rurkę, potem podłączyłem do tego zaworu, bo i tak widziałem, że przepustnica była uchylona po uruchomieniu silnika. Nie ma różnicy czy jest zatkana czy jest ten zawór. Może i faktycznie pomaga jak jest duży mróz. Tylko, że jest jeszcze takie coś. Mój gaźnik ma malutką dziurkę w przepustnicy rozruchowej. A widziałem też gaźniki bez tej dziurki. Wydaje mi się, że w tych co jest ta dziurka to mogą być te siłowniki pull-down z dwoma rurkami podłączone do tego zaworu termiczno-czasowego. A w tych co nie ma tej dziurki to pewnie były te z jednym przewodem. No bo po odpaleniu silnika, mimo dużego zimna i tak jest potrzebna jakaś ilość powietrza, możliwe że ta ilość leciała właśnie przez tą malutką dziurkę w przepustnicy rozruchowej. Jeżeli się mylę to mnie nie bijcie, ale poprawcie, bo tak mi się wydajeMaćkooo pisze:I tak jak piszecie to dochodzilo do zaworu termiczno czasowego. a jak wiadomo on przestaje działac po 6 sekundach (zzamyka się)
Tu mi się wydaje, że nie bardzo. Bo gdy ten zawór by się otworzył gdy jest silnik już ciepły i jest nie potrzebny pull-down, to przez ten zawór, a dalej przez przewód do pull-down i następnie do gaźnika leciało by lewe powietrze. Raczej jest tak, że ten zawór zatyka się zaraz po uruchomieniu silnika, jak mówi Maćkooo po 6 sekundach. Tutaj też mi się tak wydaje, ale mogę się mylićPaweł Marek pisze:zdaje się tak, powoduje że pulldown przestaje ssać jakego działanie po rozgrzaniu silnmika jest już niepotrzebne